Digitalni PR

Strategija, ki jo uporabljamo za povečanje spletne prisotnosti. Z namenom komunikacije z javnostjo povezujemo z novinarji, blogerji in ``influencerji`` preko katerih pošiljamo sporočila v javnost. S tem pridobivamo kakovostne povratne povezave, omembe na družbenih medijih in posledično izboljšamo uvrstitve v iskalnikih.

Kaj je digitalni PR? Katere so prednosti?

S tem ko izvajamo digitalni PR, dosežemo več, kot v primeru ``klasične`` gradnje povezav (t.i. linkbuilding). Ciljno publiko dosežemo in nagovorimo. Tako dobimo več obiska. Poleg tega pa gradimo prepoznavnost blagovne znamke in njeno verodostojnost ...
Visok doseg

Preko najbolj verodostojnih in avtoritativnih spletnih strani ter njihovih ``social`` kanalov dosežemo širok del populacije.

Prepoznavnost blagovne znamke

Z visokim dosegom in konstantnim prikazovanjem sporočil širom spleta se gradi prepoznavnost blagovne znamke podjetja.

Višje uvrstitve v iskalnikih

Posledica pojavljanja v medijih in omenjanja blagovne znamke so višje uvrstitve v iskalnikih, saj se podjetje kaže kot verodostojno in aktivno.

Zakaj klasična gradnja povezav ni več dobra?

Gradnja povezav kot je linkanje iz PBN omrežij, že nekaj časa ne deluje več. Za dvig uvrstitev so potrebne povezave, ki so (1) žive in (2) avtoritetativne vsaj v določeni niši. Splošna omrežja in strani, ki pišejo o vsem mogočem, imajo pa majhen doseg, nimajo pozitivnega vpliva na uvrstitve.

Koliko stane digitalni PR?

Cena za izvajanje digitalnih PR kampanj je višja od cene gradnje povezav na “stari” način. Pri nas imamo dogovore z različnimi mediji in lahko ponudimo nekoliko dostopnejše cene. Za več informacij stopite v stik.

Kdaj se je pojavil digitalni PR?

Digitalni PR obstaja že dolgo časa, a ne v taki obliki. Način izvajanja optimizacije in gradnje na ta način pa ni imel pravega imena. Vsaj dokler je John Mueller (Google) ni tako poimenoval.

Katere so prednosti izvajanja digitalnih PR kampanj?

V preteklosti so digitalni PR izvajala večja podjetja, ki po domače povedano niso vedle kam s proračunom. Danes je to postal eden izmed ključnih elemenotv optimizacije spletnih strani. Razlog za to je, da klasična gradnja povezav ne deluje več dovolj učinkovito. Povezave morajo biti “žive in močne”, da imajo vpliv na uvrstitve.

Imate več vprašanj?

Stopite v stik in pridobite več informacij o poteku, ceni in izvedbi digitalnih PR kampanj.

Kontakt
prva_hisa_optimizacija
optimizacija-spletnih-strani-planinsec
databox-marketing
creaton-oglasevanje-in-optimizacija
boba-marketing
intera-intrix-marketing