Obseg Adwords Oglaševalske Akcije

Cena oglaševanja z Google Adwords je odvisna, ali od časa, ki ga za urejanje nameni agencija, ali pa od uspeha, ki ga doseže. Kot oglaševalec ne pristanem na “plačilo po uspehu” za oglaševanje kateregakoli produkta. Plačilo po učinku je le za izbrane.

Zato, ker je dejstvo, da slabi, ali pa predragi produkti niso dolgoročno dobičkonosni za nikogar. Ne za proizvajalca, ne za kupca, ne za tiste vmes. Niso primerni za prodajo posledično pa ne za marketing, niti z Adwords, niti s televizijsko oddajo, če že, le na kratek rok.

Določanje cene po uspehu je stvar dogovora, medtem ko je plačilo glede na porabljen čas stvar urne postavke, kar je na koncu stvar trga, bolj kot česa drugega.

“Agencije” pri postavitvi cene vnaprej želimo le ocenit, koliko časa nam bo akcija vzela, le to počnemo s pomočjo podatkov, ki so:

  • Število oglaševanih produktov
  • Število kampanj
  • Število skupin oglasov
  • Število ključnih besed