Facebook za e-pošto

facebook-e-pošta-in-ciljanje

Alternativni način za uporabo formalno, ali “neformalno” pridobljene e-mail liste je uvoz na Facebook. Gre za to, da jo uporabimo le kot “šablono” oz. preverjanje ujemanja, kot pravi FB, torej sekundarno. Zato ni vir, ali osnova za oglaševanje, torej ciljanje uporabnikov.

facebook-e-pošta-in-ciljanje

Lažje je prodati nekaj obstoječim strankam, kot pa iskati nove. Prav tako obstoječe stranke lahko služijo kot odličnen “template” za pridobitev novih strank. Kot pravijo pri Facebook-u, bodo pri tem karseda pomagali in, “we’ll compare your data with ours to help you find the people you know on Facebook.”

facebook-e-pošta-ciljna-publika

Za celoten postopek potrebujete:

  • odprt FB račun podjetja oz. Facebook stran
  • csv ali txt. datoteko, urejeno, lahko v več stolpcih (v naslednjih objah o tem, kako izdelati “quality” csv import/export” za email listo)

Postopek začnete na povezavi Facebook za podjetjaod koder nadaljujete na “create audience”. Dejansko lahko na tej povezavdosežete še marsikaj drugega, in sicer lahko, glede na podatke, ki jih imate uporabite v segmentu “Data Type”, naslednje možnosti:

  • Emails
  • App Users
  • Phone Numbers
  • Mobile Advertiser IDs
  • Emails

Z datotekami, ki jih vnesete lahko izbirate med:

  • pridobitvijo obstoječe ciljne publike, da oglase prikazujete listi, ki ste jo vnesli,
  • razširitvijo publike na osnovi obstoječe, da oglase prikazujete vsem, ki so podobni uporabnikom na vaši listi,
  • podobno pa lahko razširite svojo ciljno publiko na osnovi liste.

Vse kar vam preostane je, da amatersko ali profesionalno izdelate oglaševalsko akcijo z oglasi in dodate morebitne dodatne omejitve ciljni skupini.