Google Partner

Za pridobitev naziva Google Partner mora agencija izpolnjevati pogoje, ki se nanašajo predvsem na usposobljenost (certifikati) in uspešnost pri vodenju računov Adwords. Obenem mora biti izpolnjen tudi pogoj, ki se nanaša na obseg oglaševalskih akcij oz število računov, saj se prava kakovost agencije pokaže šele, ko ima opravka z večjim številom računov oz z večjimi sredstvi.

Izpolnjevanje pogojev odraža, da se agencija resno in strokovno ukvarja z oglaševanjem na Google ter da uspešno vodi račune.

Google oglaševanje certifikat
Google Mobile oglaševanje certifikat
Izdelava spletnih strani certifikat

Google Adwords certifikati

Izpiti za program AdWords obravnavajo osnovne in napredne koncepte, vključno z nastavitvijo, upravljanjem in optimizacijo oglaševalskih akcij. Adwords certifikati pokrivajo oglaševanje v Google iskalnem omrežju, prikaznem omrežju, Youtube in oglaševanje za mobilne naprave.

adwords-qualified-individual-martin-m
Google-Adwords-Certifikat-za-mobilne-naprave-Mobile

Hubspot certifikati

Inbound Marketing Hubspot certifikat pokriva osnove SEO optimizacije spletnih strani, pisanja besedil, bloganja, prilagajanja pristajalnih strani, upravljanja z leadi, analize konverzij in poročanja in na ta področja združuje v moderno inbound marketinško strategijo.

Namenjen je vsem, ki se ukvarjajo z digitalnim marketingom in podjetništvom, saj je znanje, ki ga zahteva temeljno za razumevanje delovanja spleta in vedenja uporabnika.

Kaj je Google BERT in kako bo spremenil svet optimizacije spletnih strani

Pred kratkim je Google naznanil eno izmed najbolj pomembnih sprememb algoritma v zadnjih 5-ih letih. Posodobitev BERT bo vplivala na 10% vseh iskanj. poglejmo si kaj je […]

Kako uporabljati Google Analytics brez soglasja uporabnikov

Edina ovira pri uporabi Google Analytics orodja v povezavi z GDPR uredbo je IP. IP uporabnika se namreč smatra kot osebni podatek. Google Analytics pa z namenom […]

Stave in oglaševanje – Oglaševanje iger na srečo

Oglaševanje iger na srečo je promocija igralništva, s strani kazinojev, igralnic, loterije, stavnic ali drugih organizacij , ki ponujajo možnost vplačila stav. Običajno se izvaja prek različnih […]

Vpis v Booking – Kako vpisati počitniški objekt v Booking

Vpis v Booking je vsekakor smiselna poteza tako za lastnike hotelov, kot tudi apartmajev, sob in drugih vrst nastanitev. S pomočjo Booking-a namreč lahko začnete nastanitev oddajati […]

Booking Oglaševanje – Kako bolje oglaševati nastanitve

Objava nastanitve na Booking je kljub visoki proviziji (Booking pobere do 30%), ki jo booking.com vzame ob rezervaciji, verjetno najbolj smiselna poteza za mnoge lastnike apartmajev, hotelov […]

SEO tečaji – Najboljši online SEO tečaji

Optimizacija spletnih strani je zahteven proces, ki zahteva mnogo znanja. SEO vključuje mnogo različnih področij, od ustvarjanja vsebine, do gradnje povezav in tehničnih implementacij “on site” SEO […]

Povezave (backlinks) – Katere povratne povezave so najboljše?

Povratne povezave predstavljajo pomemben in nepogrešljiv del optimizacije spletnih strani. Iskalniki si s pomočjo povezav pomagajo pri tem, da bolje razumejo vsebino (temo) neke spletne strani in […]

SEO pravila – 7 pravil, ki jih morate upoštevati pri optimizaciji

Če želimo spletno stran uvrstiti višje v Google iskalniku in doseči najvišje položaje, potem pač moramo izvajati optimizacijo spletnih strani (SEO). Google pri razvrščanju spletnih strani upošteva […]

SEO članki – Kako dober SEO copywriter piše besedila?

Če se danes sprašujete, kako zaslužiti na internetu, potem je pisanje besedil za splet (SEO) ena izmed najboljših izbir. Razlog je v tem, da je optimizacija spletnih […]

SEO strategija – Kako izdelati vrhunsko SEO strategijo v 2019

Časi se spreminjajo. In to zelo hitro. SEO strategija, ki je delovala v letu 2018, danes ne deluje več. Če smo se leta 2018 ukvarjali s ključnimi […]