3 Kreativni triki za varčevanje denarja v majhnih podjetjih

varčevanje-podjetja

Nekaj anekdot uspešnih ljudi, ki razkrijejo, kako težke situacije v poslu rešiti inovativno.Zastonj do svetovanja in pohištva

Mike Michalowicz (http://toiletpaperentrepreneur.com), je objavil svojo zgodbo. Opisuje, kako je brezplačno pridobil svetovanje in pohištvo za svoje podjetje.

Mike je iskal rešitev za optimizacijo stroškov na pravnem in računovodskem področju. S svojimi kolegi je obiskal profesorje, ki poučujejo primerne predmete. V zameno za sodelovanje in svetovanje profesorjev ter pomoč le-tem v računovodstvu je na predavanjih nastopil, kot študijski primer. Študenti so se na ta način učili iz izkušenj, ki jih je sam pridobil, pri postavljanju svojega podjetja.

Ko je za svojo pisarno, v kateri dela 10 ljudi, potreboval pohištvo se je povezal s podjetjem, ki se je selilo v nove prostore. Ti (in večina podjetij nasploh) so pohištvo za nove prostore kupili, potrebovali so le odvoz starega pohištva. Mike je odpeljal dobro ohranjeno pohištvo s katerim je opremil svoje podjetje. Med drugim so bili vmes pisarniški stoli, za katere bi drugače odštel prek 500 € na kos.

Kako se izogniti popustu

Jim Kukral, (TheBizWebCoach.com) opisuje kako je uspešno zvišal ceno svojih storitev.


Jim Kural je opustil ceno svoje storitve. Preprosto se z njo ni več ukvarjal, niti ni imel urne postavke. Ukvarja se s svetovanjem na spletu. Stranki, ki je koristila njegovo storitev pa je dejal, naj mu plača toliko. kolikor misli, da je storitev vredna, ali pa naj ne plača. In rezultat? V 99% mu stranke plačajo več, kot bi zaračunal sam. Opozarja na to, da je delo vedno opravil po svojih najboljših močeh, da se je projektu v celoti posvetil in delo naredil najbolje. Tako, da je stranka “presunjena” nad storitvijo. Če tega ni, potlej tudi idejo odsvetuje.

Pogajanje s stranko

John Mariotti, The Enterprise pri pogajanjih s strankami, kadar se pogaja s stranko glede tega, da bi postal dobavitelj, pogosto vpraša: “Kaj boste storili, če zaradi vas propademo? Seveda je kapaciteta ponudbe na trgu neomejena, a kljub temu nismo vsi enakovredni. Navsezadnje stranka, ki pritiska na dobavitelja v taki meri, da ga uničuje, s tem uničuje tudi sebe…”

Spomnite jih, ko se pogajanja zaostrijo.