Grinsot

Najboljši oglaševalski kanali združeni z relevantno vsebino

Kako smo s pomočjo vsebinskega marketinga začeli ustvarjati bazo e-trgovine in ustvarili prodajo v poslovalnicah in na spletu iz nič.

Client

Mangor d.o.o.

Date

julij 4, 2017

Category

, , , ,

VIEW PROJECT
Grinsot

Za spletno trgovino Adwords oglasi niso dovolj. Četudi jih uporabljamo zelo premišljeno in napredno, je realnost vedno (pre)visoka cena na konverzijo. Zato je potrebno kanale kot sta Google in Facebook združiti z organskim prometom, ki pa ga je tudi potrebno pridobiti.

V tem primeru smo pridobivali podatke o iskanjih na Googlu in jih uporabili za ideje pri pisanju besedil. Z določenimi besedili smo se tako povzpeli na prva mesta na Googlu, tako pa pridobivamo brezplačen promet, ki ima relativno visoko stopnjo konverzije (nakupov) obenem pa ga uporabljamo za prilagajanje ponudb v Google Adwords in ciljanje na Facebooku.

Res je, na spletu najbolje deluje črni trg, saj je splet, kot ustvarjen zanj. V tem primeru ne gre za črni trg, temveč za vedno bolj zanimiv in aktualen trg, izdelkov za indoor gojenje rastlin. V mestih po svetu in pri nas je indoor gojenje vedno bolj priljubljeno. Obenem pa pravih vsebin za pridobivanja znanja in informacij o tem praktično še ni.

Grinsot je postal priljubljen ne le med ljubitelji konoplje, temveč med vsemi, ki za hobi ali pa profesionalno vrtičkajo med štirimi stenami. Lahko si namreč naročijo Vodič za indoor gojenje rastlin in pridobijo vse potrebne informacije, da začno z gojenjem. Ta vodič pa ni le vstop teh uporabnikov v svet indoor gojenja ampak je obenem tudi vstop v prodajni lijak trgovine grinsot. Kako gre naprej ni potrebno razlagati.