Kaj je Google Adwords

Google Adwords spletno oglaševanje vam kot podjetju omogoča, da dosežete stranke v trenutku, ko iščejo vas, vaše podjetje, izdelke ali storitve. Ko uporabnik v Google iskalnik vpiše besedo ali besedno zvezo, se nad rezultati iskanja pojavijo oglasi (4) katerim sledijo organski (neplačani) rezultati.

Cena na klik

Preko Adwords vmesnika lahko izberemo ključne besede, za katere želimo, da na Google sprožajo prikazovanje naših oglasov. Za izbrane ključne besede v programu Adwords nastavimo ponudbe, ki smo jih pripravljeni plačati za klik na naše oglase.

Koliko stane Google Adwords

Google oglaševanje na mesečni ravni stane toliko kot želite. Če podjetje želi investirati nižji znesek v začetku, se zlahka prilagodi obseg kampanj oz. število izdelkov, ki se oglašujejo. Ravno zastonj seveda ne gre, je pa sistem zelo prilagodljiv. Če želite investirati nižje zneske, se lahko obseg oglaševanja zmanjša. Po drugi strani pa Google oglaševanje ne omejuje pri poti navzgor. Google namreč nudi mnogo načinov, da dosežete obstoječe stranke, potencialne kupce, delate na prepoznavnosti, ali pa gradite zanimanje po določenem izdelku. Vse to pa vam omogoča, da vaš posel stalno raste.

Koliko stane klik na Google

Klik na vaš oglas v Google je plačljiv. Cena klika pa je odvisna od konkurence. Od tega, v kolikšni meri Google Adwords uporablja vaša konkurenca. Bolj kot je na njem prisotna in več, kot so podjetja pripravljena ponuditi za klik, višje so cene. Pri tem je pomembno predvsem to, koliko so izrazite prednosti vašega izdelka ali storitve.

Kako začeti z Google Adwords?

Vse kar potebujete za začetek dela z Google oglasi je Google (gmail) račun in plačilno sredstvo, torej kreditna ali debetna kartica.

Nato s klikom na povezavo začnete postopek za odprtje Adwords računa.

Vnesete podatke o podjetju, plačilne podatke in izberete ključne besede in napišete oglase.

Preberite si še (dodatno) kar morate vedeti o Google oglaševanju.

Naroči Adwords

Vodenje in postavitev Google Adwords oglaševanja

Kontaktirajte, če želite, da vam vodenje in postavitev Google Adwords oglaševanja urejamo mi. Preglejte si cenik in izberite storitev zase.

  • All
  • Digitalni marketing
  • E-mail marketing
  • Facebook oglaševanje
  • Google Ads Oglaševanje
  • Kako samostojno in brezplačno ...
  • Optimizacija spletnih strani (SEO)
  • Uncategorised

SEO strategija – Kako izdelati vrhunsko SEO strategijo v 2020

Časi se spreminjajo. In to zelo hitro. SEO strategija, ki je delovala v letu 2018, danes ne deluje več. Če smo se leta 2018 ukvarjali s ključnimi […]

Google Optimizacija ali Google oglaševanje – Kaj se splača bolj?

Namen tega članka je razjasniti, da Google oglaševanje in Google optimizacija nista ista stvar. Leta 2018 namreč še vedno več kot 50% uporabnikov ne razlikuje med plačanimi […]

Optimizacija Spletne Trgovine / E-commerce SEO – Kako Optimizirati Spletno Trgovino

Optimizacija spletne trgovine je eden izmed ključnih dejavnikov, ne le pri uvrstitvi spletne trgovine v Googlu, temveč tudi pri stopnji konverzije, to je stopnji prodaje spletne trgovine. […]

Optimizacija WordPress spletnih strani – Kako optimizirati WordPress spletno stran?

Optimizacija spletnih strani je ena od najbolj pomembnih dejavnosti, ki jo mora podjetje izvajati, da lahko uspešno posluje “online”. S pomočjo optimizacije namreč doseže uporabnike, ko se […]

Kaj je Google BERT in kako bo spremenil svet optimizacije spletnih strani

Pred kratkim je Google naznanil eno izmed najbolj pomembnih sprememb algoritma v zadnjih 5-ih letih. Posodobitev BERT bo vplivala na 10% vseh iskanj. poglejmo si kaj je […]

Kako uporabljati Google Analytics brez soglasja uporabnikov

Edina ovira pri uporabi Google Analytics orodja v povezavi z GDPR uredbo je IP. IP uporabnika se namreč smatra kot osebni podatek. Google Analytics pa z namenom […]

Stave in oglaševanje – Oglaševanje iger na srečo

Oglaševanje iger na srečo je promocija igralništva, s strani kazinojev, igralnic, loterije, stavnic ali drugih organizacij , ki ponujajo možnost vplačila stav. Običajno se izvaja prek različnih […]

Vpis v Booking – Kako vpisati počitniški objekt v Booking

Vpis v Booking je vsekakor smiselna poteza tako za lastnike hotelov, kot tudi apartmajev, sob in drugih vrst nastanitev. S pomočjo Booking-a namreč lahko začnete nastanitev oddajati […]

Booking Oglaševanje – Kako bolje oglaševati nastanitve

Objava nastanitve na Booking je kljub visoki proviziji (Booking pobere do 30%), ki jo booking.com vzame ob rezervaciji, verjetno najbolj smiselna poteza za mnoge lastnike apartmajev, hotelov […]

SEO tečaji – Najboljši online SEO tečaji

Optimizacija spletnih strani je zahteven proces, ki zahteva mnogo znanja. SEO vključuje mnogo različnih področij, od ustvarjanja vsebine, do gradnje povezav in tehničnih implementacij “on site” SEO […]