Google Partner

Za pridobitev naziva Google Partner mora agencija izpolnjevati pogoje, ki se nanašajo predvsem na usposobljenost (certifikati) in uspešnost pri vodenju računov Adwords. Obenem mora biti izpolnjen tudi pogoj, ki se nanaša na obseg oglaševalskih akcij oz število računov, saj se prava kakovost agencije pokaže šele, ko ima opravka z večjim številom računov oz z večjimi sredstvi.

Izpolnjevanje pogojev odraža, da se agencija resno in strokovno ukvarja z oglaševanjem na Google ter da uspešno vodi račune.

Google Ads certifikat
Google Mobile Ads certifikat
Google Mobilne spletne strani certifikat

Google Adwords certifikati

Izpiti za program AdWords obravnavajo osnovne in napredne koncepte, vključno z nastavitvijo, upravljanjem in optimizacijo oglaševalskih akcij. Adwords certifikati pokrivajo oglaševanje v Google iskalnem omrežju, prikaznem omrežju, Youtube in oglaševanje za mobilne naprave.

adwords-qualified-individual-martin-m
Google-Adwords-Certifikat-za-mobilne-naprave-Mobile

Hubspot certifikati

Inbound Marketing Hubspot certifikat pokriva osnove SEO optimizacije spletnih strani, pisanja besedil, bloganja, prilagajanja pristajalnih strani, upravljanja z leadi, analize konverzij in poročanja in na ta področja združuje v moderno inbound marketinško strategijo.

Namenjen je vsem, ki se ukvarjajo z digitalnim marketingom in podjetništvom, saj je znanje, ki ga zahteva temeljno za razumevanje delovanja spleta in vedenja uporabnika.

Digitalni marketing za majhna podjetja

Podatki kažejo, da več kot polovica svetovnega prebivalstva uporablja internet. Delež uporabnikov interneta še vedno raste. Leto 2017 je bilo prvo v katerem so podjetja za digitalni […]

Digitalni marketing – Kaj morajo o digitalnem marketingu vedeti vodilni v podjetjih

Digitalni marketing uporablja vedno več podjetij, do neke mere pa ga poznajo in razumejo vsi vodilni v podjetjih. Kljub temu bi lahko vodilni sprejemali bolj informirane odločitve, […]

Kaj je off site optimizacija spletnih strani

Off site optimizacija je vsa dejavnost za optimizacijo spletnih strani, ki poteka izven spletne strani, ki se jo optimizira. Nasprotno od on site optimizacije spletnih strani, on […]

Kaj je on site optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani se lahko deli tudi na dve področji in sicer na on site optimizacijo in off site optimizacijo. Optimizacija spletnih strani je dejavnost usmerjena v […]

Koliko stane izdelava spletne strani

Na to, koliko stane izdelava spletne strani, vpliva kar nekaj dejavnikov. V tej objavi boste našli okvirne podatke o ceni spletne strani in napotke, kako in za […]

Inbound marketing – 4 stopnje inbound marketinga

Inbound matketing je pristop v marketingu, ki je osredotočen na pridobivanje strank s pomočjo vsebine in interakcij, ki je za te stranke koristna in relelevantna (pomembna) in nemoteča.

Izdelava WordPress Spletnih strani

Navodila za izdelavo Wordpress spletne strani v 6-ih korakih. Pripravili smo celovit vodnik, korak za korakom – popolnoma brez kodiranja.

Optimizacija spletnih strani brezplačno

Optimizacija spletnih strani se morda sliši kot zelo tehničen in zahteven proces, kar v določenih zadevah tudi je. Kljub temu pa obstaja veliko področij optimizacije spletnih strani, […]

Izdelava WordPress spletnih strani – Zakaj izbrati WordPress?

Izdelava spletne strani od vsakega podjetja zahteva najprej, da izbere ene izmed platform za izdelavo spletne strani. Je spletna stran na WordPress boljša od ostalih? V čem […]

Izdelava spletne trgovine – Najboljše platforme za spletne trgovine

Spletna trgovina je lahko le podaljšek fizične trgovine in služi kot podpora fizični prodaji in omogoča rednim strankam, da si ogledajo izdelke, preden obiščejo trgovino. Lahko pa […]