Usmerjeno
Usmerite svoje sporočilo v prave ciljne skupine
Merljivo
Merite uspešnost kampanj in se odločajte na podlagi donosa kampanj
Donosno
Merite uspešnost in vlagajte v kampanje na podlagi donosnosti kampanj
Digitalni marketing in prednosti, ki jih ponuja podjetju
Digitalni marketing je oglaševanje na digitalnih medijih. V primerjavi s klasičnim marketingom, podjetjem nudi nekaj prednosti, ki zelo spremenijo tako način uporabe, kot tudi donosnost kampanj.
V primerjavi z oglaševanjem na televiziji, radiu in na jumbo plakatih, digitalni marketing omogoča, da so marketinške kampanje usmerjene v uporabnike, ki ustrezajo geografskim, demografskim ali interesnim podatkom. Digitalni marketing tako omogoča podjetju, da strukturira svoje oglaševalske kampanje glede na spol, starost, lokacijo, napravo ali interese in pretekla dejanja uporabnikov. S tem je bolj relevanten za končne uporabnike, saj ti vidijo oglas, ki je prilagojen njihovim interesom in trenutnim zanimanjem, posledično pa bolj učinkovit, saj podjetje ne plačuje za vse, ki ne ustrezajo profilu.
Vedno obstajajo podatki o tem, kako pogosto nek oglas “doseže” klik, koliko nas stane pridobitev nove stranke in koliko nas stane ponovna prodaja.
S pomočjo teh podatkov lahko digitalni marketing uporabimo tam, kjer so rezultati najboljši in načine spremenimo, kjer rezultati niso dovolj dobri.
Če pogledamo z vidika večjega podjetja, ki je pred pojavom digitalnega marketinga kupovalo televizijske in radijske oglase ter plakate, je danes situacija mnogo bolj ugodna. Kljub temu, da podjetje gotovo še vedno uporablja obstoječe načine za oglaševanje, lahko s pomočjo digitalnega marketinga meri učinek, obenem pa koristi prednosti digitalnega marketinga (tudi neodvisno) od ostalih marketinških kampanj. Vsaka večja akcija izven spleta je kot sprememba v zanimanjih (iskanjih ključne besede izdelka in blagovne znamke) vidna tudi na spletu. Obenem pa vsaka spletna kampanja povečuje tudi “offline” promet v poslovalnicah. Digitalni marketing zmore izmeriti in povezati (do neke mere) uporabnike, ki so iz spleta prišli v poslovalnico ali obratno iz “offline” kampanje k spletnemu naročilu. Digitalne kampanje tako so merljive in omogočajo merjenje življenjske vrednosti stranke (lifetime customer value) obenem pa omogočajo merjenje tudi stroška pridobitve le-te.
Izdelava spletnih strani
100% optimizirane spletne strani
Optimizirane in Googlu prijazne spletne strani, ki jih lahko urejate, vodite in upravljate popolnoma sami.
Facebook & Instagram
Prepoznavnost - Zaupanje - Prodaja
Nagovorite tiste, ki imajo skupen interes z vašim podjetjem, tiste, ki so v preteklosti obiskali vašo spletno stran in zgradite zaupanje.
Optimizacija spletnih strani
Zagotovljene prve pozicije
Dolgoročna investicija, ki se dolgoročno obrestuje. Zagotovite si položaj, ki vam bo zagotavljal nove stranke.
Linkedin oglaševanje
Nagovorite poslovne uporabnike
Največje poslovno omrežje na svetu vam omogoča, da s sporočilom dosežete uporabnike, glede na delovno mesto, vrsto ali ime podjetje ipd. Ne odlašajte.
Google oglaševanje
Uporabniki, ki vas iščejo
Donosne akcije za Google oglaševanje po smiselni in dostopni ceni. Poskrbimo, da so vaša sredstva smiselno in donosno uporabljena.
Remarketing
Napredno ponovno trženje
Prvi klik ni dovolj. Ohranite stik z obiskovalci in jih pretvorite v kupce z naprednimi storitvami za ponovno trženje.
Preberite več
Konkretne informacije o aktualnih vprašanjih za digitalni marketing
Spremljajte prihodnje objave o novostih na področju oglaševanja in optmizacije
Redno pišemo o aktualnih temah in dobrih praksah v oglaševanju in svetu SEO. Naročite se.
























Mnenja strank
Kakšen je vpliv digitalnega marketinga na poslovanje
Digitalni marketing je ključen za podjetja. Skoraj vsako podjetje ima spletno stran. Prav tako kupci pričakujejo, da podjetje ima spletno stran in se na to zanašajo. Podjetja, ki poleg tega, da spletno stran imajo, izvajajo še aktivnosti na področju marketinga, dosegajo več kupcev in ustvarjajo več prodaje. Hkrati pa mnoga posledično tudi iščejo načine in gredo v smer digitalizacije poslovanja. Tako svoje produkte ali storitve vedno bolj prilagajajo spletnemu nakupovanju.
Katera so področja digitalnega marketinga
Podjetja, ki izvajajo digitalni marketing najpogosteje izvajajo aktivnosti na naslednjih področjih: Optimizacija spletnih strani (SEO) Vsebinski marketing Social Media Marketing Pay Per Click (PPC) Affiliate Marketing Nativno oglaševanje Avtomatizacija marketinga E-poštni marketing Online PR Vhodni marketing Sponzorirana vsebina (vir: hubspot.com)
Kakšna je razlika med inbound marketingom in digitalnim marketingom?
Izraz digitalni marketing ne ločuje dveh načinov marketinga, to sta inbound in outbound marketing. Oba sta namreč zajeta v izrazu digitalni marketing. Outbound marketing je osredotočen na doseg čimvečje publike v digitalnem svetu, ne glede na to, ali sporočilo uporabnike zanima (npr prikazni oglasi na spletnih straneh). Inbound marketing pa povečini s pomočjo vsebine (člankov na blogu) in ponovnega trženja čaka, da le-to najdejo tisti, ki jih tematika zanima.
Ali je digitalni marketing primeren za vsa podjetja?
Digitalni marketing lahko deluje za vsako podjetje v kateri koli panogi. Ne glede na to, kaj prodaja vaše podjetje, digitalni marketing še vedno vključuje ustvarjanje ciljnih skupin za prepoznavanje potreb publike in ustvarjanje dragocene spletne vsebine. Vendar to ne pomeni, da bi morala vsa podjetja izvajati strategijo digitalnega trženja na enak način.