Z Linkedin oglasi lahko dosežete največje občinstvo aktivnih in vplivnih strokovnjakov na svojem področju. Povežite se s strokovnjaki po celem svetu.

Svojo idealno ciljno publiko lahko dosežete na podlagi različnih podatkov o uporabnikih, kot so npr. naziv in funkcija delovnega mesta, panoga podjetja in velikost, delovno dobo, izkušnje ipd.

Linkedin oglaševanje

Vrste Linkedin oglasov

Različne vrste oglasov za različna prodajna sporočila. Slikovni oglas ki se prikazuje množicam, ki delajo v farmacevtski industriji ali pa direktno sporočilo v nabiralnik direktorju podjetja, ki ima 50 – 100 zaposlenih. Številke in koncept lahko izberete sami, Linkedin pa poskrbi za podatke in vam omogoči dostop do vaših potencialnih kupcev.

Imate dobra besedila, ki bodo zanimala določene strokovnjake? Vsebino lahko dostavite vsem potencialnim strankam, ki se ukvarjajo s področjem, o katerem pišete.

V Linkedin nabiralnik vaših potencialnih kupcev lahko dostavimo prodajno pismo, ki jih bo nagovorilo in prepričalo.

Poosebljeni dinamični oglasi vsebujejo podatke o uporabniku in tako pritegnejo njegovo pozornost.

Klasične slikovne in besedilne oglase lahko umestimo na vidna mesta potencialnih B2B kupcev.

Posvetujte se o Linkedin oglaševanju

Prepričajte se, ali je Linkedin pravi za vas. O tem, kako si z njim lahko vaše podjetje pomaga, da doseže zastavljene cilje. Oceno uspešnosti in stroškov ter priporočene načine v skladu z vašimi cilji.