Digitalni marketing

Merljiv, usmerjen in donosen način

za povečanje prodaje

Stopi v stik

Digitalni marketing in prednosti, ki jih ponuja podjetju

Digitalni marketing je oglaševanje na digitalnih medijih. V primerjavi s klasičnim marketingom, podjetjem nudi nekaj prednosti, ki zelo spremenijo tako način uporabe, kot tudi donosnost kampanj.
V primerjavi z oglaševanjem na televiziji, radiu in na jumbo plakatih, digitalni marketing omogoča, da so marketinške kampanje usmerjene v uporabnike, ki ustrezajo geografskim, demografskim ali interesnim podatkom. Digitalni marketing tako omogoča podjetju, da strukturira svoje oglaševalske kampanje glede na spol, starost, lokacijo, napravo ali interese in pretekla dejanja uporabnikov. S tem je bolj relevanten za končne uporabnike, saj ti vidijo oglas, ki je prilagojen njihovim interesom in trenutnim zanimanjem, posledično pa bolj učinkovit, saj podjetje ne plačuje za vse, ki ne ustrezajo profilu.

Vedno obstajajo podatki o tem, kako pogosto nek oglas “doseže” klik, koliko nas stane pridobitev nove stranke in koliko nas stane ponovna prodaja.
S pomočjo teh podatkov lahko digitalni marketing uporabimo tam, kjer so rezultati najboljši in načine spremenimo, kjer rezultati niso dovolj dobri.
Če pogledamo z vidika večjega podjetja, ki je pred pojavom digitalnega marketinga kupovalo televizijske in radijske oglase ter plakate, je danes situacija mnogo bolj ugodna. Kljub temu, da podjetje gotovo še vedno uporablja obstoječe načine za oglaševanje, lahko s pomočjo digitalnega marketinga meri učinek, obenem pa koristi prednosti digitalnega marketinga (tudi neodvisno) od ostalih marketinških kampanj. Vsaka večja akcija izven spleta je kot sprememba v zanimanjih (iskanjih ključne besede izdelka in blagovne znamke) vidna tudi na spletu. Obenem pa vsaka spletna kampanja povečuje tudi “offline” promet v poslovalnicah. Digitalni marketing zmore izmeriti in povezati (do neke mere) uporabnike, ki so iz spleta prišli v poslovalnico ali obratno iz “offline” kampanje k spletnemu naročilu. Digitalne kampanje tako so merljive in omogočajo merjenje življenjske vrednosti stranke (lifetime customer value) obenem pa omogočajo merjenje tudi stroška pridobitve le-te.

Preberite več

Konkretne informacije o aktualnih vprašanjih za digitalni marketing

Kako uporabljati Google Analytics brez soglasja uporabnikov

Edina ovira pri uporabi Google Analytics orodja v povezavi z GDPR uredbo je IP. IP uporabnika se namreč smatra kot osebni podatek. Google Analytics pa z namenom […]

Booking Oglaševanje – Kako bolje oglaševati nastanitve

Objava nastanitve na Booking je kljub visoki proviziji (Booking pobere do 30%), ki jo booking.com vzame ob rezervaciji, verjetno najbolj smiselna poteza za mnoge lastnike apartmajev, hotelov […]

SEO članki – Kako dober SEO copywriter piše besedila?

Če se danes sprašujete, kako zaslužiti na internetu, potem je pisanje besedil za splet (SEO) ena izmed najboljših izbir. Razlog je v tem, da je optimizacija spletnih […]

Inovativne Spletne Strani za Podjetja

Najbolj inovativne spletne strani leta 2018, ki so bile izdelane za podjetja oz. z namenom prodaje izdelkov ali storitev. Večina najbolj inovativnih spletnih strani, ki so nominirane […]

Spremljajte prihodnje objave o novostih na področju oglaševanja in optmizacije

Redno pišemo o aktualnih temah in dobrih praksah v oglaševanju in svetu SEO. Naročite se.



creaton-oglasevanje-in-optimizacija
optimizacija-spletnih-strani-planinsec
databox-marketing
skupina-8-marketing
elektro-maribor-marketing
intera-intrix-marketing
8ms-marketing

Mnenja strank

Peter Ladič

Intera d.o.o. (Intrix)

Martinovo znanje obsega vse in še veliko več, kar smo potrebovali za spletni nastop. Vodil nas je skozi turbolentne čase in z njegovo pomočjo vztrajno branimo odlične pozicije. Vsekakor priporočam!
Sandy Halliday

8 Million Stories (8ms.com)

Great work and great to work with! Would use again.
Lorik Bejta

Doctor Chimney LLC

Great service, competitive pricing, punctual & very professional at highest level. Will continue...
Dorian Planinšec

Visoka Odškodnina Planinšec d.o.o.

Zelo zadovoljni, priporočamo.
Davorin Gabrovec

Databox

Zelo sem zadovoljen z Martinom in njegovim delom. Je eden izmed pionirjev spletnega oglaševanja v Sloveniji in zagotovo bomo z njim sodelovali tudi v prihodnje.
Igor Hočevar

Elementare d.o.o.

Prisluhniti, razbrati cilj in poiskati pot! Vredno spoštovanja in zaupanja.
Poglejte si naša dela

Vas zanima več? Stopite v stik.

Stopite v stik

Kakšen je vpliv digitalnega marketinga na poslovanje

Digitalni marketing je ključen za podjetja. Skoraj vsako podjetje ima spletno stran. Prav tako kupci pričakujejo, da podjetje ima spletno stran in se na to zanašajo. Podjetja, ki poleg tega, da spletno stran imajo, izvajajo še aktivnosti na področju marketinga, dosegajo več kupcev in ustvarjajo več prodaje. Hkrati pa mnoga posledično tudi iščejo načine in gredo v smer digitalizacije poslovanja. Tako svoje produkte ali storitve vedno bolj prilagajajo spletnemu nakupovanju.

Katera so področja digitalnega marketinga

Podjetja, ki izvajajo digitalni marketing najpogosteje izvajajo aktivnosti na naslednjih področjih: Optimizacija spletnih strani (SEO) Vsebinski marketing Social Media Marketing Pay Per Click (PPC) Affiliate Marketing Nativno oglaševanje Avtomatizacija marketinga E-poštni marketing Online PR Vhodni marketing Sponzorirana vsebina (vir: hubspot.com)

Kakšna je razlika med inbound marketingom in digitalnim marketingom?

Izraz digitalni marketing ne ločuje dveh načinov marketinga, to sta inbound in outbound marketing. Oba sta namreč zajeta v izrazu digitalni marketing. Outbound marketing je osredotočen na doseg čimvečje publike v digitalnem svetu, ne glede na to, ali sporočilo uporabnike zanima (npr prikazni oglasi na spletnih straneh). Inbound marketing pa povečini s pomočjo vsebine (člankov na blogu) in ponovnega trženja čaka, da le-to najdejo tisti, ki jih tematika zanima.

Ali je digitalni marketing primeren za vsa podjetja?

Digitalni marketing lahko deluje za vsako podjetje v kateri koli panogi. Ne glede na to, kaj prodaja vaše podjetje, digitalni marketing še vedno vključuje ustvarjanje ciljnih skupin za prepoznavanje potreb publike in ustvarjanje dragocene spletne vsebine. Vendar to ne pomeni, da bi morala vsa podjetja izvajati strategijo digitalnega trženja na enak način.