29 Nov

Google Adwords keyword tool

Izmerite posledice svoje poslovne odločitve, še preden jo sprejmete. Kako vam Google Adwords keyword tool lahko pomaga pri sprejemanju poslovnih odločitev.

Google Adwords Keyword tool

Zadnjič sem staršem od prijatelja naredil manjšo uslugo. Imajo spletno stran, pa sem spotoma opazil, da uporabljajo popolnoma neprimerne izraze za poimenovanje storitev. Pa jih kličem, rečem, kaj bi predlagal, itd. Ja veste, odgovori, uporabniki sploh ne vedo, kako se pravilno poimenuje storitve, ki jih nudimo. Oni res iščejo krušne peči, a tega pravzaprav ne želijo. Želijo namreč zidane peči.

Po podatkih, ki jih nudi Google Adwords keyword tool, je razvidno, da večina uporabnikov išče krušne peči. Če ima podjetje, ki se ukvarja z izdelavo peči, v naslovih “zidane peči”, potem ti rezultati za večino, ki tipka “krušne”, a išče “zidane” niso zanimivi. Stranki sem razložil, da mora v vsakem primeru stranki pojasnjevati, da krušna peč ni tisto, kar išče in, da je zato bolje, da vsaj uporabi bolj iskane izraze, saj bo s tem zajela bistveno več prometa z Googla. No, se je strinjala gospa na koncu.

google adwords keyword toolgoogle adwords keyword toolgoogle adwords keyword toolgoogle adwords keyword tool
V katere stroje/storitve/izdelke boste vlagali za prihodnost?

Trendi na Google precej jasno pokažejo, kaj se dogaja z zanimanjem in interesi uporabnikov. Če so do prejšnjega meseca iskali eno stvar, še ne pomeni, da bo tako tudi ostalo. Tako se je zgodilo s Facebook oglaševanje in Google oglaševanjem. Do nedavnega so se vsi zanimali le za Google oglaševanje, nato pa so se stvari začele obračati. Faebook sicer še ni prehitel Googla, a je delež iskanj za Facebook oglaševanjem občutno zrasel. Dobro je biti pripravljen. Jaz pa sem v nekaj mesecih (slučajno) presedlal z Googla na Facebook in se sedaj pretežno ukvarjam s Facebookom. Ker je trg tako želel.

S pravimi podatki do dobrih poslovnih odločitev

Tako lahko podjetja, s pravimi podatki, naredijo poslovne odločitve le na podlagi podatkov o iskanjih na Googlu. Če teh podatkov nimajo, si lahko npr. na podlagi 10-letnih izkušenj slabo predstavljajo dogajanje na trgu in pričakujejo, da bo vse, kot je bilo do sedaj.

Kaj je Google Adwords keyword tool

Orodje, ki na podlagi preteklih podatkov o iskanjih na Google, prikaže predvidene količine iskanj za prihodnost. Za osnovo lahko izberemo, kakšno obdobje v preteklosti želimo, orodje pa nam nato ponudi (s pomočjo predlogov, ki jih vnesemo in spletnega mesta) rezultate o iskanjih uporabnikov na Google. Če ste dosedaj prodajali prehranska dopolnila, si lahko po določenih člankih glavnih medijev več prodaje zagotovite po poti bio prehranskih dopolnil s certifikatom.

Google Adwords keyword tool tako prikaže vse izraze, ki jih na določeno temo uporabniki iščejo, skupaj z volumni iskanj in stopnjo konkurence na Google (koliko podjetja oglašujejo na določene ključne besede).

Baje da po novem potrebujete Google Adwords oglaševalski račun, za uporabo orodja. Račun in Google oglaševanje lahko zakupite pri nas, kjer boste pri naročilu ponudbe prejeli tudi analizo trga in ključnih besed. Orodje za ključne besede pa najdete na povezavi:

https://adwords.google.si/KeywordPlanner