Google Partner
Za pridobitev naziva Google Partner mora agencija izpolnjevati pogoje, ki se nanašajo predvsem na usposobljenost (certifikati) in uspešnost pri vodenju računov Adwords. Obenem mora biti izpolnjen tudi pogoj, ki se nanaša na obseg oglaševalskih akcij oz število računov, saj se prava kakovost agencije pokaže šele, ko ima opravka z večjim številom računov oz z večjimi sredstvi.
Izpolnjevanje pogojev odraža, da se agencija resno in strokovno ukvarja z oglaševanjem na Google ter da uspešno vodi račune.
Google Adwords certifikati
Izpiti za program AdWords obravnavajo osnovne in napredne koncepte, vključno z nastavitvijo, upravljanjem in optimizacijo oglaševalskih akcij. Adwords certifikati pokrivajo oglaševanje v Google iskalnem omrežju, prikaznem omrežju, Youtube in oglaševanje za mobilne naprave.






Hubspot certifikati
Inbound Marketing Hubspot certifikat pokriva osnove SEO optimizacije spletnih strani, pisanja besedil, bloganja, prilagajanja pristajalnih strani, upravljanja z leadi, analize konverzij in poročanja in na ta področja združuje v moderno inbound marketinško strategijo.
Namenjen je vsem, ki se ukvarjajo z digitalnim marketingom in podjetništvom, saj je znanje, ki ga zahteva temeljno za razumevanje delovanja spleta in vedenja uporabnika.