Kako optimizirati spletno stran

kako-optimizirati-spletno-stran

Na vprašanje, kako optimizirati spletno stran ni niti kratkega, niti enostavnega odgovora. Dela z optimizacijo spletne strani je veliko, zato kar začnimo.

Optimizacija spletne strani naj vedno temelji na analizi spletne strani.

Za analizo spletne strani potrebujete vrhunsko SEO orodje, brez tega bodo tudi iztočnice slabe. Katero?

Pri nas smo preizkusili praktično vsa zastonj in plačljiva orodja za optimizacijo spletnih strani.

Začnimo pri zastonj orodjih, ki jih obvezno potrebujete:

Brezplačna orodja za optimizacijo spletnih strani

Google Search Console

 

Optimizacija spletnih strani - Google Search Console

Google Search Console je orodje, ki vam omogoča spremljanje zdravja spletne strani in sledenje uvrstitvam na Google iskalniku. S pomočjo tega orodja lahko tudi indeksirate spletno stran na zahtevo.

Pagespeed insights

 

orodja za digitalni marketing - pagespeed

Pagespeed insights sicer ni samostojno orodje, je del zgoraj omenjenega Google search console, a je nekoliko skrito. Pomembno pri tem orodju je, da vam pokaže, kako hitra je vaša spletna stran in kaj lahko storite, da izboljšate hitrost.

Google Analytics

Google Analytics je poznan skoraj vsem, zato ne bomo posebej razlagali. V grobem vam omogoča spremljanje obiska in vedenja obiskovalcev.

Google optimize

Orodje, ki omogoča tudi A/B testiranje pristajalnih strani in prilagajanje vsebine, glede na profile uporabnikov.

Najboljša orodja za optimizacijo spletnih strani

Ali res potrebujete plačljiva orodja za optimizacijo spletnih strani?

Da.

Orodja za optimizacijo spletnih strani vam sporočajo, kako optimizirati spletno stran. Skozi čas, so ta orodja tako dodelali, da vas vodijo pri optimizaciji spletne strani, po korakih. Kažejo vam podatke vaših konkurentov in hkrati predlagajo dejanja.

Katera orodja izbrati?

Priporočamo dve, to sta:

SEMRush

in

SEO MOZ

Obe sta vrhunski in ne bomo komentirali prednosti in slabosti. Mi smo se odločili za MOZ.

Kako optimizirati spletno stran

Ko ste namestili vsa omenjena orodja, je čas, da jih začnete uporabljati.

Optimizacijo spletnih strani delimo na on site in off site optimizacijo. Predlagamo, da začnete z on site optimizacijo, saj imate verjetno precej napak in pomanjkljivosti na spletni strani.

On site optimizacija

Ta del optimizacije lahko razdelimo na tehnični del, ki obsega popravke kot so https preusmeritve, težave z nalaganjem, prilagoditev mobilnim napravam, hitrost, upodabljanje, fonti …

To so nujni popravki, ki onemogočajo bodisi pravilno prikazobanje uporabnikov, indeksiranje ipd. BRez odprave teh težav ostalo delo nima pomena.

Če potrebujete pomoč se obrnite na na za optimizacijo spletnih strani.

Kako optimizirati vsebino spletne strani

Naslednja težava je verjetno premalo vsebine na spletni strani. TO boste morali dodati. Vsebina, ki jo dodajate mora biti tehnično, oblikovno in vsebinsko dovršena. Razmerje ključnih besede mora biti pravo, ciljati morate dobre in dosegljive ključne besede in strani in objave opremiti s h1 in h2 tagi, alt opisi in povezavami.

Predlagamo, da si poiščete orodje za SEO optimizacijo vsebine, preberite si, katera so najboljša orodja za optimizacijo vsebine spletne strani

Off site optimizacija spletnih strani

Off site optimizacija spletnih strani danes obsega pravzaprav le nekaj dobrih in pravih področij. Ta zadevajo gradnjo povezav (backlinks).

Vaša stran mora dobiti zunanje povezave, ki kažejo nanjo. A ne katerekoli. Povezave morajo biti kakovostne. TO pomeni, da morajo biti domene s katerih povezave kažejo na vašo stran, dobre. Hkrati pa morate najti povezave, ki dejansko prinašajo obiskovalce.

Kako to doseči je več načinov, nekaj najdete v orodjih kot sta semrush in moz z analizo konkurence in predlogi. Za naprednejše rešitve se lahko obrnete na nas: Optimizacija spletnih strani

Strokovnjak za digitalni marketing, Google Partner. Stopite v stik in se posvetujte o možnostih optimizacije in oglaševanja.
Comments
Comments are closed.