Kako se uporablja AdWords?

Potem, ko ste ustvarili račun, vnesli morebitno promocijsko kodo, lahko ustvarite prvo Adwords kampanjo. V okviru kampanje določite:
Omrežje:
Iskalno omrežje pomeni, da se oglasi prikazujejo le na iskalniku Google in le pri iskanju zakupljene ključne besede. Prikazno omrežje pomeni prikaz oglasov na sorodnih mestih, npr. Gmail, Blogger, Google Finance, Youtube, … Pomembno je, da uporaba prikaznega omrežja oglaševalcu omogoča izbor umestitve oglasa glede na ključne besede, na temo spletnih strani, ali izbor določenih strani.
Jezik uporabnikov,
Oglase lahko prikazujete glede na jezik, ki ga uporabniki govorijo (glede na nastavitev jezika v iskalniku)
Demografsko prikazovanje,
Umestitev oglasov glede na položaj (glede na IP uporabnika)
Časovno omejitev prikazovanja oglasov,
Oglase lahko prikazujete ves čas, ob določenih dneh, določenih urah, ipd.
Povezave do strani (sitelinks)
K oglasu lahko dodate povezave do vsebine vaše spletne strani, npr. do kontakta, lokacije, posamezne kategorije izdelkov, ipd.

Strokovnjak za digitalni marketing, Google Partner. Stopite v stik in se posvetujte o možnostih optimizacije in oglaševanja.