Digitalni marketing je usmerjeno in merljivo trženje produktov ali storitev preko digitalnih tehnologij z namenom da se doseže povpraševanja, jih pretvori v nakupe in ohrani.

Združuje več načinov, več možnih poti s katerimi se povečuje prodajo, promovira blagovne znamke ali prednosti izdelkov.

Digitalni marketing pomeni marketing predvsem s pomočjo interneta, preko namiznih računalnikov in mobilnih naprav ter tablic…

Inbound marketing Osnovni koncept digitalnega marketinga temelji na konceptu “inbound marketinga”. Inbound marketing je najbolj jasno razložen v štirih korakih:

  • Povečaj število obiskovalcev
  • Pretvori obisk v povpraševanja
  • Pretvori povpraševanja v prodajo
  • Pretvori prodajo v promocijo
  • Vse objave
  • Digitalni marketing (splošno)
  • E-mail marketing
  • Facebook & Instagram oglaševanje
  • Google Ads Oglaševanje
  • Izdelava spletnih strani
  • Optimizacija spletnih strani (SEO)
  • Razno
  • Vsebina

Kaj je digitalni marketing

Digitalni marketing je oglaševanje izdelkov preko digitalnih (elektronskih) medijev. Od tradicionalnega marketinga se razlikuje v tem, da vključuje uporabo kanalov, ki omogočajo analizo kampanj, z namenom razumevanja, […]

Padec pozicij na Google iskalniku zaradi “core” posodobitve – Kaj storiti?

Google nam je končno dal nekaj, na kar lahko pazimo, če posodobitve negativno vplivajo na uvrstitev spletnega mesta v Googlovem iskanju.

So vam padle pozicije na Google iskalniku?

Google je 16.12.2020 potrdil, da je splošna posodobitev za december 2020, ki se je začela uvajati 3. decembra 2020, zdaj popolnoma uvedena. Dejali so, da je »uvajanje osnovne posodobitve decembra 2020 končano.«

Koliko stane izdelava spletne strani

Na to, koliko stane izdelava spletne strani, vpliva kar nekaj dejavnikov. V tej objavi boste našli okvirne podatke o ceni spletne strani in napotke, kako in za […]

Kaj vsebuje dobra spletna stran?

O tem, kakšna je dobra spletna stran, kaj mora vsebovati spletna stran oz. kaj vsebuje dobra spletna stran? Mnoga podjetja pogosto zanemarijo uporabnost spletne strani. Uporabnost spletne […]

Kakšna je dobra spletna vsebina

Kakšna je dobra spletna vsebina in katere so glavne lastnosti dobre spletne vsebine? Pisanje dobre spletne vsebine je izbira. Lahko si vzamete čas za delo, ki sta […]

Kako (in kje) samostojno izdelati spletno trgovino

Vsakdo, ki razmišlja, ali je smiselno samostojno izdelati spletno trgovino, se sreča tudi z vprašanjem platforme. Ali je smiselno samostojno izdelati spletno trgovino? Katero platformo izbrati za […]

Google Analitika – Vse kar morate vedeti

Za spremljanje dogajanja in vedenja uporabnikov na spletni strani Google nudi široko paleto rešitev. Te omogočajo, da merimo praktično vse, kar nas lahko zanima. Od števila obiskovalcev, […]

SEO strategija – Kako izdelati vrhunsko SEO strategijo

Časi se spreminjajo. In to zelo hitro. SEO strategija, ki je delovala v letu 2018, danes ne deluje več. Če smo se leta 2018 ukvarjali s ključnimi […]

Google Optimizacija ali Google oglaševanje – Kaj se splača bolj?

Namen tega članka je razjasniti, da Google oglaševanje in Google optimizacija nista ista stvar. Leta 2018 namreč še vedno več kot 50% uporabnikov ne razlikuje med plačanimi […]

Brezplačna izdelava spletne strani

Brezplačna izdelava spletne strani je možna na način, da spletno stran izdelate samostojno. Tako vložite le svoj čas in trud. Čeprav vsaka pot izdelave brezplačne spletne strani […]

Optimizacija Spletne Trgovine / E-commerce SEO – Kako Optimizirati Spletno Trgovino

Optimizacija spletne trgovine je eden izmed ključnih dejavnikov, ne le pri uvrstitvi spletne trgovine v Googlu, temveč tudi pri stopnji konverzije, to je stopnji prodaje spletne trgovine. […]

Optimizacija WordPress spletnih strani – Kako optimizirati WordPress spletno stran?

Optimizacija spletnih strani je ena od najbolj pomembnih dejavnosti, ki jo mora podjetje izvajati, da lahko uspešno posluje “online”. S pomočjo optimizacije namreč doseže uporabnike, ko se […]

Kaj je Google BERT in kako bo spremenil svet optimizacije spletnih strani

Pred kratkim je Google naznanil eno izmed najbolj pomembnih sprememb algoritma v zadnjih 5-ih letih. Posodobitev BERT bo vplivala na 10% vseh iskanj. poglejmo si kaj je […]

Kako uporabljati Google Analytics brez soglasja uporabnikov

Edina ovira pri uporabi Google Analytics orodja v povezavi z GDPR uredbo je IP. IP uporabnika se namreč smatra kot osebni podatek. Google Analytics pa z namenom […]

Stave in oglaševanje – Oglaševanje iger na srečo

Oglaševanje iger na srečo je promocija igralništva, s strani kazinojev, igralnic, loterije, stavnic ali drugih organizacij , ki ponujajo možnost vplačila stav. Običajno se izvaja prek različnih […]

SEO tečaji – Najboljši online SEO tečaji

Optimizacija spletnih strani je zahteven proces, ki zahteva mnogo znanja. SEO vključuje mnogo različnih področij, od ustvarjanja vsebine, do gradnje povezav in tehničnih implementacij “on site” SEO […]

Povezave (backlinks) – Katere povratne povezave so najboljše?

Povratne povezave predstavljajo pomemben in nepogrešljiv del optimizacije spletnih strani. Iskalniki si s pomočjo povezav pomagajo pri tem, da bolje razumejo vsebino (temo) neke spletne strani in […]

SEO pravila – 7 pravil, ki jih morate upoštevati pri optimizaciji

Če želimo spletno stran uvrstiti višje v Google iskalniku in doseči najvišje položaje, potem pač moramo izvajati optimizacijo spletnih strani (SEO). Google pri razvrščanju spletnih strani upošteva […]

SEO članki – Kako napisati dober SEO članek

Če se danes sprašujete, kako zaslužiti na internetu, potem je pisanje besedil za splet (SEO) ena izmed najboljših izbir. Razlog je v tem, da je optimizacija spletnih […]

Kaj je PageRank

PageRank je algoritem za analizo povezav, ki vsakemu elementu niza hiperpovezav dokumentov, kot je svetovni splet , dodeli številčno uteževanje z namenom “merjenja” njegove relativne pomembnosti znotraj niza. Algoritem se lahko uporabi za vse zbirke subjektov s vzajemnih citati in […]

SEO Orodja – Orodja za optimizacijo spletnih strani

Katera so najboljša orodja za SEO optimizacijo spletnih strani za iskalnike. Pomembno je, kako dobimo tiste podatke, ki jih potrebujemo in jih dobimo dovolj. Katero SEO orodoje […]

SEO Optimizacija – Kaj je SEO, kako poteka in koliko stane?

SEO optimizacija je optimizacija spletnih strani za iskalnike. Namen SEO optimizacije so višje uvrstitve v iskalnikih za različne ključne besede oz. iskalne izraze. Področja SEO optimizacije v […]

Kako namestiti WordPress

Namestitev WordPress-a je enostaven proces, ki vzame le nekaj minut. Za nemstitev WordPressa potrebujete sklenjeno gostovanje in zakupljeno domeno. Če tega še nimate, vam za ponudnika gostovanja […]

Google Indeksiranje spletne strani

Indeksiranje spletnih strani v google poteka popolnoma samodejno in vam pravzaprav ni potrebno storiti nič. Edina težava je ta, da lahko traja tudi 48 ur (ali celo […]

Končnice domen (TLD, SLD, gTLD, ccTLD)

Katere so različne ravni sistema domen in kaj pomenijo ter kaj določajo. V sistemu imenovanja internetnih domen so na voljo različne končnice domene. V kolikor vas zanima, kako […]

Nakup domene spletne strani

Nakup domene je izjemno pomemben proces, ki lahko odločilno vpliva na to, kako dobro se bo neka spletna stran uvrstila v Google iskalniku. Slaba domena lahko podjetje […]

Najboljše spletne strani leta 2018

Najboljše spletne strani leta 2018 … Kaj se je spremenilo v zadnjem letu, kam gre splet in kaj morate pirčakovati od izdelave spletnih strani v prihodnjem letu. 

Brezplačni program za izdelavo spletnih strani

Brezplačni program za izdelavo spletnih strani so v bistvu platforme, na katerih lahko spletno stran izdelate. Programov, ki so na voljo za izdelavo spletni strani je veliko, […]

Poceni spletna stran

Poceni spletna stran je privlačna za marsikatero podjetje, ki od spleta ne pričakuje veliko in morda želi le osnovne funkcionalnosti, da se lahko predstavi na spletu in […]

Inovativne Spletne Strani za Podjetja

Najbolj inovativne spletne strani leta 2018, ki so bile izdelane za podjetja oz. z namenom prodaje izdelkov ali storitev. Večina najbolj inovativnih spletnih strani, ki so nominirane […]

ON site optimizacija & OFF site optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani se deli na on site optimizacijo in off site optimizacijo spletnih strani. Tu ni vprašanje katero izbrati, saj potrebujete obe. Preberite si, kaj obsega […]

Kako optimizirati spletno stran

Na vprašanje, kako optimizirati spletno stran ni niti kratkega, niti enostavnega odgovora. Dela z optimizacijo spletne strani je veliko, zato kar začnimo. Optimizacija spletne strani naj vedno […]

Digitalni marketing za majhna podjetja

Podatki kažejo, da več kot polovica svetovnega prebivalstva uporablja internet. Delež uporabnikov interneta še vedno raste. Leto 2017 je bilo prvo v katerem so podjetja za digitalni […]

Digitalni marketing – Kaj morajo o digitalnem marketingu vedeti vodilni v podjetjih

Digitalni marketing uporablja vedno več podjetij, do neke mere pa ga poznajo in razumejo vsi vodilni v podjetjih. Kljub temu bi lahko vodilni sprejemali bolj informirane odločitve, […]

Kaj je off site optimizacija spletnih strani

Off site optimizacija predstavlja del optimizacije spletnih strani, ki se izvaja izven spletne strani, za katero se optimizacija sicer izvaja. Optimizacijo spletnih strani namreč lahko delimo na […]

Kaj je on site optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani se lahko deli tudi na dve področji in sicer na on site optimizacijo in off site optimizacijo. Optimizacija spletnih strani je dejavnost usmerjena v […]

Inbound marketing – 4 stopnje inbound marketinga

Inbound matketing je pristop v marketingu, ki je osredotočen na pridobivanje strank s pomočjo vsebine in interakcij, ki je za te stranke koristna in relelevantna (pomembna) in nemoteča.

Izdelava WordPress Spletnih strani

Navodila za izdelavo Wordpress spletne strani v 6-ih korakih. Pripravili smo celovit vodnik, korak za korakom – popolnoma brez kodiranja.

Optimizacija spletnih strani brezplačno

Optimizacija spletnih strani se morda sliši kot zelo tehničen in zahteven proces, kar v določenih zadevah tudi je. Kljub temu pa obstaja veliko področij optimizacije spletnih strani, […]

Izdelava WordPress spletnih strani – Zakaj izbrati WordPress?

Izdelava spletne strani od vsakega podjetja zahteva najprej, da izbere ene izmed platform za izdelavo spletne strani. Je spletna stran na WordPress boljša od ostalih? V čem […]

Izdelava spletne trgovine – Najboljše platforme za spletne trgovine

Spletna trgovina je lahko le podaljšek fizične trgovine in služi kot podpora fizični prodaji in omogoča rednim strankam, da si ogledajo izdelke, preden obiščejo trgovino. Lahko pa […]

Knjige o digitalnem marketingu

Knjige morda niso najboljši način za spoznavanje sveta digitalnega marketinga. Po eni strani zato, ker hitro postanejo stare, saj se digitalni svet hitro spreminja, morda pa le […]

Orodja za Digitalni Marketing

Orodja za digitalni marketing nam pravzaprav sploh omogočajo, da digitalni marketing uporabljamo. Iz objave o tem, kaj je digitalni marketing in kaj v digitalnem marketingu najbolje deluje lahko […]

Kaj je optimizacija spletnih strani (Update 2020)

Optimizacija spletnih strani je prilagajanje spletne strani iskalnikom z namenom, da jo ti uvrstijo višje s tem, ko jo zaznajo kot relevantno (pomembno za določen iskalni izraz). […]

Kako povečati prodajo e-trgovine

Da je podjetje prisotno v času, ko uporabnik išče izdelek, ni dovolj. Takrat je že vse odločeno. Uporabniki iščejo najprej informacije in znanje, da se odločijo bolje. […]

Stres | Kako razmišljati v težkih situacijah in se izogniti stresu

Pritisk ni nujno tudi stres. Iz tega, da smo pod pritiskom pa lahko pademo pod stres. Vendar to ni odvisno od okolice in ljudi, ki nas spravljajo […]

Kaj je inbound marketing in zakaj je učinkovit?

Ali se inbound marketing sploh v čem razlikuje od vsebinskega marketinga? Ali pa je Hubspot le ustvaril produkt, ki laike zavaja, da gre za nov pristop v marketingu, čeprav se ta v ničemer ne razlikuje od že obstoječega “content” marketinga? 

Kako CRM sistem uporabiti v oglaševanju za nadpovprečne rezultate

CRM sistem je baza podatkov o uporabnikih, ki so prišli v stik z našim podjetjem in so, ali pa niso opravili transakcije. O teh uporabnikih se v […]

Kaj je CRM Sistem

CRM sistemi so med nami že nekaj časa, pa vendar CRM sistemov mnogo podjetij ne uporablja. Če imamo podatke o zalogi in če imamo podatke o prometu, imamo […]

Kaj je »marketing automation«

Kaj je »marketing automation« in kako poteka proces avtomatizacije marketinga? Marketing automation se nanaša na orodje, ki omogoča avtomatizacijo marketinških procesov. Gre predvsem za avtomatizacijo ponavljajočih se procesov […]

5 (vsaj) zanimivih nasvetov za povečanje prodaje

Ko je konkurenca visoka, marže nizke in potrošnik poln vsega, šteje vsaka malenkost. Tule najdete nekaj (vsaj) zanimivih informacij za povečanje prodaje. O tem, kako lahko prilagodite […]

Kaj je upsell, kaj je cross sell in kako pospešujeta prodajo

Ustvarjanje nove prodaje s pridobivanjem novih kupcev stane preveč, v kolikor se teh kupcev ne neguje. V primeru, da podjetje interno nima učinkovitega prodajnega procesa, da ne […]

Kako izgleda učinkovito Facebook oglaševanje

Naj vas všečki ne preslepijo. Ti sami po sebi niso nič slabega, celo nasprotno, povečujejo organski doseg vaše objave, a če oglas oz. objava, ki jo sponzorirate […]

Zakaj bi posloval z vami & kako premagati konkurenco

Kdor si na to vprašanje odgovori pravilno, ne bo prodajal s popustom temveč bo pravilen odgovor izničil prednost, ki jo predstavlja nižja cena.

Google Adwords keyword tool

Izmerite posledice svoje poslovne odločitve, še preden jo sprejmete. Kako vam Google Adwords keyword tool lahko pomaga pri sprejemanju poslovnih odločitev.

Pospeševanje prodaje na spletu

Če želite pospešiti prodajo je splet lahko izvrstno orodje. Cilj ni povečanje prometa, ampak povečati delež tistih obiskovalcev, ki bodo kupilioz se pretvorili v kupce. Delež obiskovalcev, ki ga na […]

Kako Oglaševati na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku lahko razdelimo v tri segmente, glede na zrelost vaših potencialnih kupcev. Najprej morate doseči zavedanje oz. splošno prepoznavnost. Gre za to, da ne morete […]

Facebook Oglaševanje Cena

Kako je sestavljena cena za oglaševanje na Facebooku, koliko stane klik na Facebooku, koliko stane všeček objave in koliko všeček strani. koliko plačate Facebooku in koliko agenciji. […]

E-mail marketing: Kako in kaj deluje?

E-mail marketing seveda ni mrtev. Je odličen način za pridobivanje in komuniciranje s kupci, omogoča zelo direktno komunikacijo s kupcem, je tudi eden izmed najbolj učinkovitih načinov […]

Najboljša orodja za Email marketing

E-mail marketing je odličen način za povečevanje prodaje. Po podatkih DMA, povrnitev investicije (ROI) v e-mail marketing znaša približno 4300%, kar pomeni, da za vsak evro, ki […]

Kaj je Remarketing?

In zakaj bi z oglasi nagovarjali tiste, ki so zapustili vaše spletno mesto? Zakaj ne pijemo kave s celimi zrni? Zrna kave vsebujejo prave snovi, ki nam […]

Odločanje Potrošnika: Nakup v poslovalnici, odločitev na spletu

Čeprav se nakup zgodi v poslovalnici, se odločanje potrošnika dogaja na spletu. Včasih smo doma za računalnikom pogledali informacije o izdelku, ki nas je zanimal, nato pa odšli v […]

ZMOT – Zero Moment of Truth

Kaj je treba vedeti o vedenju potrošnika na spletu, če uporabljate Google Adwords. V povprečju čas za nakup traja od 6 do 12 mesecev. Če smo potrošnika […]

Mikro Trenutki (MicroMoments) & Pot Potrošnika

Mobile je naša pričakovanja od blagovnih znamk dobesedno razbil. Če smo včasih ves dan ali ves teden čakali na dostop do interneta, torej na namizni računalnik, lahko […]

Kako brezplačno oglaševati na spletu

8 rešitev, kako 100% brezplačno oglaševati na spletu, navodila za izdelavo brezplačne spletne strani, optimizacijo, brezplačno Facebook oglaševanje …