Kaj dobi stranka, ki nas najame za vodenje računa Adwords.

+2 oglasa/skupino oglasov

Celo dva ali več, če je to smiselno v prvem mesecu, nato po enem tednu naredimo vmesne izboljšave vseh oglasov in po enem mesecu izbor boljšega v skladu z zagotavljanjem višjega CTR (click trough rate). Višji CTR vpliva na višji quality score, kar omogoča nižanje cene na klik (CPC) celo do 40%.

Razširitve oglasov (extensions) za vsak oglas

oz. za vsak oglas kjer je ta primerna, torej taka, da predstavlja možnost pridobitve donosnega klika. Razširitev oglasa je sekundarna povezava na vaše spletno mesto, drugačna povezava kot je tista v naslovu oglasa. Prikaže se pod oglasom in sicer do 4 povezave (Sitelinks). Lahko vašo ponudbo dopolnimo s povezanimi objavami na blogu, s sorodnimi produkti, …

Če je spletna stran prilagojena za mobilne naprave (včasih tudi če ni) nekatere vaše oglase prilagodimo mobilnim napravam z vsebino v tekstu in razširitvijo za klic (Call Extension). Tako stranka, ki vidi vaš oglas preko pametnega telefonu dobi možnost takojšnjega klica vašega podjetja s preprostim klikom. Cena za omenjen “klik za klic” je enaka kot klik na povezavo.

Quality Score 6 ali več

po enem tednu vodenja računa. (10-40% nižji CPC). Quality score močno vpliva na ceno, ki jo plačate za klik. S pravilno postavitvijo vsega, lahko ceno za CPC znižate za 40% (glede na QS = 5). Prav tako pa z nepravilno postavitvijo kampanje nizek Quality score vpliva na 400% dvig cene. (vir: wordstream.com).

Quality Score je odvisen tudi od spletne strani ki se oglašuje, zato je včasih nekaterim ključnim besedam nemogoče bolj izboljšati QS. Takrat se z vami posvetujemo in sporočimo svoje predloge.

Željeno ceno na konverzijo

po šestih mesecih, v primeru da jo na osnovi spletne strani in produkta (ponudbe) stranki obljubimo. Niti konverzij, niti določenih cen na konverzijo v osnovi ne obljubljamo. Tudi, še posebej za oglaševanje na Googlu je potrebno imeti (nad)konkurenčen produkt in funkcionalno ter uporabniku prijazno spletno stran. Ko ocenimo vašo ponudbo, celovito, lahko približno vidimo, kaj je mogoče doseči. Če mislimo, da konverzije za željeno ceno niso dosegljive, potem to tudi povemo.