Digitalni marketing je usmerjeno in merljivo trženje produktov ali storitev preko digitalnih tehnologij z namenom da se doseže povpraševanja, jih pretvori v nakupe in ohrani.

Združuje več načinov, več možnih poti s katerimi se povečuje prodajo, promovira blagovne znamke ali prednosti izdelkov.

Digitalni marketing pomeni marketing predvsem s pomočjo interneta, preko namiznih računalnikov in mobilnih naprav ter tablic…

Inbound marketing Osnovni koncept digitalnega marketinga temelji na konceptu “inbound marketinga”. Inbound marketing je najbolj jasno razložen v štirih korakih:

  • Povečaj število obiskovalcev
  • Pretvori obisk v povpraševanja
  • Pretvori povpraševanja v prodajo
  • Pretvori prodajo v promocijo
  • Vse objave
  • Digitalni marketing
  • E-mail marketing
  • Facebook oglaševanje
  • Google Ads Oglaševanje
  • Inbound marketing
  • Izdelava spletnih strani
  • Kako samostojno in brezplačno ...
  • Optimizacija spletnih strani (SEO)
  • Uncategorised

Kaj je Google BERT in kako bo spremenil svet optimizacije spletnih strani

Pred kratkim je Google naznanil eno izmed najbolj pomembnih sprememb algoritma v zadnjih 5-ih letih. Posodobitev BERT bo vplivala na 10% vseh iskanj. poglejmo si kaj je […]

Kako uporabljati Google Analytics brez soglasja uporabnikov

Edina ovira pri uporabi Google Analytics orodja v povezavi z GDPR uredbo je IP. IP uporabnika se namreč smatra kot osebni podatek. Google Analytics pa z namenom […]

Stave in oglaševanje – Oglaševanje iger na srečo

Oglaševanje iger na srečo je promocija igralništva, s strani kazinojev, igralnic, loterije, stavnic ali drugih organizacij , ki ponujajo možnost vplačila stav. Običajno se izvaja prek različnih […]

Vpis v Booking – Kako vpisati počitniški objekt v Booking

Vpis v Booking je vsekakor smiselna poteza tako za lastnike hotelov, kot tudi apartmajev, sob in drugih vrst nastanitev. S pomočjo Booking-a namreč lahko začnete nastanitev oddajati […]

Booking Oglaševanje – Kako bolje oglaševati nastanitve

Objava nastanitve na Booking je kljub visoki proviziji (Booking pobere do 30%), ki jo booking.com vzame ob rezervaciji, verjetno najbolj smiselna poteza za mnoge lastnike apartmajev, hotelov […]

SEO tečaji – Najboljši online SEO tečaji

Optimizacija spletnih strani je zahteven proces, ki zahteva mnogo znanja. SEO vključuje mnogo različnih področij, od ustvarjanja vsebine, do gradnje povezav in tehničnih implementacij “on site” SEO […]

Povezave (backlinks) – Katere povratne povezave so najboljše?

Povratne povezave predstavljajo pomemben in nepogrešljiv del optimizacije spletnih strani. Iskalniki si s pomočjo povezav pomagajo pri tem, da bolje razumejo vsebino (temo) neke spletne strani in […]

SEO pravila – 7 pravil, ki jih morate upoštevati pri optimizaciji

Če želimo spletno stran uvrstiti višje v Google iskalniku in doseči najvišje položaje, potem pač moramo izvajati optimizacijo spletnih strani (SEO). Google pri razvrščanju spletnih strani upošteva […]

SEO članki – Kako dober SEO copywriter piše besedila?

Če se danes sprašujete, kako zaslužiti na internetu, potem je pisanje besedil za splet (SEO) ena izmed najboljših izbir. Razlog je v tem, da je optimizacija spletnih […]

SEO strategija – Kako izdelati vrhunsko SEO strategijo v 2019

Časi se spreminjajo. In to zelo hitro. SEO strategija, ki je delovala v letu 2018, danes ne deluje več. Če smo se leta 2018 ukvarjali s ključnimi […]

SEO Optimizacija – Kaj je SEO, kako poteka in koliko stane?

SEO optimizacija je optimizacija spletnih strani za iskalnike. Namen SEO optimizacije so višje uvrstitve v iskalnikih za različne ključne besede oz. iskalne izraze. Področja SEO optimizacije v […]

Kaj je PageRank

PageRank je algoritem za analizo povezav, ki vsakemu elementu niza hiperpovezav dokumentov, kot je svetovni splet , dodeli številčno uteževanje z namenom “merjenja” njegove relativne pomembnosti znotraj niza. Algoritem se lahko uporabi za vse zbirke subjektov s vzajemnih citati in […]

SEO Orodja – Orodja za optimizacijo spletnih strani

Katera so najboljša orodja za SEO optimizacijo spletnih strani za iskalnike. Pomembno je, kako dobimo tiste podatke, ki jih potrebujemo in jih dobimo dovolj. Katero SEO orodoje […]

Kako namestiti WordPress

Namestitev WordPress-a je enostaven proces, ki vzame le nekaj minut. Za nemstitev WordPressa potrebujete sklenjeno gostovanje in zakupljeno domeno. Če tega še nimate, vam za ponudnika gostovanja […]

Google Indeksiranje spletne strani

Indeksiranje spletnih strani v google poteka popolnoma samodejno in vam pravzaprav ni potrebno storiti nič. Edina težava je ta, da lahko traja tudi 48 ur (ali celo […]

Končnice domen (TLD, SLD, gTLD, ccTLD)

Katere so različne ravni sistema domen in kaj pomenijo ter kaj določajo. V sistemu imenovanja internetnih domen so na voljo različne končnice domene. V kolikor vas zanima, kako […]

Nakup domene spletne strani

Nakup domene je izjemno pomemben proces, ki lahko odločilno vpliva na to, kako dobro se bo neka spletna stran uvrstila v Google iskalniku. Slaba domena lahko podjetje […]

Najboljše spletne strani leta 2018

Najboljše spletne strani leta 2018 … Kaj se je spremenilo v zadnjem letu, kam gre splet in kaj morate pirčakovati od izdelave spletnih strani v prihodnjem letu. 

Brezplačni program za izdelavo spletnih strani

Brezplačni program za izdelavo spletnih strani so v bistvu platforme, na katerih lahko spletno stran izdelate. Programov, ki so na voljo za izdelavo spletni strani je veliko, […]

Poceni spletna stran

Poceni spletna stran je privlačna za marsikatero podjetje, ki od spleta ne pričakuje veliko in morda želi le osnovne funkcionalnosti, da se lahko predstavi na spletu in […]

Inovativne Spletne Strani za Podjetja

Najbolj inovativne spletne strani leta 2018, ki so bile izdelane za podjetja oz. z namenom prodaje izdelkov ali storitev. Večina najbolj inovativnih spletnih strani, ki so nominirane […]

ON site optimizacija & OFF site optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani se deli na on site optimizacijo in off site optimizacijo spletnih strani. Tu ni vprašanje katero izbrati, saj potrebujete obe. Preberite si, kaj obsega […]

Kako optimizirati spletno stran

Na vprašanje, kako optimizirati spletno stran ni niti kratkega, niti enostavnega odgovora. Dela z optimizacijo spletne strani je veliko, zato kar začnimo. Optimizacija spletne strani naj vedno […]

Digitalni marketing za majhna podjetja

Podatki kažejo, da več kot polovica svetovnega prebivalstva uporablja internet. Delež uporabnikov interneta še vedno raste. Leto 2017 je bilo prvo v katerem so podjetja za digitalni […]

Digitalni marketing – Kaj morajo o digitalnem marketingu vedeti vodilni v podjetjih

Digitalni marketing uporablja vedno več podjetij, do neke mere pa ga poznajo in razumejo vsi vodilni v podjetjih. Kljub temu bi lahko vodilni sprejemali bolj informirane odločitve, […]

Kaj je off site optimizacija spletnih strani

Off site optimizacija je vsa dejavnost za optimizacijo spletnih strani, ki poteka izven spletne strani, ki se jo optimizira. Nasprotno od on site optimizacije spletnih strani, on […]

Kaj je on site optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani se lahko deli tudi na dve področji in sicer na on site optimizacijo in off site optimizacijo. Optimizacija spletnih strani je dejavnost usmerjena v […]

Koliko stane izdelava spletne strani

Na to, koliko stane izdelava spletne strani, vpliva kar nekaj dejavnikov. V tej objavi boste našli okvirne podatke o ceni spletne strani in napotke, kako in za […]

Inbound marketing – 4 stopnje inbound marketinga

Inbound matketing je pristop v marketingu, ki je osredotočen na pridobivanje strank s pomočjo vsebine in interakcij, ki je za te stranke koristna in relelevantna (pomembna) in nemoteča.

Izdelava WordPress Spletnih strani

Navodila za izdelavo Wordpress spletne strani v 6-ih korakih. Pripravili smo celovit vodnik, korak za korakom – popolnoma brez kodiranja.

Optimizacija spletnih strani brezplačno

Optimizacija spletnih strani se morda sliši kot zelo tehničen in zahteven proces, kar v določenih zadevah tudi je. Kljub temu pa obstaja veliko področij optimizacije spletnih strani, […]

Izdelava WordPress spletnih strani – Zakaj izbrati WordPress?

Izdelava spletne strani od vsakega podjetja zahteva najprej, da izbere ene izmed platform za izdelavo spletne strani. Je spletna stran na WordPress boljša od ostalih? V čem […]

Izdelava spletne trgovine – Najboljše platforme za spletne trgovine

Spletna trgovina je lahko le podaljšek fizične trgovine in služi kot podpora fizični prodaji in omogoča rednim strankam, da si ogledajo izdelke, preden obiščejo trgovino. Lahko pa […]

Bet at Home

Verjeli ali ne, so online stavnice ene izmed vodilnih podjetij na področju SEO. Ne le, da v optimizacijo vlagajo izjemno visoke zneske, le-to izvajajo izjemno kakovostno. Od […]

Brezplačna izdelava spletne strani

Brezplačna izdelava spletne strani je možna na način, da spletno stran izdelate samostojno. Tako vložite le svoj čas in trud. Čeprav vsaka pot izdelave brezplačne spletne strani […]

Knjige o digitalnem marketingu

Knjige morda niso najboljši način za spoznavanje sveta digitalnega marketinga. Po eni strani zato, ker hitro postanejo stare, saj se digitalni svet hitro spreminja, morda pa le […]

Orodja za Digitalni Marketing

Orodja za digitalni marketing nam pravzaprav sploh omogočajo, da digitalni marketing uporabljamo. Iz objave o tem, kaj je digitalni marketing in kaj v digitalnem marketingu najbolje deluje lahko […]

Kaj je optimizacija spletnih strani (Update 2019)

Optimizacija spletnih strani je prilagajanje spletne strani iskalnikom z namenom, da jo ti uvrstijo višje s tem, ko jo zaznajo kot relevantno (pomembno za določen iskalni izraz). […]

Kako povečati prodajo e-trgovine

Da je podjetje prisotno v času, ko uporabnik išče izdelek, ni dovolj. Takrat je že vse odločeno. Uporabniki iščejo najprej informacije in znanje, da se odločijo bolje. […]

Stres | Kako razmišljati v težkih situacijah in se izogniti stresu

Pritisk ni nujno tudi stres. Iz tega, da smo pod pritiskom pa lahko pademo pod stres. Vendar to ni odvisno od okolice in ljudi, ki nas spravljajo […]

Kaj je inbound marketing in zakaj je učinkovit?

Ali se inbound marketing sploh v čem razlikuje od vsebinskega marketinga? Ali pa je Hubspot le ustvaril produkt, ki laike zavaja, da gre za nov pristop v marketingu, čeprav se ta v ničemer ne razlikuje od že obstoječega “content” marketinga? 

Kako CRM sistem uporabiti v oglaševanju za nadpovprečne rezultate

CRM sistem je baza podatkov o uporabnikih, ki so prišli v stik z našim podjetjem in so, ali pa niso opravili transakcije. O teh uporabnikih se v […]

Kaj je CRM Sistem

CRM sistemi so med nami že nekaj časa, pa vendar CRM sistemov mnogo podjetij ne uporablja. Če imamo podatke o zalogi in če imamo podatke o prometu, imamo […]

Kaj je »marketing automation«

Kaj je »marketing automation« in kako poteka proces avtomatizacije marketinga? Marketing automation se nanaša na orodje, ki omogoča avtomatizacijo marketinških procesov. Gre predvsem za avtomatizacijo ponavljajočih se procesov […]

Kaj je digitalni marketing

Digitalni marketing je oglaševanje izdelkov preko digitalnih (elektronskih) medijev. Od tradicionalnega marketinga se razlikuje v tem, da vključuje uporabo kanalov, ki omogočajo analizo kampanj, z namenom razumevanja, […]

5 (vsaj) zanimivih nasvetov za povečanje prodaje

Ko je konkurenca visoka, marže nizke in potrošnik poln vsega, šteje vsaka malenkost. Tule najdete nekaj (vsaj) zanimivih informacij za povečanje prodaje. O tem, kako lahko prilagodite […]

Kaj je upsell, kaj je cross sell in kako pospešujeta prodajo

Ustvarjanje nove prodaje s pridobivanjem novih kupcev stane preveč, v kolikor se teh kupcev ne neguje. V primeru, da podjetje interno nima učinkovitega prodajnega procesa, da ne […]

Kako izgleda učinkovito Facebook oglaševanje

Naj vas všečki ne preslepijo. Ti sami po sebi niso nič slabega, celo nasprotno, povečujejo organski doseg vaše objave, a če oglas oz. objava, ki jo sponzorirate […]

Zakaj bi posloval z vami & kako premagati konkurenco

Kdor si na to vprašanje odgovori pravilno, ne bo prodajal s popustom temveč bo pravilen odgovor izničil prednost, ki jo predstavlja nižja cena.

Google Adwords keyword tool

Izmerite posledice svoje poslovne odločitve, še preden jo sprejmete. Kako vam Google Adwords keyword tool lahko pomaga pri sprejemanju poslovnih odločitev.

Pospeševanje prodaje na spletu

Če želite pospešiti prodajo je splet lahko izvrstno orodje. Cilj ni povečanje prometa, ampak povečati delež tistih obiskovalcev, ki bodo kupilioz se pretvorili v kupce. Delež obiskovalcev, ki ga na […]

Kako Oglaševati na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku lahko razdelimo v tri segmente, glede na zrelost vaših potencialnih kupcev. Najprej morate doseči zavedanje oz. splošno prepoznavnost. Gre za to, da ne morete […]

Facebook Oglaševanje Cena

Kako je sestavljena cena za oglaševanje na Facebooku, koliko stane klik na Facebooku, koliko stane všeček objave in koliko všeček strani. koliko plačate Facebooku in koliko agenciji. Preberi!

Kako Pridobiti Všečke Na Facebooku

Facebook oglaševanje v neki meri spominja na e-poštni marketing, zakaj? Ker pridobivamo oboževalce, sledilce svoje Facebook strani in jih nato obveščamo in informiramo z vsebino in ponudbo. […]

Google Adwords: Kako znižati ceno klika

Google Adwords lahko stane preveč. Z znanjem in delom pa lahko ceno klika znižamo in na njem prodajamo donosno. Poglejmo si kako znižati ceno klika in prodajati […]

E-mail marketing: Kako in kaj deluje?

E-mail marketing seveda ni mrtev. Je odličen način za pridobivanje in komuniciranje s kupci, omogoča zelo direktno komunikacijo s kupcem, je tudi eden izmed najbolj učinkovitih načinov […]

Najboljša orodja za Email marketing

E-mail marketing je odličen način za povečevanje prodaje. Po podatkih DMA, povrnitev investicije (ROI) v e-mail marketing znaša približno 4300%, kar pomeni, da za vsak evro, ki […]

Google Adwords: Merjenje klikov s konverzijo se umika

Kaj so Kliki s Konverzijo? “Stranka klikne vaš oglas in opravi dva nakupa. V stolpcu »Konverzije« boste torej videli dve konverziji, v tem stolpcu pa samo en […]

Kaj je Remarketing?

In zakaj bi z oglasi nagovarjali tiste, ki so zapustili vaše spletno mesto? Zakaj ne pijemo kave s celimi zrni? Zrna kave vsebujejo prave snovi, ki nam […]

Kako Oglaševati Podjetje

Če se ne morete odločiti, kako oglaševati podjetje, ali ga sploh oglaševati na spletu, naj vam pomagam. Slika (vir: thinkwithgoogle.com) prikazuje dva tipa, ki sedita pred našo poslovalnico […]

Odločanje Potrošnika: Nakup v poslovalnici, odločitev na spletu

Čeprav se nakup zgodi v poslovalnici, se odločanje potrošnika dogaja na spletu. Včasih smo doma za računalnikom pogledali informacije o izdelku, ki nas je zanimal, nato pa odšli v […]

Kdo bo pa vas priporočil?

Zakaj želimo priporočilo, preden se odločimo za nakup izdelka ali storitve? Kako priporočilo oz. mnenje tistih ki so stvar preizkusili vpliva na izbiro tistih, ki se še […]

Facebook & Odločanje uporabnika o nakupu

Nakupni čas potrošnika za večino dobrin je v povprečju od 2 – 12 mesecev. Če podjetje v tem času potrošnika pridobi in ga spremlja s pomočjo e-mail marketinga, […]

Facebook oglaševanje na družabnih omrežjih

O uporabi Facebooka (in drugih) z namenom trženja. Družabna omrežja so spletne skupnosti, ki uporabnikom omogočajo izmenjavo informacij in gradnjo odnosa. Z vnosom lastnih podatkov uporabniki ustvarijo svoj […]

Facebook marketing na kratko

Facebook je odličen, za pridobivanje sledilcev glede na njihova zanimanja. S svojo idejo lahko pritegnemo uporabnike še preden potrebujejo naše izdelke/storitve. Potrebno pa je najprej spoznati svojo […]

Uspešen nastop na Facebook-u

Pred začetkom uporabe Facebook oglaševanja je potreben točen načrt uporabe omrežja. Podjetje lahko z usklajenim in načrtnim ter premišljenim delovanjem doseže mnogo več. Načrt za Facebook oglaševanje […]

ZMOT – Zero Moment of Truth

Kaj je treba vedeti o vedenju potrošnika na spletu, če uporabljate Google Adwords. V povprečju čas za nakup traja od 6 do 12 mesecev. Če smo potrošnika […]

Enačbe za AdWords #1

Osnovne enačbe za Google Adwords: Cena na klik pomeni nastali strošek v primerjavi z vsemi kliki. CPC = strošek / kliki Kliki = CPC * strošek Strošek […]

Kako potrošnik išče naš produkt

Podatki o tem, katere ključne besede za iskanje vaših produktov  (in storitev) uporabljajo vaše potencialne stranke, so vam na voljo brezplačno. Naročite jih spodaj, vpisati morate le […]

Oglaševanje storitev

Kdor oglašuje nima dela… Ste kdaj pomislili, da z oglaševanjem izgubljate stranke. Da je vaše sporočilo razumljeno obratno, kot je povedano? Preberite, kako prodajati storitve učinkovito.

Oglasi so (lahko) dobri

Eden izmed možnih naslovov te objave jen tudi “Oglasi so slabi”. Oglasi so res lahko dobri, saj je resnica, da se slabi oglasi ne splačajo več.

3 Kreativni triki za varčevanje denarja v majhnih podjetjih

Nekaj anekdot uspešnih ljudi, ki razkrijejo, kako težke situacije v poslu rešiti inovativno.

Mikro Trenutki (MicroMoments) & Pot Potrošnika

Mobile je naša pričakovanja od blagovnih znamk dobesedno razbil. Če smo včasih ves dan ali ves teden čakali na dostop do interneta, torej na namizni računalnik, lahko […]

Digitalni in inbound marketing

Digitalni marketing je usmerjeno in merljivo trženje produktov ali storitev preko digitalnih tehnologij z namenom da se doseže povpraševanja, jih pretvori v nakupe in ohrani. Združuje več […]

Kako začeti z Google Adwords oglaševanjem

Kako začeti oglaševati z Google Adwords, kateri so najboljši viri informacij za uvod v Adwords ter viri za poglabljanje znanja v spletno oglaševanje.

Najbolj napredne spletne strani 2016

Če boste v letu 2016 menjali ali gradili novo spletno stran, potem morate vedeti, v katero smer se razvija splet, kaj ponujajo tehnologije ter kaj vse mora […]

Čas za Dober Oglas: Zurich Insurance – Crazy Racer

Oglas povzet po adsoftheworld.com, več na Zurich Versicherung Österreich

Ali Google Adwords Oglaševanje Deluje?

Če bi vas vprašal, ali vaš avto deluje, bi me bodisi gledali postrani, bodisi se smejali. Ko me vprašajo, če Google Adwords res deluje, zato odgovorim s […]

Vse kar morate vedeti o Google AdWords oglaševanju

Začnimo z internetom. Internet je že več kot desetletje v smislu prometa 99% Google in 1% ostalo. Facebook je prosti čas in druženje 100%. Linkedin, Twitter sta […]

Investicija v Spletni Sistem

To je nadaljevanje objave “Zasebne E-mail liste in javni naslovi“. Če niste prvi na Google boste za obisk plačevali. Če ste prvi, ste že plačali. Če imate bazo e-poštnih […]

Zasebne E-mail liste in javni naslovi

Denar se preliva k hitrejšim, v Sloveniji še posebej zato, ker hitrejši lažje zbežijo. Tudi v ZDA ni nič bolje. Hitrejši so postali večji in postavili pravila igre. […]

Facebook za e-pošto

Alternativni način za uporabo formalno, ali “neformalno” pridobljene e-mail liste je uvoz na Facebook. Gre za to, da jo uporabimo le kot “šablono” oz. preverjanje ujemanja, kot […]

AdWords – Ciljanje na E-poštne Naslove

Bo Google omogočil “upload” in ciljanje na e-poštne naslove uporabnikov? Kot pravi Danny Sullivan na marketingland.com, bomo oglaševalci lahko, za ciljanje uporabnikov in podobnih občinstev, vnesli svoje zaprašene […]

Free Photos – Do whatever you want – License

Povzeto po objavi na shopify.com in preverjeni, odlični viri brezplačnih fotografij. Izjemne fotke, dobra resolucija in pravice za “commercial use“. Vredno posredovanja in lastne objave, čeprav je malo […]

Zakaj po spletu ne prodate (več)?

Kar vam agencije in večina oglaševalcev ne povedo, je, da obiskovalci v povprečju kupujejo nek izdelek vsaj 3 mesece, pa tja to enega leta, odvisno od cene […]

Ste res preudaren potrošnik?

Če mislite, da izdelke v supermarketih izbirate racionalno in preudarno, raje premislite še enkrat. “Prijemi”, ki oblikujejo naše odločitve v supermarketih namreč delujejo bolje, kot si predstavljamo. […]

Najboljša reklama na svetu?

Ste že slišali za Obermutten? Pa za Graubunden? Ne? Žal je malokdo slišal zanju. Vsaj dokler niso javnosti šokirali s kreativnimi oglasnimi kampanjami …

Ciljanje na lokacijo se splača

Za podjetje, ki je fizično locirano v Ljubljani, ki tam ponuja svoje storitve smo testirali učinkovitost ciljanja na lokacijo. Primerjali smo, ciljanje na Ljubljano (kot novo možnost) […]

Ciljanje na lokacijo – Slovenija

Če imate gostilno, obrt, ali lokalne storitve, sedaj lahko oglaševanje usmerite le na želena mesta, npr. Kranj, Kamnik, …

Cena Klika

Cena klika na Google je odvisna od konkurence, želenega položaja, ciljanja na lokacijo in kvalitete oglasa.

Google Adwords Promocijska koda

Google vsem novim oglaševalcem nudi ugodnost v obliki promocijske kode. Promocijsko kodo za Google Adwords naročite na spodnjem obrazcu. Razumemo, da ne želite povečevati mesečnih stroškov s […]

Kobe in Messi #1 na YouTube

Na blogu za Adwords oglaševalske agencije Adwords Agency je potekalo glasovanje agencij za najljubše video oglase zadnjega desetletja. Po izboru agencij za Adwords oglaševanje je zmagal oglas za Turkish […]

Oglaševanje in čustva

Oglašuje se čustvom, ne razumu. Oglas multinacionalke, ki v vas zbuja pozitivna čustva se vam bo priklical v spomin “ob pravem času”. Posledice oglaševanja na čustva so navezanost na blagovno […]

Veste kaj plačujete?

Zakupili ste ključne besede, izdelali oglase, uredili vse in sedaj plačujete po klikih. Ne glede na to, kakšno ujemanje ključnih besed (razen exact/natančno) ste izbrali, so klike, ki […]

Se splača najeti agencijo?

Se splača najeti agencijo za Adwords oglaševanje, ali je bolje, da oglašujete sami.

Nasveti za Google Ads(Adwords) oglaševanje

Nekaj nasvetov za vse, ki niste najeli agencije in Adwords račun vodite samostojno, o tem, kako lahko izboljšate učinek oglaševalskih akcij.

Ne plačujte klikov

Res je, da se Google AdWords plačuje po klikih. Plačate zmnožek vseh pridobljenih klikov (razen neveljavnih) in cene na klik (CPC). Cena klika je odvisna od št. ponudb vseh […]

Za materinski dan ne kupujte rož

Če ste mama in ste mlajša od 35 let, si za materinski dan, sodeč po Googlu, ne želite rož. Sodeč po raziskavi thinkwithgoogle.com, si matere iz generacije millenials oz. generacije Y (rojeni med 1980 […]

Kako do brezplačnih fotografij

Kje oz. kako poiskati brezplačne fotografije za komercialno uporabo.

Video namesto spletne strani?

Oglasi, ki jih ne želi nihče so uspevali (in še vedno) na televiziji in radiju. Oglasov, ki jih nihče ne želi, se na internetu ne splača predvajati. […]

Prvi na Google

Vaš posel je lahko na 1. mestu v rezultatih iskanja na Googlu. Naročite ponudbo in predlog za Google oglaševanje.

Kako brezplačno oglaševati na spletu

8 rešitev, kako 100% brezplačno oglaševati na spletu, navodila za izdelavo brezplačne spletne strani, optimizacijo, brezplačno Facebook oglaševanje …

Kako oceniti obseg Adwords akcije

Obseg akcije je odvisen od dejavnikov, ki vplivajo na količino dela. Ti so: Število oglaševanih produktov Število kampanj Število skupin oglasov Število ključnih besed Vprašanje je kako […]

Obseg Adwords Oglaševalske Akcije

Cena oglaševanja z Google Adwords je odvisna, ali od časa, ki ga za urejanje nameni agencija, ali pa od uspeha, ki ga doseže. Kot oglaševalec ne pristanem […]

Google Ads (Adwords) – Plačilo po učinku

Če imam stranko, ki ne zaupa v osnovi, da se bom z vodenjem Google AdWords kampanj nadpovprečno potrudil, potem ji predlagam plačilo po učinku. Seveda ne ponudim […]

Cena agencije Adwords oglaševanje

Cene agencij za vodenje oglaševalskih kampanj so odvisne predvsem od količine dela, ki ga vodenje oglaševanja vašega spletnega mesta zahteva. To pomeni, da je cena vodenja adwords […]

Cena za Adwords oglaševanje

Znesek, ki ga boste vlagali v oglaševanje vaše spletne strani/trgovine, določite sami. Na ravni kampanje namreč že vnaprej omejite : Ceno za klik (CPC), to je najvišja […]

Kako se uporablja AdWords?

Potem, ko ste ustvarili račun, vnesli morebitno promocijsko kodo, lahko ustvarite prvo Adwords kampanjo. V okviru kampanje določite: Omrežje: Iskalno omrežje pomeni, da se oglasi prikazujejo le […]

Understanding Social Media Marketing

Social media is not a direct sales tool, but is an effective sales tool. It offers a way to interact with a customer during the purchase cycle. […]

Kako brezplačno oglaševati slikopleskarske storitve

Od vseh možnih načinov oglaševanja storitev (in izdelkov) so najbolj učinkovita ustna priporočila. Dobite jih popolnoma zastonj. Preberite več, o tem, kako do ustnih priporočil za slikopleskarstvo […]

Marketing po domače

Sicer ni online, ni digital, ne vključuje jumbo plakatov, a vseeno. Dober primer je znanec, ki goji piščance, verjetno odkar je videl kam vse skupaj pelje. Štiri […]