AdWords – Ciljanje na E-poštne Naslove

google-adwords-ciljanje-na-e-postne-naslove

google-adwords-ciljanje-na-e-postne-naslove-2

Bo Google omogočil “upload” in ciljanje na e-poštne naslove uporabnikov? Kot pravi Danny Sullivan na marketingland.com, bomo oglaševalci lahko, za ciljanje uporabnikov in podobnih občinstev, vnesli svoje zaprašene e-poštne baze. Uporabiti jih bo možno v Google iskalnem omrežju, na GMail in Youtube.

Customer match, kot se bo orodje imenovalo, bo po govoricah (Wall Street Journal) na voljo pomladi. Uporabiti bo (seveda?) možno naslove uporabnikov, ki so v Google prijavljeni, obenem pa bomo lahko določili tudi vrednost klika naše e-poštne liste …

Dosedaj je bilo podobno mogoče uporabljati RLSA (Retargeting List for Search Ads), a je funkcija omejena na namizne računalnike, ker temelji na soglašanju z uporabo piškotkov in, ki jih uporabniki lahko izbrišemo ter blokiramo, obenem pa niso prilagojeni za mobilne naprave.

Povzeto po objavi na marketingland.com

Objavljeno tudi na Linkedin