Investicija v Spletni Sistem

sistem-za-spletno-prodajo

To je nadaljevanje objave “Zasebne E-mail liste in javni naslovi“. Če niste prvi na Google boste za obisk plačevali. Če ste prvi, ste že plačali. Če imate bazo e-poštnih naslovov, ste zanjo bodisi že delali in vanjo investirali, bodisi ste jo nekje “sneli”. V vsakem primeru boste za koriščenje baze še plačevali. Prvič boste plačali nekomu za “deliverability“, to je dostavnost.

Na spletu ni mogoče krasti

Spletna pošta se kaj hitro znajde na napačnem kraju. Drugič, ko boste ugotovili, da je prečiščena baza, ki jo zanimate, vredna precej več, kot drugi spletni prodajni kanali. Lahko ji pihate na dušo, jo osvajate, lahko ji težite, ona pa vas prenaša in vam kaže pot, da se poboljšate. Potem spoznate, da je možno to bazo vnesti na Facebook in jo ponovno vključiti v branje objav in promocije (AdWords Retargeting). To se splača in ne splača se take baze zanemariti. To je dvakrat in je nujno, ker drugo, v primerjavi s tem, nima smisla.

Ista zgodba se ponovi, pri ustvarjanju “lookalike” občinstva.

Ilegalno do baze

Če je praksa, da se uporablja podatke, ki so na voljo in ne tiste, ki se jih legalno lahko, potem so javne baze podatkov prave za začetek. Opažam, da odkar sem prijavljen na mojedelo.com in mojazaposlitev.si, prejemam razne ponudbe v svoj nabiralnik, ki so mi sicer precej tuje, čeprav je način pridobivanja baze kot tak, lahko zelo učinkovit. Segmentirati se da glede na izobrazbo, interes, moralno-etično razsodnost, … Le pravi zaposlitveni oglas je treba napisati.

Tudi ilegalno e-mail bazo boste plačali

Drugi način so seveda javno dostopne baze, od katerih nobena ne zasluži poimenovanja. Zakaj?

Najprej sem bil ogorčen, še prej presenečen, nato sem ugotovil, da vedenje osebja, v konkretnem primeru monopolista, ne vpliva na mojo odločitev. Spomnilo me je na način prodaje storitev varovanja, kakor so “poslovneži” prišli pokazat podjetniku, da potrebuje varovanje. “Če ni možno plačevati mesečno, potem še ni čas zato”, sem rekel. Odgovorila mi je, “potem pa tudi nikoli ne bo čas.” Kasneje sem ugotovil, da bi bil slogan “pogovorite se z našo nesramno tržnico” manj žaljiv v konkretnem primeru, kot pa, “Potrebujete pomoč? Pokličite nas.” Kakšno pomoč?

Trg osebnih podatkov, najdete na bivšem Odesk-u, sedaj Upwork-u, kjer lahko zelo ugodno kupite naročnike oz. “followers-e” za Facebook, Twitter, … Cene so res ugodne, obljubljajo 100% real profiles … Edina težava je, da gre za mednarodne profile in vsekakor ne za slovenske uporabnike. Torej če imate mednarodni produkt …

Bližnjica je vsebina

Verjetno je vsak, ki se je ukvarjal z vprašanjem pridobivanja quality baze in donosno uporabo le-te, prišel do zaključka, da je vsebina ključna. Sama po sebi reši vse težave od naštetih.

Vsebina, ki rešuje težavo uporabnika, so sredstva podjetja na spletu.

Dober in zgovoren recept za optimizacijo na iskalnikih je, da podjetje (in vsebina spletne strani) postane najboljša rešitev, za problem njegovih strank. Tu je potrebno razumevanje uporabnikov in procesa prodaje, skupaj z rednim zagotavljanjem kvalitetne vsebine.

Dobro vsebino bodo uporabniki iskali (in našli) ne glede na to, ali bo v spam-u, ali v promocijah.

Dobro vsebino, v tem primeru bolj premišljeno vsebino, bodo uporabljali in posredovali dalje.

Zgoraj omenjene “bližnjice” uporabljene v pravi meri, pa lahko naročanje na objave in pripomorejo k pospeševanju prodaje.

Na vrhu omenjenega sodi, kot ji sedaj lahko rečemo (ker plačujemo 0,07 € / klik in 0,2 € / FB like) investicija. Investiramo v vsebino, v svojo vsebino preko Google AdWords in Facebook oglasov.