19 Avg

E-poštni marketing: Kako in kaj deluje?

E-poštni marketing seveda ni mrtev. Je odličen način za pridobivanje in komuniciranje s kupci, omogoča zelo direktno komunikacijo s kupcem, je tudi eden izmed najbolj učinkovitih načinov za povečevanje oz. pospeševanje  prodaje.

Povrnitev investicije (ROI) v e-poštni marketing znaša približno 4300%(vir: DMA), kar pomeni, da za vsak evro, ki ga vložite v e-pošto, pridobite 44 evrov. Čeprav je učinkovit in eden izmed najboljših načinov za povečanje prodaje, pa vsekakor ni edini. Remarketing (kaj je remarketing?) v kombinaciji z naprednimi načini ciljanja uporabnikov, “look a like” občinstva in ciljanje uporabnikov glede na zanimanja (npr. Facebook oglaševanje ali Google Prikazno Omrežje), ima večji doseg uporabnikov, po boljši ceni, kot e-poštni marketing vsaj dokler vaše e-poštne liste niso prečiščene.

Kako povečati e-mail bazo

Pri e-poštnem marketingu se vedno začne z vprašanjem, kako do e-poštnih naslovov? Poziv obiskovalcu, “naroči naše brezlplačne e-novice,” seveda ne deluje. Uporabniku moramo dati razlog, da se malo potrudi in pusti svojo e-pošto. Nato potrebujemo še sistem, ki avtomatizirano pošilja, dodaja in odstranjuje e-poštne naslove, poglejte si katera so najboljša orodja za e-poštni marketing. Najbolj uveljavljen način za pridobivanje e-poštnih naslovov, ki tudi deluje, je ta, da uporabniku brezplačno ponudimo neko vrednost v obliki, ki se jo posreduje na e-poštni naslov.

Kaj je autoresponder

Če kupujete šotor, boste v Google vpisali nakup šotora, prvi pa se vam bo prikazal rezultat za brezplačen vodič z vsemi informacijami za nakup šotora.

E-POŠTNI MARKETING

Če kupujete kuhinjo, boste v Google vpisali nakup kuhinje, prvi pa se vam bo prikazal rezultat za brezplačen vodič z vsemi informacijami o tem, kako do sanjske kuhinje.

V trenutku, ko uporabniki začnejo iskati in raziskovati nek izdelek, na nakup še niso pripravljeni, čeprav jim je vaša ponudba morda všeč. Odločitev ni zrela v hipu, ko začnejo nekaj iskati. Dozorela bo čez čas, zato pa potrebujemo nekaj, kar ohrani stik med podjetjem in potencialnim kupcem. Ena od rešitev je autoresponder.

Zakaj vaši obiskovalci ne kupijo

Še preden se zavemo, smo pustili svoj e-poštni naslov, nanj pa bomo prejemali “autoresponder”, tj. vsebino, ki smo jo naročili v intervalih, po eno poglavje na teden. Vodič nas spremlja od dne, ko smo se za nakup nečesa začeli zanimati, pa skozi celotno obdobje odločanja o nakupu. Na koncu bomo izbrali bolj verjetno tisto podjetje, s katerim smo bili več v kontaktu, saj mu tudi bolj zaupamo.

Preberite si tudi o vedenju potrošnika na spletu in oblikovanju odločitve o nakupu in o odločanju o nakupu na Facebooku.

Vsebina, ki jo uporabnik dovolj močno želi je osnova zato, da pridobivamo e-poštne naslove. Poznavanje naših kupcev nam omogoča, da najdemo in ustvarimo pravo vsebino zanje. Poznavanje nakupnega procesa za naše izdelke pa nam omogoča, da to vsebino postavimo na pravo mesto tj. na pravo točko procesa nakupa pri uporabniku. Tako lahko pridemo do sistema, ki dela, ko mi spimo, ki samodejno vozi uporabnike z lokacije “obiskovalci” do lokacije “kupci”.