Kako Pridobiti Všečke Na Facebooku

Facebook Oglaševanje

Facebook oglaševanje v neki meri spominja na e-poštni marketing, zakaj? Ker pridobivamo oboževalce, sledilce svoje Facebook strani in jih nato obveščamo in informiramo z vsebino in ponudbo. Nimamo ravno e-poštnega naslova, ali pač, vsekakor pa imamo dostop do njim vidnega mesta, ki ga povečini  dnevno obiskujejo in preverjajo.

Gradnja odnosa s potencialnimi kupci in zaupanja, je vzvod za prodajo. Ob pravem trenutku, uporabniki izberemo tiste, ki jih bolje poznamo.

Kot e-poštni marketing nam Facebook oglaševanje omogoča gradnjo zaupanja z našo ciljno publiko. Omogoča nam, da s ciljno publiko vzpostavimo “globlji” stik, da se zgradi “odnos”, ki je nek vzvod zato, da prodamo svoje izdelke. Na enak način kot z e-poštnimi naslovi lahko ciljamo oglase, razširjamo ciljno skupino na podobna občinstva, lahko to počnemo tudi na Facebook-u. Nekoliko lažje lahko tudi dosežemo, da naši “feni klejmajo naš ofer”, da delijo našo vsebino s svojimi prijatelji. To je en vidik Facebook oglaševanja, kako nanj lahko gledamo. Preberite si tudi o vedenju potrošnika na spletu in mikrotrenutkih, ki so odločilni v spletni prodaji, predvsem odkar so v igri pametni telefoni.

Kar svojim strankam svetujem pri Facebook oglaševanju je retargeting za obisk spletne strani in gradnja relevantne skupine pripadnikov njihove strani.

Facebook retargeting

Obiskovalci, ki so obiskali vašo spletno stran, jo povečini seveda zapustijo, brez da bi na njej opravili nakup oz. oddali naročilo ali povpraševanje. To je povsem v redu, saj se moramo zavedati, da v večini branž nekaj časa traja, odkar se potrošnik začne zanimati za nakup nečesa, to raziskuje in dokler ni ta pripravljen in odločen, kaj in kje bo kupil. Ravno to težavo remarketing rešuje. Omogoča nam, da spremljamo tiste, ki so se začeli zanimati za nakup nečesa, dokler ne bodo pripravljeni, nanj. Morda vas zanima tudi kaj je remarketing.

Všečki na facebooku

kako pridobiti všečke na facebooku

Pri strankah se pogosto srečujem z enim in istim problemom. Ta je, da njihovo stran všečkajo taki, ki niti približno niso njihovi potencialni kupci. Všečkajo razni prijatelji od zaposlenih, lastnika, ali tisti, ki se jih da kupiti oz. tisti, katerih všečke se da pridobiti zastonj. Zakaj je to težava? Facebook bo objavo, ki ste jo dali na časovnico strani, prikazal le cca 20% uporabnikov. Preostali doseg boste morali kupiti. Glede na ceno prikazov, vas najceneje pride to, da plačate za oglaševanje objave z namenom, da dosežete 100% svojih obstoječih oboževalcev. Če želite ciljati širše, tistim ki vam ne sledijo, je cena višja.

Všečkov uporabnikov, ki jih ne morete spremeniti v potencialne kupce , ne potrebujete, saj vas bodo na dolgi rok stali preveč.

Po drugi strani je vaša baza oboževalcev na Facebooku lahko sestavljena skorajda 100% iz vaših potencialnih kupcev. Dobro je vedeti, kdo so vaši oboževalci, kaj jih zanima in kako jih nagovarjati, da bodo vsebino ali ponudbo, ki jo zagotavljate sprejeli. Če imate v Facebook bazi en kup “balasta”, potem z njo preprosto nimate kaj početi. Všečkov uporabnikov, ki niso vaši potencialni kupci, takih, ki jih v potencialne kupce ne morete spremeniti, je bolje ne imeti.

Bolj kot volumen ciljne skupine, je za podjetje pomembna odzivnost le te.

Ali imate uporabnike, ki vašo idejo vzamejo za svojo, ki se z njo poistovetijo in nanjo prisegajo. Pot je dolga in počasna, nekaj stane, a je dolgoročno najbolj donosna. Predvsem pa je pomembna povezava med kanali. Med Google iskalnikom, Facebookom, E-pošto in drugimi. S tem, kar oglaševanje danes omogoča, lahko dobesedno zgradite monopol za uporabnike v vašem lijaku. Preberite si več o Facebook oglaševanju v objavi Kako Oglaševati na Facebooku.