Koliko ste pripravljeni plačati za prodajo vašega izdelka ali storitve?

S pomočjo Google oglaševanja lahko v celoti izvemo, koliko vas stane prodaja enega izdelka za določeno preteklo obdobje. Uspešnost, ki je v tem primeru znižanje cene za nakup, je odvisna od vrste produkta, od cene ključnih besed torej konkurence na Googlu.

Nekatere storitve prodajamo tudi po 2 € na nakup.

Vašo Adwords kampanjo optimiziramo tako, da stroški oglaševanja ne presežejo dobička, ki ga ustvarite s prodajo izdelka.

Donosnost naložbe je razmerje med stroški oglaševanja in dobičkom – koliko dobička ste ustvarili z oglasi v primerjavi s stroški, ki ste jih porabili za te oglase.

Prodaja z Google Adwords

Dobičkonosna prodaja z Googlom je realnost. Kako poteka?

Določimo vrednost

Najprej postavimo zgornjo omejitev cene za nakup. Potrebujete podatek, koliko dobička ustvarite s prodajo enega izdelka oz. koliko ga namenite za prodajo preko Googla.

Optimizacija kampanje

Vašo kampanjo postavimo in optimiziramo, tako da dosežemo največji možen izkoristek v smislu cene za nakup.

Dvig proračuna = dvig prodaje

Ko je dosežena zadostna stopnja konverzije, da je cena na nakup pod omenjenim dogovorjenim zneskom

Povrnitev investicije

Po določenem času (3-6 mesecev, včasih prej) se preračuna donosnost naložbe v Google Adwords prodajo. S tem dobite podatek, na osnovi katerega je jasno, ali nadaljevati z oglaševanjem na Googlu, ali ne.

Donosnost naložbe = (prihodek – stroški prodanega blaga)/stroški prodanega blaga


 

Povprašajte za ponudbo

[contact-form-7 404 "Not Found"]