Digitalni marketing je oglaševanje na digitalnih medijih. V primerjavi s klasičnim marketingom, podjetjem nudi nekaj prednosti, ki zelo spremenijo tako način uporabe, kot tudi donosnost kampanj. Glavne prednosti digitalnega marketinga so merljivost, usmerjenost in donosnost.

Digitalni marketing in prednosti, ki jih ponuja podjetju

Digitalni marketing je usmerjen

V primerjavi z oglaševanjem na televiziji, radiu in na jumbo plakatih, digitalni marketing omogoča, da so marketinške kampanje usmerjene v uporabnike, ki ustrezajo geografskim, demografskim ali interesnim podatkom. Digitalni marketing tako omogoča podjetju, da strukturira svoje oglaševalske kampanje glede na spol, starost, lokacijo, napravo ali interese in pretekla dejanja uporabnikov. S tem je bolj relevanten za končne uporabnike, saj ti vidijo oglas, ki je prilagojen njihovim interesom in trenutnim zanimanjem, posledično pa bolj učinkovit, saj podjetje ne plačuje za vse, ki ne ustrezajo profilu.

Digitalni marketing je merljiv

S pomočjo spletne analitike v digitalnem marketingu vedno obstajajo podatki o tem, kako pogosto nek oglas “doseže” klik, kako se na ciljnih straneh vedejo uporabnike, kako pogosto obiskujejo spletno mestu naše obstoječe stranke, koliko nas stane pridobitev nove stranke ipd. S pomočjo teh podatkov lahko digitalni marketing uporabimo v tistem, kjer so rezultati najboljši in ga ne uporabljamo, kjer ti niso zadovoljivi.

Digitalni marketing je donosen

Če pogledamo z vidika večjega podjetja, ki je pred pojavom digitalnega marketinga kupovalo televizijske in radijske oglase ter plakate, je danes situacija mnogo bolj ugodna. Kljub temu, da podjetje gotovo še vedno uporablja obstoječe načine za oglaševanje, lahko s pomočjo digitalnega marketinga meri učinek, obenem pa koristi prednosti digitalnega marketinga (tudi neodvisno) od ostalih marketinških kampanj. Vsaka večja akcija izven spleta je kot sprememba v zanimanjih (iskanjih ključne besede izdelka in blagovne znamke) vidna tudi na spletu. Obenem pa vsaka spletna kampanja povečuje tudi “offline” promet v poslovalnicah. Digitalni marketing zmore izmeriti in povezati (do neke mere) uporabnike, ki so iz spleta prišli v poslovalnico ali obratno iz “offline” kampanje k spletnemu naročilu. Digitalne kampanje tako so merljive in omogočajo merjenje življenjske vrednosti stranke (lifetime customer value) obenem pa omogočajo merjenje tudi stroška pridobitve le-te. Vse akcije seveda niso donosne, prav tako je mnogo odvisno od podjetja in poslovanja, vsekakor pa podjetje z digitalnim marketingom lahko doseže donosne akcije, predvsem pa jih prepozna kot take.

Pridobite konkretne informacije o aktualnih vprašanjih za digitalni marketing

Objave o digitalnem marketingu

  • Digitalni marketing knjige

    Digitalni marketing je za mnoga podjetja še vedno nov. Način uporabe digitalnega marketinga kaže na pomanjkanje znanja in razumevanja, kako deluje splet in kako se vede uporabnik. Izbor vsebuje knjige, ki pojasnjujejo delovanje in strategije digitalnega marketinga in knjige, ki so osredotočene na vedenje potrošnika na spletu.

  • Kaj je digitalni marketing

    Ljudje vedno več časa preživimo na spletu, za računalniki, predvsem pa z pametnimi telefoni. To pomeni, da smo “v živo” vedno težje dosegljivi, predvsem pa “analogno” oglaševalcem ne nudimo toliko informacij o svojih interesih. Digitalni marketing omogoča, da se uporabnika nagovori s pravimi informacijami.

  • Orodja za digitalni marketing

    Orodja za digitalni marketing nam omogočajo, da digitalni marketing uporabljamo. Za učinkovit digitalni marketing potrebujemo poti, po katerih bodo uporabniki (ki so naši ciljni kupci) prišli na našo spletno stran, za merjenje pa potrebujemo orodja.

Sprejemajte boljše odločitve o digitalnem marketingu

Vse informacije, ki jih o digitalnem marketingu potrebujejo vodilni, za sprrjemanje pravih odločitev.
SPOZNAJTE DIGITALNI MARKETING

brezplačen vodič | 5 poglavij | vsak dan ob 7-ih | eno poglavje na dan

Na podlagi vseh sestankov s podjetji in dolgoročnega sodelovanja nekako vem, katera so najpogostejša vprašanja lastnikov in direktorjev. Vem tudi katera vprašanja bi mnogi morali zastaviti, pa tega ne storijo. Vem, kaj je tisto, kar mora razumeti vsakdo, ki vstopa v svet digitalnega marketinga in to informacijo delim. -Martin M.

Kaj vsebuje

Vodič na kratko razloži kako se na spletu vede potrošnik. Med drugim to, zakaj pol leta raziskuje izdelke, preden enega izbere. Predstavi nek idealen pristop podjetja k digitalnem marketingu in pokaže, kakšna je pot do uspeha (ponavadi si jo ljudje le predstavljamo in niti ne pričakujemo, da bo kaj drugače, niti o tem ne govorimo). Na kratek rok se ne da do zadovoljivih rezultatov (ti časi so mimo), zato pojasni, kako učinkovito in dolgoročno zastaviti digitalni marketing. Pregleda, kolikšne so smiselne investicije v digitalni marketing in koliko lahko kdo od njega pričakuje ter kako učinkovito je plačljivo oglaševanje (Google Adwords, Facebook oglasi, Linkedin, …). Zaključi se z vprašanji, ne z odgovori, saj je najpogosteje razlog za neuspeh ravno v tem, da si zastavljamo in odgovarjamo na napačna vprašanja. Zato je izbranih nekaj res dobrih vprašanj, ki trajajo.

Naročite brezplačen vodič, spoznajte prava vprašanja in odgovorite nanje pravilno.

Kateri so kanali in viri, ki jih uporabljamo za digitalni marketing

Storitve za digitalni marketing

Storitve za digitalni marketing izberemo in uporabimo glede na cilje, ciljne skupine in vrsto podjetja. Pomemben dejavnik so tudi zmožnosti podjetij in resursi, saj vplivajo na to, kako lahko uporabimo posamezni kanal oz. vir prometa ter želen CPA (cena za pridobitev).

Google oglaševanje omogoča, da dosežete uporabnike, v trenutku, ko ti iščejo podjetje, kot je vaše. Več o tem
Nagovorite tiste, ki imajo skupen interes z vašim podjetjem, tiste, ki so v preteklosti obiskali vašo spletno stran in zgradite zaupanje. Več o tem
Povrnitev investicije (ROI) v e-poštni marketing znaša približno 4300%(vir: DMA), kar pomeni, da za vsak evro, ki ga vložite v e-pošto, pridobite 44 evrov. Več o tem
Dolgoročna investicija, ki se dolgoročno obrestuje. Zagotovite si položaj, ki vam bo zagotavljal nove stranke. Več o tem
Optimizirane in Googlu prijazne spletne strani, ki jih lahko urejate, vodite in upravljate popolnoma sami. Več o tem
Največje poslovno omrežje na svetu vam omogoča, da s sporočilom dosežete uporabnike, glede na delovno mesto, vrsto ali ime podjetje ipd. Ne odlašajte. Več o tem

Zadovoljni uporabniki storitev za digitalni marketing

Gospod Martin je potrpežljivo sprejemal vse moje ideje in mi preprosto približal spletno oglaševanje. Našo stran je naredil z veliko posluha za naše želje. Hitro in profesionalno!!!

Mojca Poličarzobozdravstvenaordinacija.si

Vec kot zadovoljen z vsemi storitvami. Hitro, kvalitetno in ugodno! HVALA

Rok Kovačičsvet-klime.si

Hitra odzvinost, profesionalen odnos, vse je bilo postavljeno tako kot je treba (adwords, FB, remarketing…)

Matjaž Kopačginekolog.si

Zelo profesionalni in z ugodnimi cenami, pa tudi zelo prijazni. Vse pohvale 🙂

Ivan TomanovičCEO
skupina-8-oglasevanje
boba-oglaševanje
ream-oglaševanje
oven-elektro-maribor-oglaševanje
grinsot-oglasevanje
prava-poravnava-oglaševanje
intera-oglasevanje
databox-oglasevanje
elementare-oglasevanje
pancopy-oglasevanje
69-slam-oglasevanje-perilo
oglasevanje-ginekoloska-ordinacija

Martin M. | Google partner

adwords-qualified-individual-martin-m
google-partner-oglasevanje

Internet je postal začetek vsake odločitve posameznika o nakupu nečesa. Deluje v prid tistih, ki ga razumejo in premišljeno uporabljajo. Ti tudi zmagujejo v bitki za prodajo, v bitki za nove stranke.
Digitalni marketing je pot, je premišljena uporaba spleta v svoj prid in eden izmed najbolj donosnih načinov poslovanja na spletu. Kljub temu pa v praksi deluje bolje ali slabše, odvisno od tega, kako in kaj se uporabi.

Svetujem, postavljam in izboljšujem “številke” spletnega poslovanja.

 
 
martin m.

Ste za sestanek?

Kako bi potekala vzpostavitev ali izboljšava digitalnega marketinga? Sprejmite bolj premišljeno odločitev s pomočjo pogovora in direktnih odgovorov na vaša vprašanja na neobvezujočem sestanku. Priskrbim podatke o iskanjih in ciljnih skupinah na spletu, ki bodo dali jasno sliko velikosti trga in potenciala posameznih izdelkov ali storitev.
Stopite v stik