Koliko stane Google oglaševanje
Cena za Google Adwords ni vnaprej določena. Plačate toliko, kolikor želite. Več kot boste vložili, več bo klikov. Za 100 €/mesec dobite cca. 500 klikov, odvisno od povprečne cene klika, za ključne besede, ki vas zanimajo.
Koliko znaša cena klika na Google
V tabeli (desno) si lahko ogledate cene za določene izbrane ključne besede. Če cena na klik znaša 1 €, boste za 100 € prejeli 100 klikov, če je cena klika 0,1 € pa boste prejeli 1000 klikov.
Kako se določi cena klika
Cena klika je odvisna predvsem od stopnje konkurence. Več kot je podjetij, ki zakupijo dol. ključno besedo, višja je cena zanjo, saj je Google Adwords v samem bistvu dražba. Kdor ponudi več za prvo mesto, ga bo dobil. V grobem plačate 0,01 € več za določeno mesto, kot je plačal tisti, za oglas pod vami.
Kako znižati ceno klika
Znižujemo jo na različne načine, v glavnem s tem, da poskrbimo, da oglase, ki jih prikazujemo zanje, izdelamo tako, da so relevantni za uporabnika.
Cena klika na Facebook
Facebook v določenih pogledih deluje podobno kot Google, torej nagrajuje relevantnost. Nihče, niti Google, niti Facebook, ne želi svojih uporabnikov izpostaviti nezanimivi vsebini. Zato je oglaševanje na Facebook cenejše, v kolikor za svoje oglase izberete dobro ciljno publiko, tako, ki jo zelo zanimate.
CTR (razmerje med prikazi in kliki)
RAzmerje med tem, koliko uporabnikov vidi vaš oglas in tem, koliko od teh jih nanj tudi klikne, se imenuje CTR (click trough rate). V obeh zgornjih primerih (Facebook in Google) je ta ključen faktor, za zniževanje cene klika.
ključna beseda | Povpr. mesečna iskanja | Konkurenca | Predlagana ponudba |
msm | 12.100 | Nizka | 0,17 € |
kuhinje | 6.600 | Visoka | 0,36 € |
prenosni računalniki | 2.900 | Visoka | 0,21 € |
taxi ljubljana | 1.900 | Nizka | 0,12 € |
pohodni čevlji | 1.600 | Visoka | 0,14 € |
akvarij | 1.300 | Nizka | 0,11 € |
računovodski servis | 1.000 | Visoka | 1,65 € |
knjigarna | 720 | Nizka | 0,07 € |
odvetniška pisarna | 720 | Nizka | 0,34 € |
prehranska dopolnila | 590 | Srednja | 0,46 € |
hotel bohinj | 480 | Srednja | 0,71 € |
e stave | 480 | Nizka | 0,23 € |
vezava diplomskih nalog | 480 | Srednja | 0,30 € |
nahrbtnik za nošenje otroka | 390 | Srednja | 0,12 € |
menjava pnevmatik | 390 | Srednja | 0,28 € |
avtoservis | 320 | Nizka | 0,42 € |
spletno oglaševanje | 140 | Visoka | 3,57 € |
google oglaševanje | 140 | Srednja | 3,68 € |
cannabis semena | 50 | Nizka | 0,17 € |
gostilna bohinj | 50 | Nizka | 0,50 € |
projektiranje notranje opreme | 10 | Srednja | 0,12 € |
Osnovno oglaševanje Adwords
Cene za Google Adwords oglaševanje so bolj informativne narave. Paket “Osnovno” (149 €/mesec) je dejansko minimum za to, da sploh lahko oglašujete. Primerno je za oglaševanje ene storitve/izdelka oz. je tudi odvisno od tega, kako aktivna je vaša konkurenca.
Svetoval bi ga tistim, ki niste sigurni, ali bi sploh imeli Adwords oglaševanje, tako tvegate najmanj sredstev, oglašujete le določen izdelek in vidite, ali je smiselno nadaljevati, ali opustiti misel na Google Adwords oglaševanje.
Več na: Google oglaševanje cenik
Optimalno oglaševanje Adwords
Optimalna cena za Google AdWords oglaševanje je namenjena vsem, ki z Adwords nameravate vztrajati, a ne želite tvegati preveč sredstev. Tako lahko začnete s proračunom, ki vašega poslovanja ne bremeni preveč. Ko Adwords akcije postanejo donosne, ko ustvarjajo dovolj konverzij pa lahko proračun povišate.
Več na: Google oglaševanje cenik
Napredno oglaševanje Adwords
Napredno oglaševanje je namenjeno vsem, ki razumete Google Adwords kot vir prometa. Cena 390 € je za večino situacij izhodišče v resno delo. Zato se točen predlog poda ob povpraševanju oz naročilu, vsekakor pa se zahteve pokažejo tudi po nekaj tednih aktivnega oglaševanja.
Več na: Google oglaševanje cenik