Google Partner

Za pridobitev naziva Google Partner mora agencija izpolnjevati pogoje, ki se nanašajo predvsem na usposobljenost (certifikati) in uspešnost pri vodenju računov Adwords. Obenem mora biti izpolnjen tudi pogoj, ki se nanaša na obseg oglaševalskih akcij oz število računov, saj se prava kakovost agencije pokaže šele, ko ima opravka z večjim številom računov oz z večjimi sredstvi.

Izpolnjevanje pogojev odraža, da se agencija resno in strokovno ukvarja z oglaševanjem na Google ter da uspešno vodi račune.

Google oglaševanje certifikat
Google Mobile oglaševanje certifikat
Izdelava spletnih strani certifikat

Google Adwords certifikati

Izpiti za program AdWords obravnavajo osnovne in napredne koncepte, vključno z nastavitvijo, upravljanjem in optimizacijo oglaševalskih akcij. Adwords certifikati pokrivajo oglaševanje v Google iskalnem omrežju, prikaznem omrežju, Youtube in oglaševanje za mobilne naprave.

adwords-qualified-individual-martin-m
Google-Adwords-Certifikat-za-mobilne-naprave-Mobile

Hubspot certifikati

Inbound Marketing Hubspot certifikat pokriva osnove SEO optimizacije spletnih strani, pisanja besedil, bloganja, prilagajanja pristajalnih strani, upravljanja z leadi, analize konverzij in poročanja in na ta področja združuje v moderno inbound marketinško strategijo.

Namenjen je vsem, ki se ukvarjajo z digitalnim marketingom in podjetništvom, saj je znanje, ki ga zahteva temeljno za razumevanje delovanja spleta in vedenja uporabnika.

Google Indeksiranje spletne strani

Indeksiranje spletnih strani v google poteka popolnoma samodejno in vam pravzaprav ni potrebno storiti nič. Edina težava je ta, da lahko traja tudi 48 ur (ali celo […]

Končnice domen (TLD, SLD, gTLD, ccTLD)

Katere so različne ravni sistema domen in kaj pomenijo ter kaj določajo. V sistemu imenovanja internetnih domen so na voljo različne končnice domene. V kolikor vas zanima, kako […]

Nakup domene spletne strani

Nakup domene je izjemno pomemben proces, ki lahko odločilno vpliva na to, kako dobro se bo neka spletna stran uvrstila v Google iskalniku. Slaba domena lahko podjetje […]

Najboljše spletne strani leta 2018

Najboljše spletne strani leta 2018 … Kaj se je spremenilo v zadnjem letu, kam gre splet in kaj morate pirčakovati od izdelave spletnih strani v prihodnjem letu. 

Brezplačni program za izdelavo spletnih strani

Brezplačni program za izdelavo spletnih strani so v bistvu platforme, na katerih lahko spletno stran izdelate. Programov, ki so na voljo za izdelavo spletni strani je veliko, […]

Poceni spletna stran

Poceni spletna stran je privlačna za marsikatero podjetje, ki od spleta ne pričakuje veliko in morda želi le osnovne funkcionalnosti, da se lahko predstavi na spletu in […]

Inovativne Spletne Strani za Podjetja

Najbolj inovativne spletne strani leta 2018, ki so bile izdelane za podjetja oz. z namenom prodaje izdelkov ali storitev. Večina najbolj inovativnih spletnih strani, ki so nominirane […]

ON site optimizacija & OFF site optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani se deli na on site optimizacijo in off site optimizacijo spletnih strani. Tu ni vprašanje katero izbrati, saj potrebujete obe. Preberite si, kaj obsega […]

Kako optimizirati spletno stran

Na vprašanje, kako optimizirati spletno stran ni niti kratkega, niti enostavnega odgovora. Dela z optimizacijo spletne strani je veliko, zato kar začnimo. Optimizacija spletne strani naj vedno […]

Digitalni marketing za majhna podjetja

Podatki kažejo, da več kot polovica svetovnega prebivalstva uporablja internet. Delež uporabnikov interneta še vedno raste. Leto 2017 je bilo prvo v katerem so podjetja za digitalni […]