Google oglaševanje

Google oglaševanje je za večino podjetij eno izmed najbolj učinkovitih sredstev za pospeševanje prodaje. Z Google namreč nagovorimo potencialnega kupca, v trenutku ko išče naše podjetje in izdelke ali storitve, kot so naši.

Znesek, ki ga želimo investirati v Google oglaševanje, lahko določimo sami, zato je Google oglaševanje dostopno vsem, od posameznikov, ki oglašujejo eno storitev na določeni lokaciji (npr. slikopleskarstvo ljubljana) za 50 € na mesec, srednjih podjetij, ki oglašujejo paleto izdelkov/storitev (npr. adaptacije stanovanj, kopalnic, poslovnih prostorov) v zneskih, ki sem jim zdijo primerni (od 150 € / mesec), do spletnih trgovin, ki s pomočjo Google oglaševanja dosegajo višjo prodajo in svoje izdelke prodajajo s tako nizkimi stroški, da s tem ustvarjajo dobiček (npr. prehranska dopolnila, kuhinje, pohištvo,…) med katerimi določena namenjajo zneske, ki presegajo 2000 € / mesec in večjih podjetij, ki s pomočjo Google gradijo prepoznavnost.

Poraba sredstev je pod 100% nadzorom podjetja. Podjetje lahko vnaprej določi, koliko želi porabiti na dnevni oz. mesečni ravni, obenem pa lahko porabo kadarkoli prilagodi.

Rezultati so merljivi. Google oglaševanje temelji na spletni analitiki. Plačamo po kliku in po kliku tudi sodimo, ali deluje, ali ne. Merimo lahko, koliko strani si je uporabnik, ki je prišel iz Google ogledal, katere, ali je oddal povpraševanje oz. naročilo, ipd. Tako vemo, koliko smo vložili in koliko pridobili.

Prvi na Googlu zajamejo največ iskanj uporabnikov. Z izbranimi ključnimi besedami in relevantnimi oglasi lahko podjetje pospešuje prodajo in povečuje donos.

Kje so vaši kupci? Kaj delajo, kaj jih zanima? Ne glede na to, ali igrajo igre, uporabljajo aplikacije, berejo časopise, ali gledajo videospote na Youtube-u. Povsod jih najdemo v pravem času in jim prikažemo, kar želijo videti. Pravi produkt, pravo znamko, ali pravo storitev zanje.

S pomočjo Google oglaševanja lahko v celoti izvemo, koliko vas stane prodaja enega izdelka za določeno preteklo obdobje. Uspešnost, ki je v tem primeru znižanje cene za nakup, je odvisna od vrste produkta, od cene ključnih besed torej konkurence na Googlu.

Pogosta vprašanja o Google oglaševanju

Booking Oglaševanje – Kako bolje oglaševati nastanitve

Objava nastanitve na Booking je kljub visoki proviziji (Booking pobere do 30%), ki jo booking.com vzame ob rezervaciji, verjetno najbolj smiselna poteza za mnoge lastnike apartmajev, hotelov […]

SEO tečaji – Najboljši online SEO tečaji

Optimizacija spletnih strani je zahteven proces, ki zahteva mnogo znanja. SEO vključuje mnogo različnih področij, od ustvarjanja vsebine, do gradnje povezav in tehničnih implementacij “on site” SEO […]

Povezave (backlinks) – Katere povratne povezave so najboljše?

Povratne povezave predstavljajo pomemben in nepogrešljiv del optimizacije spletnih strani. Iskalniki si s pomočjo povezav pomagajo pri tem, da bolje razumejo vsebino (temo) neke spletne strani in […]

SEO pravila – 7 pravil, ki jih morate upoštevati pri optimizaciji

Če želimo spletno stran uvrstiti višje v Google iskalniku in doseči najvišje položaje, potem pač moramo izvajati optimizacijo spletnih strani (SEO). Google pri razvrščanju spletnih strani upošteva […]

SEO članki – Kako dober SEO copywriter piše besedila?

Če se danes sprašujete, kako zaslužiti na internetu, potem je pisanje besedil za splet (SEO) ena izmed najboljših izbir. Razlog je v tem, da je optimizacija spletnih […]

SEO strategija – Kako izdelati vrhunsko SEO strategijo v 2019

Časi se spreminjajo. In to zelo hitro. SEO strategija, ki je delovala v letu 2018, danes ne deluje več. Če smo se leta 2018 ukvarjali s ključnimi […]