Največji in najbolj donosen je Google Adwords. Oglaševalsko akcijo se iz Googla zlahka kopira tudi na Bing & Yahoo Ads(spodaj), ki pokriva cca. 1% internetne populacije. Za Slovenijo ostane le še najdi.si; svetovno pa še Yandex.

Najbolj priljubljeni (z razlogom) načini oglaševanja na iskalnikih:

Google Adwords

Bing & Yahoo Ads

Yandex


 

Storitve za Google oglaševanje

Prvi na Google

Prepoznavnost

Prodaja z Google Adwords

Klik za klic


 

Objave:

brezplačno spletno oglaševanje

Oglaševanje na spletu – Blog


 

Bing & Yahoo oglaševanje

Iskalnika Bing in Yahoo pokrivata tisto skupino uporabnikov, ki je Google ne, ker je specifična.  Oglaševanje na iskalnikih Bing in Yahoo je lahko le razširitev Google Adwords kampanj. Bing namreč omogoča preprost prenos PPC oglaševalskih kampanj iz Google Adwords, zato vzpostavitev kampanje predstavlja minimalen strošek. Po drugi strani pa Bing in Yahoo nudita boljše iskanje slik bolj natančno iskanje video vsebin (Bing), Yahoo pa s Flickerjem in “bogato” domačo stranjo mogoče zajema neko drugačno ciljno skupino.

 V Sloveniji Bing in Yahoo predstavljata res majhen delež uporabnikov, ki pa je specifičen:

  • Bing omogoča bolj natančno iskanje slik, zato ga uporablja kdor dela oz. se ukvarja s sliko v smislu oblikovanja, posredovanja slikovne informacije,
  • Bing je po okusu mnogih, tudi mojem, bolj estetski,
  • Yahoo-jeva domača stran nudi obilo informacij (vreme, trg, ostale novice) in Flickr.

Spletno oglaševanje na iskalnikih Bing in Yahoo:

  • Z oglaševanjem na Bing in Yahoo lahko dosežete občinstvo, ki jih zanima vaš produkt ali storitev,
  • Povečate prepoznavnost blagovne znamke z oglaševanjem v prikaznih omrežjih in ciljanjem glede na interese uporabnikov, umestitvami glede na ključne besede, teme strani ali z izborom spletnih strani.