Nagovorite potencialne stranke
Nagovorite potencialne stranke, ko iščejo podjetje, kot je vaše.
Google Adwords oglaševanje je za veliko večino podjetij najbolj donosen oglaševalski (plačljiv) kanal za pridobivanje novih strank in nakupov. Omogoča več kot le zakup ključnih besed:
- Nagovorite uporabnike, v trenutku, ko se zanimajo za izdelke
- Definirajte ciljne skupine glede na spol, starost, lokacijo
- Prilagodite oglase in vsebino različno za stranke, ki vas že poznajo
- Ponovno nagovarjajte kupce in jih spodbujajo k novim nakupom

Povečajte število obiskovalcev
Z Google oglaševanjem povečate število obiskovalcev, ki se še isti hip zanimajo za vaše podjetje.
Več obiskovalcev pa lahko pomeni tudi povečanje ciljni dejanj (konverzij), ki jih želimo doseči. S pravilno zasnovo in smiselno strukturo Google Adwords oglaševalskega računa lahko pridobimo več tistih uporabnikov, ki so bolj verjetno pripravljeni na nakup.

Povečajte število nakupov
Merljivost uspešnosti Google oglaševanja omogoča, da prepoznamo, kaj deluje in koliko prinese.
Rezultati za Google oglaševanje so merljivi. Google oglaševanje temelji na spletni analitiki. Plačamo po kliku in po kliku tudi sodimo, ali deluje, ali ne. Merimo lahko, koliko strani si je uporabnik, ki je prišel iz Google ogledal, katere, ali je oddal povpraševanje oz. naročilo, ipd. Tako vemo, koliko smo vložili in koliko pridobili.

Ohranite stik s kupci
Ostanite v stiku s strankami in jih nagovorite, ko bodo ponovno iskali podjetje, kot je vaše.
- Google iskalni Remarketing
- Google prikazni remarketing
- Remarketing v Gmail-u
- Remarketing v YouTube-u
