Marketing po domače

Sicer ni online, ni digital, ne vključuje jumbo plakatov, a vseeno. Dober primer je znanec, ki goji piščance, verjetno odkar je videl kam vse skupaj pelje. Štiri mesece vnaprej jih napove, vpraša če me zanima, ponudi možnost, da me obvesti, ko bodo, naj le pustim kontakt. Nujna je vnaprejšnja rezervacija, ker je število omejeno in jih drugače ne bo možno dobit … Čez nekaj časa, dobim prek prijateljev več obvestil, naj se oglasim po piščanca (imel sem namreč izklopljen telefon, ker nisem plačal položnic). Piščanca grem iskat, sledi vprašanje, koliko bom vzel. Gledam, koliko bi šlo v zmrzovalnik, pa vpraša: “koliko vas je? Nas je šest, pa za kosilo pojemo celega.” Torej potrebuješ več. Razmislim in ugotovim, da eden ni nič, in vzamem dva, kolikor pač gre v zmrzovalnik. Takoj za plačilom mi že napove, da bodo čez štiri mesece spet in naj kar takoj rezerviram, koliko bi jih vzel. Rečem enega, napiše dva, … Zgodba vsebuje vse vsebine preprostega a učinkovitega marketinga. Če je večina kupcev meni podobnih, potem je s pomočjo skrbnega obveščanja, napovedi in rezervacije prodajo povišal za več kot 100%. 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.