Vsebinski marketing je (po domače) zagotavljanje (ustvarjanje in distribucija) kakovostne vsebine za uporabnika (če je ta potencialni kupec), z namenom da ga izobrazi in prepriča k dejanju, ki je v interesu podjetja.

Inbound marketing je “brand”, ki ga je ustvaril Hubspot, eno izmed najbolj uspešnih podjetij na področju vsebinskega marketinga oz. content marketinga. Izraza inbound marketing in content marketing pa imata različen pomen in ravno po rezultatih raziskav, ki jih je naredil Hubspot, večina ljudi, ki se ukvarja z marketingom meni, da ima inbound marketing širši pomen kot vsebinski / content marketing in se torej strinjajo, da stvar ni ista, temveč je vsebinski marketing le eden od načinov znotraj inbound marketinga. Vsebinski marketing je  podmnožica inbound marketinga.

Kako se razlikujeta content marketing ter inbound marketing

Pri inbound marketingu je namreč glavni izziv združevanje vsebinskega marketinga z drugimi načini in različnimi kanali. Vsebinski marketing kot tak, pa se ožje kot inbound ukvarja izključno z vsebino. Oz. vsaj tako pravi Hubspot.

Kaj je inbound marketing?

Cilj inbound (vsebinskega) marketinga je, da pripelje kupce k podjetja in ne, da se podjetje bori za njihovo pozornost. Z ustvarjanjem prave vsebine in umestitvijo te vsebine v prave kanale, le-ta privablja idealne kupce k podjetju, saj podjetje z ustvarjeno vsebino odgovarja na glaven ovire, ki pred tem obstojajo v glavah potrošnikov (nezaupanje, neinformiranost o izdelku, vprašanje “zakaj bi kupil pri vas“, …). S pravo vsebino, ki je glede na zrelost kupca za nakup primerno umeščena v splet, se prodaja dogaja samodejno in ni potrebe po tem, da uporabnika prosimo za njegov čas ali mu težimo s ponudbami.

[ts_our_service icon_elegant=”icon_pencil” color_icon=”#a8c700″ ts_service_title=”Ustvarjanje vsebine in distribucija” ts_service_url=””]Začne se z ustvarjanjem vsebine (besedila, video, infografike, …), ki odgovarja na vprašanja kupcev v različnih fazah raziskovanja izdelka.[/ts_our_service]
[ts_our_service icon_elegant=”icon_refresh” color_icon=”#a8c700″ ts_service_title=”Pretvorba uporabnikov v kupce” ts_service_url=””]Z uporabo različnih kanalov in primernih ciljnih skupin za distribucijo vsebine, lahko uporabnikom na različnih stopnjah nakupnega procesa ponudimo prave in relevantne informacije, kar predstavlja visoko vrednost …[/ts_our_service]
[ts_our_service icon_elegant=”icon_profile” color_icon=”#a8c700″ ts_service_title=”Poosebitev in prilagoditev vsebine” ts_service_url=””]Ko ima podjetje dostop do podatkov o svojih potencialnih kupcih lahko s prilagoditvijo vsebin/ponudb svojim kupcem ponudi še višjo vrednost oz. se bolj učinkovito povezuje z njimi.[/ts_our_service]
[ts_our_service icon_elegant=”arrow_move” color_icon=”#a8c700″ ts_service_title=”omnichannel” ts_service_url=””]Z ozirom na to, da je uporabnik ne le na različnih spletnih mestih, temveč na različnih napravah, lokacijah, kanalih, … lahko podjetje prilagodi svojo komunikacijo in odgovarja na to s primerno vsebino.[/ts_our_service]
[contact-form-7 404 "Not Found"]

Inbound marketing vključuje različne kanale in orodja za digitalni marketing. Naročite ponudbo, ki bo vključevala podatke o ključnih besedah, ki jih vaši potencialni kupci uporabljajo v Google iskanjih, interesih, ki jih izražajo na Facebooku o združevanju obeh kanalov z vašo e-poštno bazo uporabnikov, remarketingu in pisanju besedil, ki jih vaši kupci pogrešajo pa spregovorimo na sestanku.