Ciljanje na lokacijo se splača

Za podjetje, ki je fizično locirano v Ljubljani, ki tam ponuja svoje storitve smo testirali učinkovitost ciljanja na lokacijo.
Primerjali smo, ciljanje na Ljubljano (kot novo možnost) in ciljanje na Slovenijo (obstoječa možnost).

Glede na pretekle podatke (nizka stopnja konverzije ključnih besed, ki vsebujejo druga mesta, npr. Mb, Kp, Kr, Ce, …), smo “bid” na SLovenijo znižali za -50% .

Zakaj tak način

S tem smo zmanjšali tveganje, ki je padec konverzij na eni strani in zamujena priložnost na drugi.
lokacija-iskanje-slovenija

Rezultati primerjave ciljanja

Ciljanje na Slovenijo

Za ciljanje na celotno Slovenijo smo prilagodili ponudbo (-50%). Razlog so pretekli rezultati (nizka stopnja konverzije ključnih besed, ki vsebujejo druga mesta, npr. Mb, Kp, Kr, Ce, …). Oglaševanje po celotni Sloveniji je za nas manj donosno, glede na “volume” pa je približno polovica slovenskih naprav v Ljubljani.
Predhodno smo že testirali višjo in nižjo ponudbo, zato vemo, kako ta vpliva na konverzije.
Pri omenjenih akcijah smo dosegli skupno 7 konverzij (naročil oz. povpraševanj).

Lokacija Oglaševalska akcija Kliki Prikazi CTR Povpr. CPC Konverzije St. konverzije
Slovenija Širša ponudba SI 90 1929 4,67% 0,33 6 6,67%
Slovenija Produkt SI 139 1953 7,12% 0,33 1 0,72%
Skupaj  — 813 12873 6,32% 0,39 49 6,03%

Ciljanje na Ljubljano

S ciljanjem na Ljubljano smo dosegli 42 konverzij. Stopnja konverzije je za 2% višja, cena na konverzijo pa za Ljubljano občutno nižja.

Lokacija Oglaševalska akcija Kliki Prikazi CTR Povpr. CPC Konverzije St. konverzije
Ljubljana Širša ponudba LJ 380 6316 6,02% 0,45 36 9,47%
Ljubljana Produkt LJ 204 2675 7,63% 0,36 6 2,94%
Skupaj  — 813 12873 6,32% 0,39 49 6,03%

Povzetek

S tem je Google Adwords postal (še bolj) zanimiv za lokalne posle. Ciljanje na lokacijo je vsaj dovolj zanesljivo.

Lokacija Ogl.akcija Kliki Prikazi CTR Po. CPC Konverzije S.konv.
Ljubljana Širša ponudba LJ 380 6316 6,02% 0,45 36 9,47%
Slovenija Širša ponudba SI 90 1929 4,67% 0,33 6 6,67%
Slovenija Produkt SI 139 1953 7,12% 0,33 1 0,72%
Ljubljana Produkt LJ 204 2675 7,63% 0,36 6 2,94%
Skupaj  — 813 12873 6,32% 0,39 49 6,03%

Torej je razlika več kot očitna. Pomemben je še podatek, da se je za ciljanje na Slovenijo uporabljala -50% prilagoditev ponudbe. Zato sta  nižja CPC in tudi položaj. Stopnja konverzije pa velja za klike, za razmerje med kliki in nakupi in torej kaže na bolj kvaliteten promet, ki ni posledica višjega položaja, ampak bolj relevantne ponudbe, v našem primeru bolj relevantnih kupcev, ker jih pač zanimajo lokalne storitve.
Ni pomembno več, kako zanesljivo je ciljanje na lokacijo, pomembno je, da je učinkovito. Dokazano.