Digitalni marketing je oglaševanje na digitalnih medijih. V primerjavi s klasičnim marketingom, podjetjem nudi nekaj prednosti, ki zelo spremenijo tako način uporabe, kot tudi donosnost kampanj. Glavne prednosti digitalnega marketinga so merljivost, usmerjenost in donosnost.

Digitalni marketing in prednosti, ki jih ponuja podjetju

Digitalni marketing je usmerjen

V primerjavi z oglaševanjem na televiziji, radiu in na jumbo plakatih, digitalni marketing omogoča, da so marketinške kampanje usmerjene v uporabnike, ki ustrezajo geografskim, demografskim ali interesnim podatkom. Digitalni marketing tako omogoča podjetju, da strukturira svoje oglaševalske kampanje glede na spol, starost, lokacijo, napravo ali interese in pretekla dejanja uporabnikov. S tem je bolj relevanten za končne uporabnike, saj ti vidijo oglas, ki je prilagojen njihovim interesom in trenutnim zanimanjem, posledično pa bolj učinkovit, saj podjetje ne plačuje za vse, ki ne ustrezajo profilu.

Digitalni marketing je merljiv

S pomočjo spletne analitike v digitalnem marketingu vedno obstajajo podatki o tem, kako pogosto nek oglas “doseže” klik, kako se na ciljnih straneh vedejo uporabnike, kako pogosto obiskujejo spletno mestu naše obstoječe stranke, koliko nas stane pridobitev nove stranke ipd. S pomočjo teh podatkov lahko digitalni marketing uporabimo v tistem, kjer so rezultati najboljši in ga ne uporabljamo, kjer ti niso zadovoljivi.

Digitalni marketing je donosen

Če pogledamo z vidika večjega podjetja, ki je pred pojavom digitalnega marketinga kupovalo televizijske in radijske oglase ter plakate, je danes situacija mnogo bolj ugodna. Kljub temu, da podjetje gotovo še vedno uporablja obstoječe načine za oglaševanje, lahko s pomočjo digitalnega marketinga meri učinek, obenem pa koristi prednosti digitalnega marketinga (tudi neodvisno) od ostalih marketinških kampanj. Vsaka večja akcija izven spleta je kot sprememba v zanimanjih (iskanjih ključne besede izdelka in blagovne znamke) vidna tudi na spletu. Obenem pa vsaka spletna kampanja povečuje tudi “offline” promet v poslovalnicah. Digitalni marketing zmore izmeriti in povezati (do neke mere) uporabnike, ki so iz spleta prišli v poslovalnico ali obratno iz “offline” kampanje k spletnemu naročilu. Digitalne kampanje tako so merljive in omogočajo merjenje življenjske vrednosti stranke (lifetime customer value) obenem pa omogočajo merjenje tudi stroška pridobitve le-te. Vse akcije seveda niso donosne, prav tako je mnogo odvisno od podjetja in poslovanja, vsekakor pa podjetje z digitalnim marketingom lahko doseže donosne akcije, predvsem pa jih prepozna kot take.

Pridobite konkretne informacije o aktualnih vprašanjih za digitalni marketing

Objave o digitalnem marketingu

Kateri so kanali in viri, ki jih uporabljamo za digitalni marketing

Storitve za digitalni marketing

Storitve za digitalni marketing izberemo in uporabimo glede na cilje, ciljne skupine in vrsto podjetja. Pomemben dejavnik so tudi zmožnosti podjetij in resursi, saj vplivajo na to, kako lahko uporabimo posamezni kanal oz. vir prometa ter želen CPA (cena za pridobitev).

Izdelava spletnih strani

100% optimizirane spletne strani

Optimizirane in Googlu prijazne spletne strani, ki jih lahko urejate, vodite in upravljate popolnoma sami.

Optimizacija spletnih strani

Hitrejše in uporabniku prijaznejše spletne strani

Dolgoročna investicija, ki se dolgoročno obrestuje. Zagotovite si položaj, ki vam bo zagotavljal nove stranke.

Google Adwords oglaševanje

Dosezite uporabnike v trenutku, ko iščejo vaše podjetje

Donosne akcije za Google oglaševanje po smiselni in dostopni ceni. Poskrbimo, da so vaša sredstva smiselno in donosno uporabljena.

Facebook oglaševanje

Prepoznavnost - Zaupanje - Prodaja

Nagovorite tiste, ki imajo skupen interes z vašim podjetjem, tiste, ki so v preteklosti obiskali vašo spletno stran in zgradite zaupanje.

E-poštni marketing

Avtomatizacija e-poštnega marketinga

Povrnitev investicije (ROI) v e-poštni marketing znaša približno 4300%(vir: DMA), kar pomeni, da za vsak evro, ki ga vložite v e-pošto, pridobite 44 evrov.

Linkedin oglaševanje

Nagovorite poslovne uporabnike

Največje poslovno omrežje na svetu vam omogoča, da s sporočilom dosežete uporabnike, glede na delovno mesto, vrsto ali ime podjetje ipd. Ne odlašajte.

Zadovoljni uporabniki storitev za digitalni marketing

ream-oglaševanje
oven-elektro-maribor-oglaševanje
boba-oglaševanje
prava-klima-oglaševanje
kerakamin-oglasevanje
skupina-8-oglasevanje
databox-oglasevanje

Martin M. | Google partner

adwords-qualified-individual-martin-m
google-partner-oglasevanje

Internet je postal začetek vsake odločitve posameznika o nakupu nečesa. Deluje v prid tistih, ki ga razumejo in premišljeno uporabljajo. Ti tudi zmagujejo v bitki za prodajo, v bitki za nove stranke.
Digitalni marketing je pot, je premišljena uporaba spleta v svoj prid in eden izmed najbolj donosnih načinov poslovanja na spletu. Kljub temu pa v praksi deluje bolje ali slabše, odvisno od tega, kako in kaj se uporabi.

Svetujem, postavljam in izboljšujem “številke” spletnega poslovanja.

 
 
martin m.