Veste kaj plačujete?

Zakupili ste ključne besede, izdelali oglase, uredili vse in sedaj plačujete po klikih. Ne glede na to, kakšno ujemanje ključnih besed (razen exact/natančno) ste izbrali, so klike, ki ste jih plačali, sprožili tudi (zelo) drugačni iskani izrazi.
Več o možnostih ujemanja ključnih besed.
Da ugotovite, ali so ključne besede, ki ste jih izbrali prave, ali je dobro vanje še naprej vlagati sredstva, si lahko pomagate z naslednjimi podatki:

Katere ključne besede ste plačali

Katere ključne besede (iskalne izraze) so obiskovalci kliknili si lahko pogledate tako, da:

  1. izberete skupino oglasov (ali kampanjo), za katero želite podatke,
  2. v njej obkljukate ključne besede (eno ali več) za katere bi radi podatke,
  3. izberete podrobnosti,
  4. iskalni izrazi:
    1. izbrana,
    2. vse.
  5. Nato vse skupaj razvrstite:

a) po prikazih, da vidite, katere ključne besede vam nižajo CTR (torej QS),

b) po CTR, (za zvišanje QS)

c) po ceni, da vidite kaj vas največ stane in izločite neprimerno, s tem pa znižate ceno/konverzijo.

iskalni-izrazi-adwords
adwords iskalni izrazi

Če je ključna beseda dobra, potem jo dodajte kot ključno besedo (obkljukate levo in levo zgoraj kliknete: dodaj kot ključno besedo),
Če je neprimerna jo izločite (označite levo in dodaj kot negativno ključno besedo). Dodate jo lahko na ravni skupine oglasov, ali pa na ravni oglaševalske akcije, ali na seznam, ki ga lahko poljubno uporabljate kjerkoli, pri tem pazite le na sorodnost besed v seznamu.

Delež prikazov ujemanja oz. kaj zamujate

delež-prikazov-iskalno-omrežje-adwords
delež prikazov ujemanja / v omrežju

Delež prikazov natančnega ujemanja v iskalnem omrežju

Delež uporabljajte za to, da spoznate, kako pogosto uporabniki iščejo isti izraz (natančno isto ključno besedo), ki ste ga zakupili.
Nizek delež natančnega ujemanja lahko pomeni, da veliko izgubljate zaradi nekonkurenčnosti (Ad Rank = CPC bid × Quality Score), torej zaradi nizke ponudbe CPC, ali pa nizkega rezultata kakovosti. Lahko je tudi znak, da zakupljena ključna beseda sproža (za vas) neprimerne rezultate (npr. “šobe za industrijo” sproža “šobe za ford mondeo”), oglas se prikazuje, a klikov ni.
Visok delež natančnega ujemanja pomeni, da uporabniki večinoma iščejo, kar ste zakupili in, da ste konkurenčni.

Delež prikazov v iskalnem omrežju

=prejeti prikazi / vsemi možnimi prikazi, 
Podatek kaže, kolikšen delež prikazov ste zajeli, npr. zaradi proračuna, ponudbe za klik, ali QS.
 

Delež izgubljenih prikazov v iskalnem omrežju (uvrstitev)

Prikazi, ki ste jih zamudili zaradi nizkega Ad Rank-a ali proračuna.