E-mail marketing: Kako in kaj deluje?

email-marketing

E-mail marketing seveda ni mrtev. Je odličen način za pridobivanje in komuniciranje s kupci, omogoča zelo direktno komunikacijo s kupcem, je tudi eden izmed najbolj učinkovitih načinov za povečevanje oz. pospeševanje  prodaje.

Povrnitev investicije (ROI) v e-mail marketing znaša približno 4300%(vir: DMA), kar pomeni, da za vsak evro, ki ga vložite v e-mail, pridobite 44 evrov. Čeprav je učinkovit in eden izmed najboljših načinov za povečanje prodaje, pa vsekakor ni edini. Remarketing (kaj je remarketing?) v kombinaciji z naprednimi načini ciljanja uporabnikov, “look a like” občinstva in ciljanje uporabnikov glede na zanimanja (npr. Facebook oglaševanje ali Google Prikazno Omrežje), ima večji doseg uporabnikov, po boljši ceni, kot e-mail marketing vsaj dokler vaše e-mail liste niso prečiščene.

Kako povečati e-mail bazo

Pri e-mail marketingu se vedno začne z vprašanjem, kako do e-mail naslovov? Poziv obiskovalcu, “naroči naše brezlplačne e-novice,” seveda ne deluje. Uporabniku moramo dati razlog, da se malo potrudi in pusti svojo e-mail. Nato potrebujemo še sistem, ki avtomatizirano pošilja, dodaja in odstranjuje e-poštne naslove, poglejte si katera so najboljša orodja za e-mail marketing. Najbolj uveljavljen način za pridobivanje e-mail naslovov, ki tudi deluje, je ta, da uporabniku brezplačno ponudimo neko vrednost v obliki, ki se jo posreduje na e-mail naslov.

Kaj je autoresponder

Če kupujete šotor, boste v Google vpisali nakup šotora, prvi pa se vam bo prikazal rezultat za brezplačen vodič z vsemi informacijami za nakup šotora.

E-POŠTNI MARKETING

Če kupujete kuhinjo, boste v Google vpisali nakup kuhinje, prvi pa se vam bo prikazal rezultat za brezplačen vodič z vsemi informacijami o tem, kako do sanjske kuhinje.

V trenutku, ko uporabniki začnejo iskati in raziskovati nek izdelek, na nakup še niso pripravljeni, čeprav jim je vaša ponudba morda všeč. Odločitev ni zrela v hipu, ko začnejo nekaj iskati. Dozorela bo čez čas, zato pa potrebujemo nekaj, kar ohrani stik med podjetjem in potencialnim kupcem. Ena od rešitev je autoresponder.

Zakaj vaši obiskovalci ne kupijo

Še preden se zavemo, smo pustili svoj e-mail naslov, nanj pa bomo prejemali “autoresponder”, tj. vsebino, ki smo jo naročili v intervalih, po eno poglavje na teden. Vodič nas spremlja od dne, ko smo se za nakup nečesa začeli zanimati, pa skozi celotno obdobje odločanja o nakupu. Na koncu bomo izbrali bolj verjetno tisto podjetje, s katerim smo bili več v kontaktu, saj mu tudi bolj zaupamo.

Preberite si tudi o vedenju potrošnika na spletu in oblikovanju odločitve o nakupu in o odločanju o nakupu na Facebooku.

Vsebina, ki jo uporabnik dovolj močno želi je osnova zato, da pridobivamo e-mail naslove. Poznavanje naših kupcev nam omogoča, da najdemo in ustvarimo pravo vsebino zanje. Poznavanje nakupnega procesa za naše izdelke pa nam omogoča, da to vsebino postavimo na pravo mesto tj. na pravo točko procesa nakupa pri uporabniku. Tako lahko pridemo do sistema, ki dela, ko mi spimo, ki samodejno vozi uporabnike z lokacije “obiskovalci” do lokacije “kupci”.

Katera orodja za e-mail marketing uporabljati

Orodja za e-mailmarketing se razlikujejo po funkcionalnostih, prav tako pa po stopnji dostavnosti sporočil. Preberite si o tem, katera so najboljša orodja za e-mail marketing. Trenutno je naše najbolj priljubljen ponudnik AWeber, saj nudi nadpovprečno visoko stopnjo dostavnosti, hkrati pa je strogo usmerjen v avtomatizacijo in zato tudi bolj učinkovit v tem pogledu. PReizkusite ga brezplačno s prijavo spodaj:





Preizkusite AWeber brezplačno

Z orodjem za e-mail marketing AWeber, dobite vsa orodja in funckije, ki jih potrebujete za izvajanje e-mail marketinga. Preizkusite ga brezplačno:

Strokovnjak za digitalni marketing, Google Partner. Stopite v stik in se posvetujte o možnostih optimizacije in oglaševanja.