Digitalni in inbound marketing

Google adwords oglaševanje

Digitalni marketing je usmerjeno in merljivo trženje produktov ali storitev preko digitalnih tehnologij z namenom da se doseže povpraševanja, jih pretvori v nakupe in ohrani.

Združuje več načinov, več možnih poti s katerimi se povečuje prodajo, promovira blagovne znamke ali prednosti izdelkov.

Digitalni marketing pomeni marketing predvsem s pomočjo interneta, preko namiznih računalnikov in mobilnih naprav ter tablic. Tudi televizija in radio sta lahko del digitalnega marketinga.

Področja digitalnega marketinga

Digitalni marketing pomeni uporabo različnih tehnik, sredstev oz načinov za doseganje višje prodaje. Med njimi so:

Optimizacija strani za iskalnike (SEO)

Iskalni marketing (SEM)

Vsebinski marketing (content)

Marketing na družabnih omrežjih (SMM)

E-poštni marketing

Prikazno oglaševanje

Video oglaševanje

Inbound marketing

Osnovni koncept digitalnega marketinga temelji na konceptu “inbound marketinga”. Inbound marketing je najbolj jasno razložen  v štirih korakih:

Povečaj število obiskovalcev

Ko želimo povečati obisk, moramo dobro vedeti, koga nagovarjamo, kdo so naši optimalni kupci, naše najljubše stranke. Zanje ustvarjamo vsebino in zanje optimiziramo strani ter plačujemo klike.

Glavna marketinška orodja

  • Edinstvena vsebina – pisanje objav, video, …
  • Spletni dnevniki
  • Deli spletnih strani
  • Družabna omrežja

Pretvori obisk v povpraševanja

Ko pridobimo prave obiskovalce na svoja spletna mesta, jih nagovorimo s primerno vsebino, ki jo glede na njihovo vedenje na straneh optimiziramo. S pomočjo “mikrociljev” in v osnovi “funnelov” ti postopki lahko delujejo bolje.

Glavna marketinška orodja

  • Pozivi k dejanju
  • Obrazci za kontakt
  • Pristajalne strani

Pretvori povpraševanja v prodajo

Če smo prišli do sem nam gre kar v redu. Sedaj pridejo na vrsto CRM sistemi. Sistemi, ki beležijo poti naših obiskovalcev. E-poštni marketing z raznim gradivom in ustrezno komunikacijo lahko s kupcem zgradi globlji odnos s kupcem, kar nedvomno povečuje verjetno prodaje.

Glavna marketinška orodja

  • CRM sistemi
  • E-poštni marketing
  • Avtomatizacija procesov
  • Integracija

Pretvori prodajo v promocijo

Ne glede na stopnjo, na kateri je naš bodoči kupec, ga v inbound marketingu vedno nagovarjamo z izvirno in zanimivo ter uporabno vsebino. Če se je nekdo odločil za nakup pri nas, to še ne pomeni, da z njim ni več potrebno delati in vanj vlagati. Ravno naši obstoječi kupci so tisti, ki bodo najbolj verjetno delili našo vsebino z drugimi in jo priporočali.

Po eni strani priložnost za komunikacijo nudijo družabna omrežja, predvsem to, da odgovarjamo na njihova vprašanja, pohvale in pritožbe.

Druga pot je ta, da jih vprašamo, kako so zadovoljni, s čim da in s čim ne.

Kanali za digitalni marketing

Digitalni marketing delimo na različne kanale, med katerimi iščemo tiste, ki najbolje dosegajo cilje, kot obojestranskost komunikacije (podjetje – uporabnik) in ROI:

  • Affiliate marketing
  • Prikazno oglaševanje
  • E-poštni marketing
  • Iskalni marketing
  • Socialna omrežja
  • Oglaševanje v igrah
  • Spletni PR
  • Video oglaševanje