Kobe in Messi #1 na YouTube

Na blogu za Adwords oglaševalske agencije Adwords Agency je potekalo glasovanje agencij za najljubše video oglase zadnjega desetletja. Po izboru agencij za Adwords oglaševanje je zmagal oglas za Turkish Airlines, ki sta ga izdelala Crispin Porter + Bogusky in Starcom. V njem nastopata glavni zvezdi Kobe Bryant in Leo Messi, tako, da tekmujeta v snemanju selfi-jev.
Videooglas z naslovom Kobe vs. Messi: The Selfie Shootout


Video Selfie shootout Kobe vs. Messi, ki je nekakšno nadaljevanje videa iz 2012 Legends on Board, je takoj postal hit. V prvih treh dneh po objavi je dosegel 25 milijonov ogledov. Video spretno kombinira svežo obsedenost sveta s “selfiji” z “zvezdniško močjo” kobe Bryant-a in Messi-ja. Video oglas se je povzpel tudi na vrh v decembru 2013 in Cannes Special Edition YouTube Ads Leaderboards.

Ostale 3 zmagovalce najdete v prejšnji objavi Video namesto spletne strani?
Vseh 5 zmagovalnih videooglasov je skupaj doseglo preko 7,7 milijona ur gledanosti. To je preko 875 let. Adwords Agency čestita zmagovalcem in nominirancem ter se zahvaljuje vsem, ki so glasovali, jaz pa bi se zahvalil za lepo igro zvezdnikoma, ki nas razveseljuje dnevno.

vir: http://theinspirationroom.com/
vir: http://theinspirationroom.com/

Strokovnjak za digitalni marketing, Google Partner. Stopite v stik in se posvetujte o možnostih optimizacije in oglaševanja.