Google oglaševanje

Google oglaševanje je za večino podjetij eno izmed najbolj učinkovitih sredstev za pospeševanje prodaje. Z Google namreč nagovorimo potencialnega kupca, v trenutku ko išče naše podjetje in izdelke ali storitve, kot so naši.

Znesek, ki ga želimo investirati v Google oglaševanje, lahko določimo sami, zato je Google oglaševanje dostopno vsem, od posameznikov, ki oglašujejo eno storitev na določeni lokaciji (npr. slikopleskarstvo ljubljana) za 50 € na mesec, srednjih podjetij, ki oglašujejo paleto izdelkov/storitev (npr. adaptacije stanovanj, kopalnic, poslovnih prostorov) v zneskih, ki sem jim zdijo primerni (od 150 € / mesec), do spletnih trgovin, ki s pomočjo Google oglaševanja dosegajo višjo prodajo in svoje izdelke prodajajo s tako nizkimi stroški, da s tem ustvarjajo dobiček (npr. prehranska dopolnila, kuhinje, pohištvo,…) med katerimi določena namenjajo zneske, ki presegajo 2000 € / mesec in večjih podjetij, ki s pomočjo Google gradijo prepoznavnost.

Poraba sredstev je pod 100% nadzorom podjetja. Podjetje lahko vnaprej določi, koliko želi porabiti na dnevni oz. mesečni ravni, obenem pa lahko porabo kadarkoli prilagodi.

Rezultati so merljivi. Google oglaševanje temelji na spletni analitiki. Plačamo po kliku in po kliku tudi sodimo, ali deluje, ali ne. Merimo lahko, koliko strani si je uporabnik, ki je prišel iz Google ogledal, katere, ali je oddal povpraševanje oz. naročilo, ipd. Tako vemo, koliko smo vložili in koliko pridobili.

Prvi na Googlu zajamejo največ iskanj uporabnikov. Z izbranimi ključnimi besedami in relevantnimi oglasi lahko podjetje pospešuje prodajo in povečuje donos.

Kje so vaši kupci? Kaj delajo, kaj jih zanima? Ne glede na to, ali igrajo igre, uporabljajo aplikacije, berejo časopise, ali gledajo videospote na Youtube-u. Povsod jih najdemo v pravem času in jim prikažemo, kar želijo videti. Pravi produkt, pravo znamko, ali pravo storitev zanje.

S pomočjo Google oglaševanja lahko v celoti izvemo, koliko vas stane prodaja enega izdelka za določeno preteklo obdobje. Uspešnost, ki je v tem primeru znižanje cene za nakup, je odvisna od vrste produkta, od cene ključnih besed torej konkurence na Googlu.

Pogosta vprašanja o Google oglaševanju

Kaj vsebuje dobra spletna stran?

O tem, kakšna je dobra spletna stran, kaj mora vsebovati spletna stran oz. kaj vsebuje dobra spletna stran? Mnoga podjetja pogosto zanemarijo uporabnost spletne strani. Uporabnost spletne […]

Kakšna je dobra spletna vsebina

Kakšna je dobra spletna vsebina in katere so glavne lastnosti dobre spletne vsebine? Pisanje dobre spletne vsebine je izbira. Lahko si vzamete čas za delo, ki sta […]

Kako (in kje) samostojno izdelati spletno trgovino

Vsakdo, ki razmišlja, ali je smiselno samostojno izdelati spletno trgovino, se sreča tudi z vprašanjem platforme. Ali je smiselno samostojno izdelati spletno trgovino? Katero platformo izbrati za […]

Google Analitika – Vse kar morate vedeti

Za spremljanje dogajanja in vedenja uporabnikov na spletni strani Google nudi široko paleto rešitev. Te omogočajo, da merimo praktično vse, kar nas lahko zanima. Od števila obiskovalcev, […]

SEO strategija – Kako izdelati vrhunsko SEO strategijo v 2020

Časi se spreminjajo. In to zelo hitro. SEO strategija, ki je delovala v letu 2018, danes ne deluje več. Če smo se leta 2018 ukvarjali s ključnimi […]

Google Optimizacija ali Google oglaševanje – Kaj se splača bolj?

Namen tega članka je razjasniti, da Google oglaševanje in Google optimizacija nista ista stvar. Leta 2018 namreč še vedno več kot 50% uporabnikov ne razlikuje med plačanimi […]