02 Jul

Izdelava spletnih strani WordPress – korak za korakom

Izdelava spletnih strani WordPress – korak za korakom

Si želite izdelati spletno stran? Začetek izdelave spletne strani je za marsikoga lahko strašljiva misel, posebej za malo manj “tehnične” ljudi. A ne skrbite, pripravili smo celovit vodnik, korak za korakom, kako poteka izdelava spletnih strani v WordPressu, brez, da bi bilo potrebno znati kodirati.

Ta priročnik je namenjen za uporabnike vseh starosti in ravni spretnosti. Če pa potrebujete pomoč, se lahko obrnete na našo strokovno ekipo, ki vam bo v pomoč pri nastavitvi vaše spletne strani.

>> Kliknite tukaj, če želite ponudbo za izdelavo spletne strani. Izdelujemo optimizirane spletne strani že od 270€ dalje nadaljuj z branjem

09 Apr

Izdelava spletne trgovine – Najboljše platforme za spletne trgovine

Spletna trgovina je lahko le podaljšek fizične trgovine in služi kot podpora fizični prodaji in omogoča rednim strankam, da si ogledajo izdelke, preden obiščejo trgovino. Lahko pa je spletna trgovina temelj prodaje, glavna dejavnost, ki jo potem morda le podpirajo prevzemna mesta. Vedno bolj gredo trendi in vedenje v smeri drugega primera in tudi podjetja, ki so začela bolj ljubiteljsko s spletnim trgovanjem pogosto ugotavljajo, da se prodaja seli na spletno trgovino, fizične poslovalnice pa so vedno bolj v službi le-te. nadaljuj z branjem

10 Jan

Brezplačna izdelava spletne strani

Brezplačna izdelava spletne strani je možna na način, da spletno stran izdelate samostojno. Tako vložite le svoj čas in trud. Čeprav vsaka pot izdelave brezplačne spletne strani privede tudi do nekaterih stroškov, pa so ti bistveno nižji od tega, da za izdelavo spletne strani najamete agencijo, kjer se cene za izdelavo spletne strani gibljejo od 270 € (poglejte si kako izgleda in kaj prinaša Izdelava Spletnih Strani), pa tudi do nekaj tisoč evrov. V tej objavi boste našli najboljše platfrorme na katerih lahko izdelate brezplačno spletno stran in vse ostalo, kar morate o izdelavi spletne strani vedeti. nadaljuj z branjem

01 Dec

Knjige o digitalnem marketingu

Knjige morda niso najboljši način za spoznavanje sveta digitalnega marketinga. Po eni strani zato, ker hitro postanejo stare, saj se digitalni svet hitro spreminja, morda pa le zato, ker o digitalnem marketingu v resnici ni kaj dosti povedati. To namreč ni nekaj, kar bi nastajalo stoletja, ali tisočletja. Kljub temu obstaja kar nekaj dobrih knjig, ki so jih napisali tisti, ki digitalni marketing razumejo in ga tudi učinkovito uporabljajo. nadaljuj z branjem

30 Nov

Orodja za Digitalni Marketing

Orodja za digitalni marketing nam pravzaprav sploh omogočajo, da digitalni marketing uporabljamo. Iz objave o tem, kaj je digitalni marketing in kaj v digitalnem marketingu najbolje deluje lahko povzamemo, da za učinkovit digitalni marketing potrebujemo poti, po katerih bodo uporabniki (ki so naši ciljni kupci) prišli na našo spletno stran. nadaljuj z branjem

21 Sep

Kaj je optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani je prilagajanje spletne strani iskalnikom z namenom, da jo ti uvrstijo višje s tem, ko jo zaznajo kot relevantno (pomembno za določen iskalni izraz). Optimizacija spletnih strani (SEO – Search Engine Optimization) se izvaja predvsem z namenom, da spletna stran z višjimi položaji v iskalnikih (Googlu) doseže več prikazov in več klikov.  nadaljuj z branjem

11 Maj

Stres | Kako razmišljati v težkih situacijah in se izogniti stresu

Pritisk ni nujno tudi stres. Iz tega, da smo pod pritiskom pa lahko pademo pod stres. Vendar to ni odvisno od okolice in ljudi, ki nas spravljajo »pod pritisk«, ampak je izid odvisen od nas samih, od tega, kako ravnamo in razmišljamo v težkih in neprijetnih situacijah. Iz težke situacije namreč lahko nekdo izide močnejši, nekdo drug pa doživi stres.

Kaj vpliva na to, ali bomo težko situacijo doživeli stresno in kako pristopiti k težavi, da preprečimo to, da bi padli v stres. nadaljuj z branjem

06 Apr

Kaj je inbound marketing in zakaj je učinkovit?

Inbound marketing od podjetja ne zahteva, da se bori za kupce, išče njihovo pozornost in jih nadleguje s promocijami. Namesto tega je inbound marketing usmerjen k temu, da ustvarja zares kakovostno vsebino, ki jo potencialni kupci iščejo in jo umešča v prave kanale na spletu. Pri tem si pomaga s spletno analitiko, ki omogoča podjetju, da ugotovi, katera vsebina kupce zanima, katere članke ti berejo in po kateri poti uporabniki postajajo kupci.

Ob izrazu inbound marketing pa večina pomisli na podjetje Hubspot, ki je na nek način iznašlo koncept, če mu tako rečemo, ali pa vsaj izraz, ali pa produkt, inbound marketing. Vprašanje, ki si ga mnogi zastavljajo je, ali se inbound marketing sploh v čem razlikuje od vsebinskega marketinga, ali pa je Hubspot le ustvaril produkt, ki laike zavaja k temu, da prepoznajo podjetje Hubspot, kot tisto, ki je inbound marketing ustvarilo in potemtakem ponuja tudi najboljše rešitve za inbound marketing. Opredelitev je prepuščena bralcu, spodaj je razlaga inbound in vsebinskega marketinga, nekaj več o tem, kako inbound marketing razlaga Hubspot in zgodba, ki jo je napisal eden izmed odločilnih v podjetju Hubspot, Peter Caputa, ki je bil v Hubspot-u od začetka. nadaljuj z branjem