01 Jun

Facebook marketing na kratko

Facebook je odličen, za pridobivanje sledilcev glede na njihova zanimanja. S svojo idejo lahko pritegnemo uporabnike še preden potrebujejo naše izdelke/storitve. Potrebno pa je najprej spoznati svojo idejo in v njej najte skupno vrednost, ki jo bodo cenili tudi uporabniki. Za to ni dovolj, da le sami posredujemo sporočilo temveč potrebujemo zgraditi tisto najbolj močno skupino uporabnikov, ki bo z nami gradila našo blagovno znamko. Poglejte si, kdo je “early adopter”, kdo “sneezer” in kdo “idea spreader”. Dokler jih ne spoznate, niste spoznali Facebook oglaševanja.

Podjetja, lahko s prisotnostjo na omrežjih dosežejo naslednje:

  • gradijo odnos s svojimi strankami (ustvarjajo zaupanje, pridobivajo kredibilnost, ..),
  • povečajo opaznost,
  • dosegajo nove trge,
  • širijo domet na obstoječih trgih.
  • omenjene možnosti dolgoročno lahko vodijo v rast zanimanja za produkte in dejavnost podjetja, v kolikor je osnova podjetja zdrava.

Uporabniki omrežij cenijo naslednje prednosti:

  • Obveščeni so pred ostalimi, (predvsem Twitter),
  • sodelujejo pri odločitvah podjetja, dejavnostih, … (Facebook)
  • odgovarjajo izražajo svoje mnenje,

Prisotnost jim po eni strani daje občutek privilegiranosti, po drugi strani pa daje vedeti, da so (in dejansko so) prispevali k uspehu podjetja. Torej se z njim poistovetijo, ga vzamejo za pripadajočega si in kasneje tudi zagovarjajo poteze in produkte tega podjetja.

Predstavljajo najboljše oglaševanje, ki ga katerokoli podjetje lahko ima.

Marketinški guru Seth Godin jih imenuje »idea spreaders«, »sneezers« in drugo skupino »early adopters«, torej tisti ki prvi opazijo nove produkte v podjetju in ki jih prvi kupijo-preizkusijo in tržijo. Tržijo zaradi svojega poistovetenja z njimi …

To je kritična masa ljudi, ki že obstaja, ne glede na prisotnost podjetja na družabnem omrežju, slednji le omogoča pridobitev novih strank v te skupine  in okrepitev moči obstoječih torej povečanje obveščenosti in dosega obstoječih »early adopterjev«.