Oglasi so (lahko) dobri

oglasi

Eden izmed možnih naslovov te objave jen tudi “Oglasi so slabi”. Oglasi so res lahko dobri, saj je resnica, da se slabi oglasi ne splačajo več.

Zaslužni za to, da se slabi oglasi ne splačajo, so ponudniki oglasnih prostorov (npr. Google), ki so pametno prilagodili svoje cenike. Težava bi bila lahko kvečjemu ta, da jih je preveč. A če imate preveč pravih podatkov, se boste pritoževali? Če ob besedi “oglas” pomislite na utripajoč, raznobarven motilec branja objave, ki je sicer zanimiva, a je kljub dobremu namenu ne morete prebrati, razmislite ponovno. Oglasi to že dolgo niso več.

Oglase si želimo, ker so koristni.

Oglasi že dolgo niso slabi in moteči, ali pa nadležni. Želimo si jih.  In kako bi na Googlu našli najboljši način za pospeševanje prodaje, če bi ne bilo oglasa, ki bi ga postavil na 1. mesto Googla, takoj, ko je napisan? (Da ne bom plačeval klikov, lahko do objave dostopate tule)

Bolj kot zadane … ceneje je.

Na Google s slabim oglasom ne prideš daleč. Če je za povrh vsega še grd innasilno zbuja pozornost, pa se vprašam, kdo si ga lahko privošči? Res je, da smo oglaševalci na Googlu nagrajeni za pisanje dobrih oglasov. Boljši kot je naš oglas, bolj kot je pomemben, bolj kot zadane in odgovori na problem uporabnika, manj zanj plačamo.

Dober oglas prihrani živce in čas

Oglasi, ki jih je vedno več, torej po drugi strani postajajo vedno bolj relevantni za uporabnika. Vedno bolj so povezani z vsebino, ki jo bere, z zanimanji in še marsičem drugim (???).  Večkrat sem tudi sam doživel, da mi je dobro nastavljenoglas olajšal pot do nakupa. To na izjavo o prenasičenosti z oglasi ” meče tudi drugo luč, ki je uporabnost in poosebljenost.

(slab oglas pomeni predvsem podatek, ki uporabniku ni pomemben)