Merljivo, usmerjeno & donosno

Google Oglaševanje

Najboljše prakse

Vodenje Google Ads kampanj po najboljših praksah

Dostopnost

Obseg in pristop prilagojen podjetjem

Strokovnost

1 strokovnjak - 5 certifikatov

Rezultati zagotovljeni

Od 20% več prodaje, ROAS > 2:1

Cena Google oglaševanja

Sporočite svoje poslovne cilje in interese ter posredujte svoje spletno mesto v vpogled, mi pa vam bomo pripravili analizo in ponudbo izključno za vaše podjetje.
--
Stroški vodenja: od 67 € / mesec
Proračun: od 100 € / mesec

Pridobite ponudbo in podatke





    Z oddajo obrazca soglašate z obdelavo osebnih podatkov.

    Pridobite informacije takoj

    Pokličite in vprašajte
    Pokličite 040 636 759
    Spletno oglaševanje, Martin M. je Google Partner in Certificiran Google Adwords strokovnjak

    Vse o Google oglaševanju

    GOOGLE OGLAŠEVANJE

    KAJ MORATE VEDETI PREDEN ZAČNETE

    Google Ads oglaševanje od začetka res nekaj stane, a sčasoma lahko deluje samodejno, kot mlin na veter. Treba ga je bilo postaviti in treba ga je vzdrževati, a potem se poganja samodejno, s tem pa ustvarja prodajo. Če ne bi bilo tako, zakaj bi sploh oglaševali z Google Adwords?

    Redko katera Google Ads oglaševalska akcija je donosna že od samega začetka. Veliko je namreč odvisno od stopnje konkurence na Google. Bolj kot je vaša konkurenca prisotna, težje se je prebiti na vrh in doseči sprejemljive cene za nakupe. Ker vemo, koliko ste vložili v Google Adwords in ker vemo, koliko smo preko Google Ads oglaševanja ustvarili, vemo tudi, koliko nas je stalo, da smo pridobili 1 nakup (oz. 1 prodajo).

    Gre za zelo pregleden način oglaševanja, saj po eni strani lahko vidimo, kolikšna je investicija in kakšna je prodaja, ki je nanjo vezana, po drugi strani imamo 100% nadzor nad tem, koliko porabimo, kako delamo, nato pa imate nadzor nad našim delom tudi kot stranka (velja za opcijo “Napredno”), kot plačnik in dejansko vidite in sodelujete v tem, kako se oglašuje vaše izdelke.

    Prekinitev kadarkoli

    Butični pristop omogoča vsem strankam, da najamejo storitve, ko jih potrebujejo in prekinejo, kadar želijo. K sodelovanju vas ne zavezujejo pogodbe.

    Dostopna cena

    Cena za Google oglaševanje je sestavljena iz stroškov (ki se plačujejo Google-u) in provizije za vodenje Google Adwords oglaševanja.

    Stroški Google oglaševanja se določijo na osnovi obsega oglaševalske akcije. Če podjetje želi oglaševati manjši obseg, se lahko akcije na Google prilagodi proračunu, ki ga podjetje želi investirati.

    Provizija je določena na osnovi predvidenega dela. Večje akcije ali bolj kompleksne akcije pomenijo tudi več dela.

    100% varno

    Poraba sredstev je 100% pod vašim nadzorom in v okvirih vnaprej dogovorjenega zneska. Za vse večje spremembe (optimizacija strani, popravila na strani, …) vam vnaprej sporočimo okvirno ceno.

    Kupon do 130 €

    Vse novim strankam priskrbimo kupon za Google oglaševanje v vrednosti do 130 €

    Zakaj je število klikov pomembno?

    Število klikov sicer ni merilo za uspešnost oglaševanja na Google. Merilo so doseženi cilji, ki jih lahko in tudi jih merimo s pomočjo Google Analytics. Stopnja nakupov (to je razmerje med vsemi kliki in nakupi oz. nakupi/kliki) ni 100%, torej ne kupi vsak obiskovalec, temveč je potrebno najti poti (ključne besede), po katerih pridobivamo obiskovalce, ki so zreli za nakup. Število klikov vpliva na število nakupov, več kot je klikov, več je nakupov.

    Kako je sestavljen Google Adwords cenik

    Google Adwords cenik sestavljajo stroški klikov ki jih dosežemo v Googlu in provizija agencije, ki vam vodi spletno oglaševanje. Stroške klikov se plačuje direktno Googlu, po kliku oz. po številu klikov. Plačate vsak klik na vaš oglas. Cena posameznega klika je odvisna od ključne besede ki ste jo kupili. Stroške oglaševanja zato lahko vnaprej določimo prav tako pa je provizija vnaprej dogovorjena.

    Mnenja strank

    Zadovoljstvo strank izhaja iz zaupanja in iz združitve rezultatov s pričakovanji
    Sandy Halliday

    8 Million Stories (8ms.com)

    Great work and great to work with! Would use again.
    Peter Ladič

    Intera d.o.o.

    Martinovo znanje obsega vse in še veliko več, kar smo potrebovali za spletni nastop. Vodil nas je skozi turbolentne čase in z njegovo pomočjo vztrajno branimo odlične pozicije. Vsekakor priporočam!
    Igor Hočevar

    Elementare d.o.o.

    Prisluhniti, razbrati cilj in poiskati pot! Vredno spoštovanja in zaupanja.
    Goran Bjelan

    Trend kamini

    Zelo korektno in profesionalno delo....toplo priporočam vsem ki želite več.
    Lorik Bejta

    Doctor Chimney LLC

    Great service, competitive pricing, punctual & very professional at highest level. Will continue...
    Mojca Poličar

    Zobozdravstvo Apeks

    Gospod Martin je potrpežljivo sprejemal vse moje ideje in mi preprosto približal spletno oglaševanje. Našo stran je naredil z veliko posluha za naše želje. Hitro in profesionalno!!!
    Davorin Gabrovec

    Databox

    Zelo sem zadovoljen z Martinom in njegovim delom. Je eden izmed pionirjev spletnega oglaševanja v Sloveniji in zagotovo bomo z njim sodelovali tudi v prihodnje.
    Matjaž Kopač

    ginekolog.si

    Hitra odzvinost, profesionalen odnos, vse je bilo postavljeno tako kot je treba (adwords, FB, remarketing...)
    Tim Mikelj

    iOS Software Developer

    Martin me je navdušil s svojim profesionalnim pristopom! Spletno oglaševanje mi je razložil na zelo laičen in razumljiv način, tako da sedaj razumem kaj je bistvo spletnega marketinga in mi s svojim strokovnim znanjem pomagal pri sestavi strategije za oglaševanje moje spletne strani.

    Definitivno priporočam!

    Matej Drašler

    avtogeni-trening.si

    Bil sem v položaju, da je obisk strani strmo padel. Podjetje mi je ekspresno poiskalo težavo, svetovalo in to po konkurenčnih cenah. Ne morem prehvaliti storitve. Sedaj imam 7 krat več obiska in stran deluje tako kot pred težavo in še bolje. Odnos do stranke A++, odzivnost A++, strokovnost/znanje A++. Priporočam!
    Rok Kovačič

    svet-klime.si

    Vec kot zadovoljen z vsemi storitvami. Hitro, kvalitetno in ugodno! HVALA
    flow-simple-marketing
    databox-marketing
    8ms-marketing
    boba-marketing
    intera-intrix-marketing
    elektro-maribor-marketing
    skupina-8-marketing
    ream-marketing
    novogradnje-maribor-marketing

    Vas zanima več? Stopite v stik.

    Nudimo popolno podporo za digitalni marketing. Od izdelave spletnih strani, do uvrstitev na Google in povečevanja prodaje.
    Začnite

    Koliko stane Google oglaševanje?

    Google oglaševanje se plačuje po kliku. Cena je odvisna od povprečne cene klika in količine klikov. Pri Google oglaševanju lahko oglaševalci samostojno določijo mesečni proračun. Ko je ta limit dosežen (na dnevni ravni) se oglasi prenehajo prikazovati, zato cena Google oglaševanja nikoli ne preseže zneska, ki ga oglaševalec določi kot mesečni proračun. Cena Google oglaševanja v Sloveniji znaša od približno 400 € do 2000 €na mesec in več. Odvisno od tega v kateri niši se oglašuje (stopnja konkurence in ponudbe za klike) in kako agresivno in celovito želi podjetje dosegati svojo ciljno publiko.

    Kako poteka Google oglaševanje

    Za začetek z Google oglaševanjem potrebujete odpreti Google Ads račun. V računu morate potem ustvariti oglaševalske akcije, skupine oglasov in vanje dodati ključne besede ter napisati oglase. Z vnosom plačilnega sredstva se oglasi lahko začnejo prikazovati.

    Kaj je bolje: Optimizacija spletnih strani ali Google oglaševanje?

    Tista podjetja, ki digitalni marketing izvajajo strokovno, v skladu z najboljšimi praksami in postopki, uporabljajo oboje in še več. Gre za to, da so kupci prisotni na vseh možnih kanalih, nakupi oz. konverzije pa so v večini kombinacija različnih virov prometa uporabnikov. Povedano po domače, preden bo kupec oddal povpraševanje bo vašo spletno stran obiskal večkrat. Morda jo bo prvič našel preko Google oglasa, drugič ob iskanju določene informacije v Google iskalniku, spet tretjič pa preko marketinga na Facebook-u. Takih variant kombinacij je seveda še mnogo več. Druga stvar pri tem pa je , da v borbi za kupce potrebujete večjo vidnost, kar pa dosežete z večjo površino. Tako dosežete več obiskovalcev, ki bodo lahko postali tudi kupci.

    Ali lahko na Google oglašujemo samostojno?

    Raje ne. V kolikor nimate ustreznega znanja boste plačevali klike, ki jih ne potrebujete. NAjbolj smiselno je, da vsaj izdelavo kampanje prepustite strokovnjakom, potem pa samostojno spremljate potek in uravnavate proračun ter aktivnost kampanj.