Kaj je PageRank

kako poteka optimizacija spletnih strani

PageRank je algoritem za analizo povezav, ki vsakemu elementu niza hiperpovezav dokumentov, kot je svetovni splet , dodeli številčno uteževanje z namenom “merjenja” njegove relativne pomembnosti znotraj niza. Algoritem se lahko uporabi za vse zbirke subjektov s vzajemnih citati in referencami. Številčna teža, ki jo dodeli kateremu koli elementu E, se imenuje PageRank E in označena z {displaystyle PR (E).}

PageRank izhaja iz matematičnega algoritma, ki temelji na webgraph , ki so ga vse svetovne spletne strani ustvarile kot vozlišča in hiperpovezave kot robove, upoštevajoč pooblastila, kot so cnn.com ali usa.gov . Vrednost ranga označuje pomembnost določene strani. Hiperpovezava do strani se šteje kot glas podpore. PageRank strani je definiran rekurzivno in je odvisen od števila in vrednosti kazalnika PageRank vseh strani, ki so z njo povezane (» vhodne povezave «). Stran, na katero je povezano veliko strani z visoko vrednostjo PageRank, prejme visoko uvrstitev.

Številni akademski članki o PageRanku so bili objavljeni že od prvega in Brinovega izvirnega članka. V praksi je koncept PageRank lahko izpostavljen manipulaciji. Raziskave so bile izvedene v prepoznavanju napačno vplivanih uvrstitev PageRank. Cilj je poiskati učinkovito sredstvo za ignoriranje povezav iz dokumentov z napačno vplivanimi PageRank.

Drugi algoritmi za spletne strani, ki temeljijo na povezavi, vključujejo algoritem HITS, ki so ga razvili Jon Kleinberg (ki ga uporablja Teoma in zdaj Ask.com ), projekt IBM CLEVER , algoritem TrustRank in algoritem Hummingbird .

Pagerank ni več aktualen, lahko pa ga informativno preverite tukaj.

Strokovnjak za digitalni marketing, Google Partner. Stopite v stik in se posvetujte o možnostih optimizacije in oglaševanja.