Google Adwords je najbolj učinkovit način oglaševanja. S pomočjo zakupa ključnih besed lahko z njim zajamete le tiste uporabnike, ki že iščejo vaše storitve oz. produkte. Plačujete le klik, ki je tudi obisk vaše spletne strani, ali pa telefonski klic.

S pomočjo orodij, kot je Google Analytics lahko vsakemu obisku anonimno sledimo in ugotovimo, ali je ta sprožil nakup, oddajo povpraševanja, ali oddal svoj e-poštni naslov, ali je stran zapustil in zakaj. Nadalje to omogoča določitev vrednosti posameznemu dejanju obiskovalca, iz tega pa sledi, da po nekaj mesecih takoj ugotovite, ali se vam Google Adwords oglaševanje izplača.


Učinki oglaševanja z Googlom

Prvo mesto na Google iskalniku

(prvi na Google)

Preberete lahko tudi objavo o smislu oglaševanja za prvo mesto na Google iskalniku.

Povečajte prepoznavnost

Branding ali povečanje prepoznavnosti

V grobem je ponudba omogočena s prikaznim omrežjem (GDN) in YouTube oglaševanjem. Več o YouTube oglaševanju najdete na Adwords blogu.

Dobičkonosno

prodaja na Googlu

Stroški, ki jih ustvarimo z Google oglaševanjem ne presegajo dobička, ki ga ustvarimo. Trditev lahko vzamete resno po min. treh mesecih oglaševanja na Googlu.

Oglaševanje za telefonske klice

(“Samo” za klice)

Izognite se uporabi spletne strani. Oglas povežem z vašim telefonom in nanj usmerim samo povpraševanja in kakšno naročilo. Pokličite me na 040 636 759

Povprašaj


Kaj (v grobem) vsebuje ponudba za oglaševanje z Adwords:

1. Postavitev oglaševalske kampanje:

  • Izbor ključnih besed, kar naredimo skupaj (s stranko), saj so cene za posamezne ključne besede različne, na izbor pa vpliva tudi strategija oz. dolgoročna vizija podjetja.
  • Določitev budžeta oglaševalske akcije je na eni strani odvisno od odločitve stranke, ki pa je odvisno od priložnosti, ki jo trg nudi. Določena področja namreč nimajo niti dovolj iskanj v Googlu, da bi se ključne besede lahko zakupile. Določi se tudi obdobje oglaševanja, čas prikazovanja oglasov, ipd. Ob odločitvah stranki priskrbim vse potrebne informacije, za odgovorno odločitev.
  • Izdelava oglasov
  • Postavitev ciljev
  • povezava z WebMaster in Analytics

2. Optimizacija Adwords oglaševalske akcije pride na vrsto po dveh tednih oglaševanja. Takrat naj bi se nabralo dovolj podatkov o uspešnosti in priložnostih. Na podlagi podatkov nato stranka odloči, kaj se ji še zdi smiselno in kaj ne. Bolj učinkovita področja akcije se nato razširi oz. se jim zviša budžet, manj učinkovita pa popravi oz. odstrani.

Kakšni so Standardi Adwords Optimizacije

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Adwords storitve

Izberite možnost oglaševanja z Google Adwords glede na cilj, ki ga želite doseči.

Sporočite svojim potencialnim strankam, da je vaše podjetje najbolj pomemben rezultat njihovega iskanja v Googlu. S prvim mestom na Googlu izboljšate Opaznost, CTR (razmerje med prikazi in kliki) in relevantnost vašega oglasa.
Koliko ste pripravljeni plačati za prodajo vašega izdelka ali storitve? S pomočjo Google oglaševanja lahko v celoti izvemo, koliko vas stane prodaja enega izdelka za določeno preteklo obdobje. Uspešnost, ki je v tem primeru znižanje cene za nakup, je odvisna od vrste produkta, od cene ključnih besed torej konkurence na Googlu.
Ni pomembno, ali vaši potencialni kupci igrajo igre, uporabljajo aplikacije, berejo časopise, ali gledajo videospote na Youtube-u, z možnostmi ciljanja na interese in zanimanja, starost, spol, ali glede na kontekst trenutne vsebine jih povsod dosežemo v pravem trenutku s pravo vsebino. Več o tem
Oglaševanje za mobilne naprave (pametne telefone) je lahko samostojna celota, lahko pa služi kot dopolnilo k klasičnem Adwords oglaševanju, saj uporabniki isto stvar iščejo večkrat, večinoma pa najprej z mobilne naprave. Nakup preko namiznega računalnika je pogosto šele posledica ogleda ponudbe z mobilne naprave…

Funkcije programa Adwords

Prikazujte besedilne oglase uporabnikom, ki iščejo določene ključne besede.
Spodbujajte uporabnike pametnih telefonov, da pokličejo vaše podjetje, ko iščejo izdelke, ki jih prodajate.
Ciljajte uporabnike z dinamičnimi slikovnimi in besedilnimi oglasi medtem, ko uporabljajo vsebino partnerskih spletnih mest.
Vnesite e-poštne naslove strank, izdelajte promocije za Gmail in prikazale se bodo uporabnikom, ki ste jih navedli, po želji pam tudi vsem podobnim. Plačate le za ogled e-poštnega sporočila.
Ponovno ciljajte skupine uporabnikov, ki so v preteklem obdobju obiskali vaše spletno mesto, ali del spletnega mesta. Dodajte tudi podobna občinstva, ki jih nudi Google ter vaše e-poštne naslove strank.

Vaše ime (obvezno)

Vaša e-pošta (obvezno)

Izberi obseg oglaševanja
Za posameznikeZa manjša podjetjaZa spletne trgovine

Kateri oglaševalski kanali vas (še) zanimajo?
Google AdwordsFacebook oglasiYoutube oglaševanjeRetargetingE-poštni marketingPisanje besedil

Zadeva

Vaše sporočilo