Cena Google oglaševanja

Sporočite svoje poslovne cilje in interese ter posredujte svoje spletno mesto v vpogled, mi pa vam bomo pripravili analizo in ponudbo izključno za vaše podjetje.
--
Stroški vodenja: od 67 € / mesec
Proračun: od 100 € / mesec

Pridobite ponudbo in podatke





S posredovanjem podatkov soglašate s tem, da jih uporabimo in shranimo z namenom izvedbe povpraševanja ali naročila.

Pridobite informacije takoj

Pokličite in vprašajte
Pokličite 040 636 759
Spletno oglaševanje, Martin M. je Google Partner in Certificiran Google Adwords strokovnjak

Prekinitev kadarkoli

Butični pristop omogoča vsem strankam, da najamejo storitve, ko jih potrebujejo in prekinejo, kadar želijo. K sodelovanju vas ne zavezujejo pogodbe.

Dostopna cena za kakovostno in donosno Google oglaševanje

Cena za Google oglaševanje je sestavljena iz stroškov (ki se plačujejo Google-u) in provizije za vodenje Google Adwords oglaševanja.

Stroški Google oglaševanja se določijo na osnovi obsega oglaševalske akcije. Če podjetje želi oglaševati manjši obseg, se lahko akcije na Google prilagodi proračunu, ki ga podjetje želi investirati.

Provizija je določena na osnovi predvidenega dela. Večje akcije ali bolj kompleksne akcije pomenijo tudi več dela.

100% varno in zanesljivo oglaševanje

Poraba sredstev je 100% pod vašim nadzorom in v okvirih vnaprej dogovorjenega zneska. Za vse večje spremembe (optimizacija strani, popravila na strani, …) vam vnaprej sporočimo okvirno ceno.

Kupon za Google oglaševanje v vrednosti do 130 €

Vse novim strankam priskrbimo kupon za Google oglaševanje v vrednosti do 130 €

Vse o Google oglaševanju

GOOGLE OGLAŠEVANJE

KAJ MORATE VEDETI PREDEN ZAČNETE

Google Ads oglaševanje od začetka res nekaj stane, a sčasoma lahko deluje samodejno, kot mlin na veter. Treba ga je bilo postaviti in treba ga je vzdrževati, a potem se poganja samodejno, s tem pa ustvarja prodajo. Če ne bi bilo tako, zakaj bi sploh oglaševali z Google Adwords?

Redko katera Google Ads oglaševalska akcija je donosna že od samega začetka. Veliko je namreč odvisno od stopnje konkurence na Google. Bolj kot je vaša konkurenca prisotna, težje se je prebiti na vrh in doseči sprejemljive cene za nakupe. Ker vemo, koliko ste vložili v Google Adwords in ker vemo, koliko smo preko Google Ads oglaševanja ustvarili, vemo tudi, koliko nas je stalo, da smo pridobili 1 nakup (oz. 1 prodajo).

Gre za zelo pregleden način oglaševanja, saj po eni strani lahko vidimo, kolikšna je investicija in kakšna je prodaja, ki je nanjo vezana, po drugi strani imamo 100% nadzor nad tem, koliko porabimo, kako delamo, nato pa imate nadzor nad našim delom tudi kot stranka (velja za opcijo “Napredno”), kot plačnik in dejansko vidite in sodelujete v tem, kako se oglašuje vaše izdelke.

GOOGLE OGLAŠEVANJE

KAJ MORATE VEDETI PREDEN ZAČNETE

Google Ads oglaševanje od začetka res nekaj stane, a sčasoma lahko deluje samodejno, kot mlin na veter. Treba ga je bilo postaviti in treba ga je vzdrževati, a potem se poganja samodejno, s tem pa ustvarja prodajo. Če ne bi bilo tako, zakaj bi sploh oglaševali z Google Adwords?

Zakaj je število klikov pomembno?

Število klikov sicer ni merilo za uspešnost oglaševanja na Google. Merilo so doseženi cilji, ki jih lahko in tudi jih merimo s pomočjo Google Analytics. Stopnja nakupov (to je razmerje med vsemi kliki in nakupi oz. nakupi/kliki) ni 100%, torej ne kupi vsak obiskovalec, temveč je potrebno najti poti (ključne besede), po katerih pridobivamo obiskovalce, ki so zreli za nakup. Število klikov vpliva na število nakupov, več kot je klikov, več je nakupov.

Kako je sestavljen Google Adwords cenik

Google Adwords cenik sestavljajo stroški klikov ki jih dosežemo v Googlu in provizija agencije, ki vam vodi spletno oglaševanje. Stroške klikov se plačuje direktno Googlu, po kliku oz. po številu klikov. Plačate vsak klik na vaš oglas. Cena posameznega klika je odvisna od ključne besede ki ste jo kupili. Stroške oglaševanja zato lahko vnaprej določimo prav tako pa je provizija vnaprej dogovorjena.