Google oglaševanje

Google oglaševanje je za večino podjetij eno izmed najbolj učinkovitih sredstev za pospeševanje prodaje. Z Google namreč nagovorimo potencialnega kupca, v trenutku ko išče naše podjetje in izdelke ali storitve, kot so naši.

Znesek, ki ga želimo investirati v Google oglaševanje, lahko določimo sami, zato je Google oglaševanje dostopno vsem, od posameznikov, ki oglašujejo eno storitev na določeni lokaciji (npr. slikopleskarstvo ljubljana) za 50 € na mesec, srednjih podjetij, ki oglašujejo paleto izdelkov/storitev (npr. adaptacije stanovanj, kopalnic, poslovnih prostorov) v zneskih, ki sem jim zdijo primerni (od 150 € / mesec), do spletnih trgovin, ki s pomočjo Google oglaševanja dosegajo višjo prodajo in svoje izdelke prodajajo s tako nizkimi stroški, da s tem ustvarjajo dobiček (npr. prehranska dopolnila, kuhinje, pohištvo,…) med katerimi določena namenjajo zneske, ki presegajo 2000 € / mesec in večjih podjetij, ki s pomočjo Google gradijo prepoznavnost.

Poraba sredstev je pod 100% nadzorom podjetja. Podjetje lahko vnaprej določi, koliko želi porabiti na dnevni oz. mesečni ravni, obenem pa lahko porabo kadarkoli prilagodi.

Rezultati so merljivi. Google oglaševanje temelji na spletni analitiki. Plačamo po kliku in po kliku tudi sodimo, ali deluje, ali ne. Merimo lahko, koliko strani si je uporabnik, ki je prišel iz Google ogledal, katere, ali je oddal povpraševanje oz. naročilo, ipd. Tako vemo, koliko smo vložili in koliko pridobili.

Prvi na Googlu zajamejo največ iskanj uporabnikov. Z izbranimi ključnimi besedami in relevantnimi oglasi lahko podjetje pospešuje prodajo in povečuje donos.

Kje so vaši kupci? Kaj delajo, kaj jih zanima? Ne glede na to, ali igrajo igre, uporabljajo aplikacije, berejo časopise, ali gledajo videospote na Youtube-u. Povsod jih najdemo v pravem času in jim prikažemo, kar želijo videti. Pravi produkt, pravo znamko, ali pravo storitev zanje.

S pomočjo Google oglaševanja lahko v celoti izvemo, koliko vas stane prodaja enega izdelka za določeno preteklo obdobje. Uspešnost, ki je v tem primeru znižanje cene za nakup, je odvisna od vrste produkta, od cene ključnih besed torej konkurence na Googlu.

Pogosta vprašanja o Google oglaševanju

Digitalni marketing za majhna podjetja

Podatki kažejo, da več kot polovica svetovnega prebivalstva uporablja internet. Delež uporabnikov interneta še vedno raste. Leto 2017 je bilo prvo v katerem so podjetja za digitalni […]

Digitalni marketing – Kaj morajo o digitalnem marketingu vedeti vodilni v podjetjih

Digitalni marketing uporablja vedno več podjetij, do neke mere pa ga poznajo in razumejo vsi vodilni v podjetjih. Kljub temu bi lahko vodilni sprejemali bolj informirane odločitve, […]

Kaj je off site optimizacija spletnih strani

Off site optimizacija je vsa dejavnost za optimizacijo spletnih strani, ki poteka izven spletne strani, ki se jo optimizira. Nasprotno od on site optimizacije spletnih strani, on […]

Kaj je on site optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani se lahko deli tudi na dve področji in sicer na on site optimizacijo in off site optimizacijo. Optimizacija spletnih strani je dejavnost usmerjena v […]

Koliko stane izdelava spletne strani

Na to, koliko stane izdelava spletne strani, vpliva kar nekaj dejavnikov. V tej objavi boste našli okvirne podatke o ceni spletne strani in napotke, kako in za […]

Inbound marketing – 4 stopnje inbound marketinga

Inbound matketing je pristop v marketingu, ki je osredotočen na pridobivanje strank s pomočjo vsebine in interakcij, ki je za te stranke koristna in relelevantna (pomembna) in nemoteča.