20% višja prodaja | 99% zadovoljstvo strank | 100% učinkovite akcije

Vrhunske storitve za Google oglaševanje

Donosne akcije za Google oglaševanje po smiselni in dostopni ceni. Poskrbimo, da so vaša sredstva smiselno in donosno uporabljena.

Pridobite podatke o tem, kako potencialni kupci iščejo vaše izdelke in kaj jih vodi k nakupu. Analiziramo vašo spletno stran in potencial, ki vam je na voljo na Google.

Delamo raje na tem, da se naše stranke vsak mesec znova odločijo, da bodo poslovale z nami. Ne vežemo s pogodbo, začnete ali prekinete kadarkoli želite.

1 strokovnjak, 3 certifikati, Google Partner in leta izkušenj. Oglaševalske akcije, ki niso usmerjene v čim večjo porabo, temveč v največji izkoristek proračuna.

Med vodenjem imate popoln vpogled v oglaševalske akcije, rezultate in spremembe, ki se v računu dogajajo.

Učinkovit proces vodenje Google oglaševanja, ki je usmerjen k temu, da so stroški dovolj nizki in smiselni za podjetje. Delo z vašimi oglaševalskimi akcijami je usmerjeno v tisto, kar je (najbolj) smiselno in se vam najbolj izplača.

Govorite s tistim, ki dela na vašem računu. Pokličite, vprašajte in pridobite informacije, ki vas zanimajo. Vse odgovore na vprašanja povezana z oglaševanjem dobite v celoti in takoj, ob delavnikih seveda.

KAKO POTEKA

S strokovnim pristopom do učinka.

ANALIZA TRGA
NAČRTOVANJE AKCIJ
POSTAVITEV
AKTIVACIJA

PARTNERJI

Podjetja s katerimi sodelujemo

Gospod Martin je potrpežljivo sprejemal vse moje ideje in mi preprosto približal spletno oglaševanje. Našo stran je naredil z veliko posluha za naše želje. Hitro in profesionalno!!!

Mojca Poličarzobozdravstvenaordinacija.si

Vec kot zadovoljen z vsemi storitvami. Hitro, kvalitetno in ugodno! HVALA

Rok Kovačičsvet-klime.si

Hitra odzvinost, profesionalen odnos, vse je bilo postavljeno tako kot je treba (adwords, FB, remarketing…)

Matjaž Kopačginekolog.si

Zelo profesionalni in z ugodnimi cenami, pa tudi zelo prijazni. Vse pohvale 🙂

Ivan TomanovičCEO
natural-earth-oglaševanje
kerakamin-oglasevanje
grinsot-oglasevanje
pecarstvo-lah-oglasevanje
super-obrok-oglasevanje
intera-oglasevanje
jaja's-spletno-oglasevanje
venge-spletno-oglasevanje
gore-ljudje-spletno-oglasevanje
intrix-oglaševanje
skupina-8-oglasevanje
lifetrek-oglasevanje
databox-oglasevanje
promontana-oglasevanje
gasperin-hotel-bohinj
protekst-oglasevanje
pancopy-oglasevanje
super-obrok-oglasevanje
property-samba-e-knjiga-oglasevanje
adaptacije-maksi-oglasevanje
ciceron-zalozba-oglasevanje
elementare-oglasevanje
aquarium-lesce-oglasevanjeđ
69-slam-oglasevanje-perilo

GOOGLE OGLAŠEVANJE CENIK

Strokovno vodenje vam prinese več učinka in vas varuje pred neučinkovitimi načini in napakami, ki so bistveno dražje.

Osnovno

160
/mesec
  • analiza trga
  • postavitev kampanj
  • priprava oglasov
  • sledenje konverzijam
  • optimizacija kampanj
  • predlogi za izboljšavo
  • popoln dostop do kampanje
  • 500 – 1000 klikov
  • 60-90 % stopnja prikazov
  • /
  • /
  • /

Začni

Osnovno

310
/mesec
  • analiza trga
  • postavitev kampanj
  • priprava oglasov
  • sledenje konverzijam
  • optimizacija kampanj
  • predlogi za izboljšavo
  • popoln dostop do kampanje
  • 1000 – 2000 klikov
  • 80 – 100 % stopnja prikazov
  • Remarketing
  • /
  • /

Začni

Napredno

590
/mesec
  • analiza trga
  • postavitev kampanj
  • priprava oglasov
  • sledenje konverzijam
  • optimizacija kampanj
  • predlogi za izboljšavo
  • popoln dostop do kampanje
  • preko 3000 klikov
  • 100 % stopnja prikazov
  • remarketing
  • e-poštni remarketing
  • podprto Facebook oglaševanje

Začni

Google oglaševanje

Kaj je Google Adwords

Google oglaševanje je za večino podjetij eden izmed najbolj učinkovitih načinov za povečevanje prodaje. Z Google namreč nagovorimo potencialnega kupca, v trenutku ko išče naše podjetje in izdelke ali storitve, kot so naši.

Znesek, ki ga želimo investirati v Google oglaševanje, lahko določimo sami, zato je Google oglaševanje dostopno vsem, od posameznikov, ki oglašujejo eno storitev na določeni lokaciji (npr. slikopleskarstvo ljubljana) za 50 € na mesec, srednjih podjetij, ki oglašujejo paleto izdelkov/storitev (npr. adaptacije stanovanj, kopalnic, poslovnih prostorov) v zneskih, ki sem jim zdijo primerni (od 150 € / mesec), do spletnih trgovin, ki s pomočjo Google oglaševanja dosegajo višjo prodajo in svoje izdelke prodajajo s tako nizkimi stroški, da s tem ustvarjajo dobiček (npr. prehranska dopolnila, kuhinje, pohištvo,…) med katerimi določena namenjajo zneske, ki presegajo 2000 € / mesec in večjih podjetij, ki s pomočjo Google gradijo prepoznavnost.

Poraba sredstev je pod 100% nadzorom podjetja. Podjetje lahko vnaprej določi, koliko želi porabiti na dnevni oz. mesečni ravni, obenem pa lahko porabo kadarkoli prilagodi.

Rezultati so merljivi. Google oglaševanje temelji na spletni analitiki. Plačamo po kliku in po kliku tudi sodimo, ali deluje, ali ne. Merimo lahko, koliko strani si je uporabnik, ki je prišel iz Google ogledal, katere, ali je oddal povpraševanje oz. naročilo, ipd. Tako vemo, koliko smo vložili in koliko pridobili.

Google Adwords Cenik

Koliko stane Google oglaševanje

Google oglaševanje s plačuje po kliku (od cca 0,1 € na klik). Več kot je konkurence, dražji so kliki. Za 150 € dobite vsaj 500 obiskovalcev mesečno, če je konkurenca nizka (v redkih primerih), tudi do 1500.

Zakaj je število klikov pomembno?

Število klikov sicer ni merilo za uspešnost oglaševanja na Google. Merilo so doseženi cilji, ki jih lahko in tudi jih merimo s pomočjo Google Analytics. Stopnja nakupov (to je razmerje med vsemi kliki in nakupi oz. nakupi/kliki) ni 100%, torej ne kupi vsak obiskovalec, temveč je potrebno najti poti (ključne besede), po katerih pridobivamo obiskovalce, ki so zreli za nakup. Število klikov vpliva na število nakupov, več kot je klikov, več je nakupov.

Kako je sestavljen Google Adwords cenik

Google Adwords cenik sestavljajo stroški klikov ki jih dosežemo v Googlu in provizija agencije, ki vam vodi spletno oglaševanje. Stroške klikov se plačuje direktno Googlu, po kliku oz. po številu klikov. Plačate vsak klik na vaš oglas. Cena posameznega klika je odvisna od ključne besede ki ste jo kupili. Stroške oglaševanja zato lahko vnaprej določimo prav tako pa je provizija vnaprej dogovorjena.

Koliko stane oglaševanje Google Adwords, če oglašujete pri meni, pa si poglejte na strani Google Oglaševanje Cenik

Kako poteka Google oglaševanje

Ponudba za Google oglaševanje

Za pripravo ponudbe uporabljamo podatke ki jih zagotavlja Google in se nanašajo na pretekle podatke o iskanjih v Google iskalniku. Ti podatki nam pokažejo sliko o tem,  kako pogosto uporabniki iščejo določene ključne besede v Google. Naročniku predvsem pokažejo okvirno, kakšne so priložnosti, na katere ključne besede se splača oglaševati, kje se splača zapraviti več in kje manj.