Kako začeti z Google Adwords oglaševanjem

kako zaceti z adwords

Kako začeti oglaševati z Google Adwords, kateri so najboljši viri informacij za uvod v Adwords ter viri za poglabljanje znanja v spletno oglaševanje.

Kratkih rešitev, ki bi bile učinkovite ni, predvsem zato ker Adwords z leti postaja vedno širši, ker ima vedno več funkcij in nudi vedno več možnosti. Prav tako pa vrhunsko poznavanje posameznih procesov (razen v agenciji), brez širokega razumevanja dražbe v Adwords in AdRank-a, sledenja konverzijam, cene na konverzijo, ter ostalih osnovnih procesov, ne pomaga kaj dosti.

Adwords & marketing

Ravno na osnovi poznavanja in razumevanja cele zgodbe o Google Adwords oglaševanju, lahko vstopimo v posamezne specifične procese in jih uspešno uporabljamo.

Zato ne bom začel pri Adwords, temveč pri marketingu na splošno. Dobro je vedeti kaj o marketingu, o tem, kako razmišljamo ljudje, kako se odločamo o nakupu, kako posredujemo kar nam je všeč in tisto, s čimer smo zadovoljni tudi svojim prijateljem in kakšno vlogo pri tem igra splet.

 

O marketingu zanimivo piše Seth Godin v knjigi Purple Cow. Zakaj nam je nekaj všeč in kako to postane viralno, kako se širi. Kako prodati nepremičnino hitro oz. karkoli piše v All marketers are liars tell stories.

Mislite, ali mislite z Google?

zmot-google-adwords

Tako je, pri Google se nikoli ne ve, se le misli. Odlična podlaga za uspešno vodenje Adwords oglaševalskih kampanj je Zero Moment of Truth. Menim, da kdor se ukvarja s spletno prodajo, brez tega ne more uspeti. Zakaj? Ker študija razlaga vedenje potrošnika, predvsem pa dejstvo, da na 1. klik nihče ne bo kupil. Zato delo z Adwords ni le pisanje oglasov in izbor ključnih besed, nato pa poigravanje s številkami. Za uspeh na Google je včasih potrebno popolnoma preobraziti podjetje, njegove storitve in delo. Zero Moment of Truth pa je s prevlado mobilnih naprav izgubil nekaj svoje teže. Zato je potrebno znanje nadgraditi na Micromoments, ki govori o tem, kako uspeti z oglaševanjem “via mobile“.

Kako deluje Google Adwords

Verjetno skoraj vsakdo, ki dela z Google Adwords razmišlja o pridobitvi Adwords certifikata. Od strokovnjakov za Adwords in lastnikov agencij pa je slišati različna mnenja, različen odnos do certifikatov. Nekateri v njem vidijo potrditev znanja, drugi ne. Nekateri pravijo da je nerelevanten, da vprašanja niso pomembna in niso indikator znanja posameznika. Kakorkoli že, dober vir informacij za začetnika je ravno Gradivo za izpit Osnove Adwords. Mnogi samouki, so kar začeli, a nikoli prebrali, ker so “vedeli več”, in to se jim še vedno pozna.

Bolj na kratko in po drugi logiki ima gradivo napisano WordstreamKam usmeriti svojo pozornost, ko začenjate z Adwords (za mala in srednje velika podjetja).

… five areas that SMB marketers need to get in good working order before they move on to fine-tuning their AdWords PPC campaigns.

Na kratko lahko preletite infografiko – kako deluje Google Adwords, ki jo je prav tako pripravil Wordstream, na hitro pa je nekaj osnovnih zadev razloženih v YouTube videu spodaj.

Kako do dobrih rezultatov z Google Adwords

Ko imamo osnove, to je “kako strukturirati Adwords kampanjo”, “kako napisati dober oglas”, “kako izbrati prave ključne besede”, “kakšen je optimalen proračun”, …”pod streho” je čas poglobitev v kampanje. Kako se lotiti optimizacije, kaj izločiti, kje so cene previsoke, …

Brezplačni viri – Adwords osnove:

Brezplačni viri – Adwords napredno in analytics

Plačljivi viri digital marketing, Adwords, …: