1. Donosna strategija za Facebook oglaševanje

    Facebook oglaševanje

    Facebook oglaševanje integriramo v strategijo za digitalni marketing tako, da prinaša največ strank in porabi najmanj sredstev.

    Facebook cenik Digitalni marketing

Kako deluje Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je nujno za gradnjo prepoznavnosti podjetja. Obenem pa podobno kot e-poštni marketing omogoča konstanten stik s potencialnimi kupci in torej obveščanje ter izobraževanje le-teh.

Potrošniki že od nekdaj izbiramo kar nam je bolj poznano in bolj domače. Blagovne znamke in podjetja, ki so prisotni v našem življenju in jih “poznamo” bomo bolj verjetno izbrali, ko bomo stali pred polico.

Facebook oglaševanje omogoča vašemu podjetju, da doseže tiste uporabnike, ki so tudi njegovi potencialni kupci, jih nagovori z zanimivim sporočilom in z njimi zgradi “odnos”, ki bo ob pravem trenutku odločilno vplival na odločitev.

Facebook oglaševanje omogoča, da zajamete v svojo bazo vse vaše obstoječe stranke in jim omogočite, da vas podprejo s tem, da vas povežejo s svojimi prijatelji.

Na podlagi vaših obstoječih strank oblikujemo nove ciljne skupine uporabnikov, ki so tem obstoječim strankam podobni.

Na tak način s pomočjo Facebook oglaševanja podjetje gradi bazo kupcev, ki jih nato informira, izobražuje in spodbuja k dodatnim nakupom.

Cena za Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje se obračunava po prikazih oglasov (CPM oz. cena na tisoč prikazov). Po želji uporabnika se plačevanje lahko nastavi na model CPC (plačilo po kliku) ali plačilo po konverziji (za opravljen nakup), vendar je osnova še vedno CPM. Dodaten faktor, ki vpliva na ceno je relevantnost oglasov. Višja kot je ocena relevantnosti vaših oglasov, tem manj boste plačevali za prikaze oz za izbran rezultat.

Stroški oglaševanja na Facebooku se vnaprej določijo, dogovorjenih zneskov ne presežemo. Več o ceni oglaševanja na Facebooku

facebook-oglasevanje-cena

Kakšni so vaši cilji na Facebooku?

Facebook nudi mnogo načinov, ki so prilagojeni ciljem, temu, kaj želite doseči in k čemu želite uporabnike spodbuditi. Vedno pa je potrebno uskladiti ciljne skupine, ki so podjetju na voljo s sporočilom in ciljem, ki ga bomo z oglasi dosegali.

Usmerite uporabnike Facebooka na svojo spletno stran

Povečajte število všečkov strani ali objave.

Pridobite podatke o potencialnih strankah (e-pošta, telefon, …)

Spodbujajte uporabnike k nakupu izdelka ali storitve.

Partnerji

skupina-8-oglasevanje
grinsot-oglasevanje
databox-oglasevanje
promontana-oglasevanje

Gospod Martin je potrpežljivo sprejemal vse moje ideje in mi preprosto približal spletno oglaševanje. Našo stran je naredil z veliko posluha za naše želje. Hitro in profesionalno!!!

Mojca Poličarzobozdravstvenaordinacija.si

Vec kot zadovoljen z vsemi storitvami. Hitro, kvalitetno in ugodno! HVALA

Rok Kovačičsvet-klime.si

Hitra odzvinost, profesionalen odnos, vse je bilo postavljeno tako kot je treba (adwords, FB, remarketing…)

Matjaž Kopačginekolog.si

Zelo profesionalni in z ugodnimi cenami, pa tudi zelo prijazni. Vse pohvale 🙂

Ivan TomanovičCEO

Osnovno Facebook oglaševanje

Izkoristite obstoječi potencial

56
/mesec
  • Remarketing za klike (kliki na spletno stran)
  • Povečevanje baze oboževalcev (všečki strani)
  • Optimizacija akcij (izboljšave učinkovitosti)
  • Postavitev akcij (oglasi, ciljanje, struktura)
  • Merjenje konverzij (nakupov)
  • Proračun do 300 €
  • /
  • /

Povprašaj

Napredno Facebook oglaševanje

Najbolj učinkoviti načini za Facebook oglaševanje

67
/mesec
  • Remarketing za klike (kliki na spletno stran)
  • Povečevanje baze oboževalcev (všečki strani)
  • Optimizacija akcij (izboljšave učinkovitosti)
  • Postavitev akcij (oglasi, ciljanje, struktura)
  • Merjenje konverzij (nakupov)
  • Sponzorirane objave
  • Proračun do 450 €
  • /

Povprašaj

Vrhunsko Facebook oglaševanje

Izkoristite vse možnosti, ki jih ponuja Facebook

140
/mesec
  • Remarketing & e-poštni remarketing
  • Povečevanje baze oboževalcev (všečki strani, e-pošta, …)
  • Sponzorirane objave
  • Lead ads oglasi (pridobivanje informacij)
  • Spodbujanje konverzij (nakupov)
  • Optimizacija akcij (izboljšave učinkovitosti)
  • Postavitev akcij (oglasi, ciljanje, struktura)
  • Merjenje konverzij (nakupov)

Povprašaj

Objave o Facebook oglaševanju

Kontakt

Z oddajo teh podatkov se strinjate s tem, da jih hranimo in obdelujemo z namenom priprave ponudbe oz. izvedbe naročila.