Google oglaševanje

Kaj je Google Adwords

Google oglaševanje je za večino podjetij eden izmed najbolj učinkovitih načinov za povečevanje prodaje. Z Google namreč nagovorimo potencialnega kupca, v trenutku ko išče naše podjetje in izdelke ali storitve, kot so naši.

Znesek, ki ga želimo investirati v Google oglaševanje, lahko določimo sami, zato je Google oglaševanje dostopno vsem, od posameznikov, ki oglašujejo eno storitev na določeni lokaciji (npr. slikopleskarstvo ljubljana) za 50 € na mesec, srednjih podjetij, ki oglašujejo paleto izdelkov/storitev (npr. adaptacije stanovanj, kopalnic, poslovnih prostorov) v zneskih, ki sem jim zdijo primerni (od 150 € / mesec), do spletnih trgovin, ki s pomočjo Google oglaševanja dosegajo višjo prodajo in svoje izdelke prodajajo s tako nizkimi stroški, da s tem ustvarjajo dobiček (npr. prehranska dopolnila, kuhinje, pohištvo,…) med katerimi določena namenjajo zneske, ki presegajo 2000 € / mesec in večjih podjetij, ki s pomočjo Google gradijo prepoznavnost.

Poraba sredstev je pod 100% nadzorom podjetja. Podjetje lahko vnaprej določi, koliko želi porabiti na dnevni oz. mesečni ravni, obenem pa lahko porabo kadarkoli prilagodi.

Rezultati so merljivi. Google oglaševanje temelji na spletni analitiki. Plačamo po kliku in po kliku tudi sodimo, ali deluje, ali ne. Merimo lahko, koliko strani si je uporabnik, ki je prišel iz Google ogledal, katere, ali je oddal povpraševanje oz. naročilo, ipd. Tako vemo, koliko smo vložili in koliko pridobili.

Google Adwords Cenik

Koliko stane Google oglaševanje

Google oglaševanje s plačuje po kliku (od cca 0,1 € na klik). Več kot je konkurence, dražji so kliki. Za 150 € dobite vsaj 500 obiskovalcev mesečno, če je konkurenca nizka (v redkih primerih), tudi do 1500.

Zakaj je število klikov pomembno?

Število klikov sicer ni merilo za uspešnost oglaševanja na Google. Merilo so doseženi cilji, ki jih lahko in tudi jih merimo s pomočjo Google Analytics. Stopnja nakupov (to je razmerje med vsemi kliki in nakupi oz. nakupi/kliki) ni 100%, torej ne kupi vsak obiskovalec, temveč je potrebno najti poti (ključne besede), po katerih pridobivamo obiskovalce, ki so zreli za nakup. Število klikov vpliva na število nakupov, več kot je klikov, več je nakupov.

Kako je sestavljen Google Adwords cenik

Google Adwords cenik sestavljajo stroški klikov ki jih dosežemo v Googlu in provizija agencije, ki vam vodi spletno oglaševanje. Stroške klikov se plačuje direktno Googlu, po kliku oz. po številu klikov. Plačate vsak klik na vaš oglas. Cena posameznega klika je odvisna od ključne besede ki ste jo kupili. Stroške oglaševanja zato lahko vnaprej določimo prav tako pa je provizija vnaprej dogovorjena.

Koliko stane oglaševanje Google Adwords, če oglašujete pri meni, pa si poglejte na strani Google Oglaševanje Cenik

Kako poteka Google oglaševanje

Ponudba za Google oglaševanje

Za pripravo ponudbe uporabljamo podatke ki jih zagotavlja Google in se nanašajo na pretekle podatke o iskanjih v Google iskalniku. Ti podatki nam pokažejo sliko o tem,  kako pogosto uporabniki iščejo določene ključne besede v Google. Naročniku predvsem pokažejo okvirno, kakšne so priložnosti, na katere ključne besede se splača oglaševati, kje se splača zapraviti več in kje manj.