Kaj je on site optimizacija spletnih strani

on SITE optimizacija

Optimizacija spletnih strani se lahko deli tudi na dve področji in sicer na on site optimizacijo in off site optimizacijo. Optimizacija spletnih strani je dejavnost usmerjena v pridobivanje boljših položajev na iskalnikih in v izboljševanje učinkovitosti spletnih strani v smislu doseganja ciljev. On site optimizacija pa je torej vse kar se v tem smislu izvaja na spletni strani. Vsa optimizacija, ki jo izvajamo na spletni strani in ne izven spletne strani (kar imenujemo off site optimizacija) je on site optimizacija.

On site optimizacija se lahko deli na več področij:

  • optimizacija vsebine (besedil) spletne strani,
  • optimizacija hitrosti spletne strani,
  • gradnja notranjih povezav.

Kaj je on site optimizacija strani?

SEO na spletnem mestu (znan tudi kot SEO na strani) je praksa optimiziranja elementov na spletnem mestu (v nasprotju s povezavami drugje v internetu in drugimi zunanjimi signali, ki jih skupaj imenujemo ” SEO zunaj spletnega mesta “), da se uvrstijo višje in zaslužite ustreznejši promet od iskalnikov. SEO na spletnem mestu se nanaša na optimizacijo vsebine in izvorne kode HTML strani.

Poleg tega, da iskalnikom pomaga razlagati vsebino strani, ustrezen SEO na mestu uporabnikom pomaga tudi hitro in jasno razumeti, za kaj gre v strani in ali naslavlja njihovo iskalno poizvedbo. V bistvu dober SEO na spletnem mestu pomaga iskalnikom, da razumejo, kaj bi človek videl (in kakšno vrednost bi dobil), če obišče stran, tako da lahko iskalniki zanesljivo postrežejo s tistim, kar bi človeški obiskovalci ocenili kot kakovostno vsebino o določena iskalna poizvedba (ključna beseda).

Končni cilj SEO na spletnem mestu si lahko omislimo kot poskus čim bolj poenostavitve tako iskalnikov kot uporabnikov:

Razumeti, za kaj gre na spletni strani;

Prepoznajte to stran kot ustrezno za iskalno poizvedbo ali poizvedbe (tj. Določeno ključno besedo ali nabor ključnih besed );
Ta stran se vam zdi koristna in vredna dobre uvrstitve na strani z rezultati iskanja (SERP).
Ključne besede, vsebina in SEO na spletnem mestu
V preteklosti je bil SEO na mestu sinonim za uporabo ključnih besed – in še posebej, vključno s ključno besedo visoke vrednosti na več ključnih lokacijah na spletnem mestu.

Da bi razumeli, zakaj ključne besede niso več v središču SEO na spletnem mestu, si je treba zapomniti, kaj pravzaprav so ti izrazi: vsebinske teme . V preteklosti je bilo, ali je bila stran, uvrščena za določen izraz, odvisna od uporabe pravih ključnih besed na določenih, pričakovanih mestih na spletnem mestu, da bi iskalniki lahko našli in razumeli vsebino te spletne strani. Uporabniška izkušnja je bila sekundarna; preprosto zagotavljanje, da so iskalniki našli ključne besede in spletno mesto uvrstili kot ustrezno za te izraze, je bilo v središču praks SEO na mestu.

Danes pa so iskalniki eksponentno bolj izpopolnjeni. Pomen strani lahko izvlečejo iz uporabe sopomenk, konteksta, v katerem se pojavlja vsebina, ali celo samo s pozornostjo na pogostost omenjanja določenih besednih kombinacij . Čeprav je uporaba ključnih besed še vedno pomembna, predpisujoče metode, kot je uporaba ključne besede z natančnim ujemanjem na določenih lokacijah, že tolikokrat niso več najemnik SEO na strani. Kaj je pomembno, je ustreznost . Za vsako svojo stran se vprašajte, kako ustrezna je vsebina za namen uporabnika, ki stoji za iskalnimi poizvedbami (glede na uporabo ključne besede na strani in v njenem HTML-ju).

Na ta način SEO na mestu manj vključuje ponavljanje ali umestitev ključnih besed in bolj razumevanje, kdo so vaši uporabniki, kaj iščejo in o tem, katere teme (ključne besede) lahko ustvarite v vsebini, ki najbolje izpolnjuje te potrebe. Strani, ki ustrezajo tem merilom, imajo vsebino, ki je:

Poglobljeno. “Tanka” vsebina je bila eden od posebnih ciljev Google Panda ; danes se bolj ali manj domneva, da mora biti vsebina dovolj temeljita, da ima dobre možnosti za uvrstitev.
Uporabniku prijazno. Je vsebina berljiva? Ali je na vašem spletnem mestu organiziran tako, da je lahko krmarjen? Ali je na splošno čisto ali posejano z oglasi in partnerskimi povezavami ?
Edinstven. Če vsebina, podvojena drugje na vašem spletnem mestu (ali drugje na internetu), ni pravilno naslovljena, lahko vpliva na sposobnost mesta, da se uvrsti na SERP-je.
Avtoritativen in zaupanja vreden . Ali je vaša vsebina samostojna kot zanesljiv vir informacij o določeni temi?
Poravnano z namenom iskanja uporabnikov. Del ustvarjanja in optimiziranja kakovostne vsebine je tudi izpolnitev pričakovanj iskalcev. Teme vsebine se morajo ujemati z iskalnimi poizvedbami, za katere so uvrščene.
SEO na spletnem mestu, ki ni povezan s ključnimi besedami
Poleg ključnih besed (tem), ki se uporabljajo v vsebini na spletni strani, in načina, kako se o njih razpravlja, obstaja več elementov, ki so “agnostični za ključne besede” in lahko vplivajo na optimizacijo strani na spletnem mestu.

Sem spadajo stvari, kot so:

Uporaba povezav na strani: Koliko povezav je? So notranje ali zunanje ? Kam kažejo?
Hitrost nalaganja strani
Uporaba strukturiranih podatkov Schema.org ali drugih oznak
Page struktura URL
Prijaznost do mobilnih naprav
Metapodatki strani
Vsi ti elementi se navezujejo na isto osnovno idejo: ustvarjanje dobre uporabniške izkušnje. Bolj ko je stran uporabna (s tehničnega in netehničnega vidika), boljša je optimizacija strani na mestu.

Kako optimizirate stran?
Popolna optimizacija strani na vašem spletnem mestu zahteva spremembe, ki temeljijo na besedilu in HTML. Oglejte si ta članek za več informacij o dejavnikih na mestu, ki prispevajo k uvrstitvi, in o tem, kako lahko izboljšate svoje strani na spletnem mestu.