Optimizacija spletnih strani, ki vas pripelje na 1. položaje že v 6-ih mesecih.

Optimizacija spletnih strani

Naročite SEO analizo
Že v 6-ih mesecih

Prvi položaji v 6-ih mesecih

Vrhunske Whitehat SEO tenike

Najnovejše preverjene prakse za SEO

Izkušeni strokovnjaki

Desetletja izkušenj in dokazljivi učinki

Dostopna cena

Zagotovljen učinek po dostopni ceni

učinkovita & kakovostna optimizacija spletnih strani

Prvi položaji so dosegljivi. Zagotavljamo uvrstitve na prve položaje iskalnikov za ključne besede, kjer je konkurenca najvišja.

Optimizacija spletnih strani je eden izmed najbolj pomembnih procesov v digitalnem marketingu. Vsebinski marketing in strategija za ustvarjanje vsebine postaja najbolj pomembno področje optimizacije spletnih strani. Mobilne naprave so postale merilo za uvrščanje spletnih strani v Google iskalniku.
Optimizacija spletnih strani zahteva, da podjetja in skrbniki spletnih strani poiščejo področja in tematike, kjer lahko pomagajo svojim obiskovalcem. Z ustvarjanjem vsebine za uporabnike, ki jo ti iščejo lahko podjetja komunicirajo s strankami v času, ko se odločajo o nakupu, raziskujejo in primerjajo.
Kakovostna vsebina tako podjetja povezuje s potencialnimi kupci. Taka vsebina je lahko v obliki besedila, videa ali grafična. S tem, ko uporabniki najdejo pravo informacijo se vsebina vedno višje uvršča v Google iskalniku. Pomembno pa je, da imajo podjetja pri tem vodenje in navodila, kakšno vsebino ustvarjati in kako jo v splet umeščati. Za to skrbimo mi.

Imate dodatna vprašanja?

Vse informacije o optimizaciji spletnih strani

1. Kako hitro so vidni učinki optimizacije

Nekateri učinki optimizacije se zabeležijo takoj. To velja predvsem za tiste procese optimizacije, ki jih izvajamo na strani. Po vsaki taki spremembi pošljemo stran v indeksiranje. Učinki off site optimizacije se zabeležijo v nekaj dneh ali tednih po izvedbi. Kljub temu pa uvrstitve niso neposredno vezane na te spremembe oz. je Google previden pri spreminjanju uvrstitev, zato se ves učinek optimizacije pokaže najkasneje v 6-ih mesecih po izvajanju optimizacije spletnih strani.

2. Koliko stane optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani na področjih, kjer je konkurenca visoka in aktivna, je izredno zamudna in zahteva veliko spremljanja, brskanja in preizkušanja. Poleg tega zahteva veliko pisanja. Temeljna optimizacija spletne strani stane od približno 500 €. to je enkraten strošek, ki uredi spletno stran iz vidika optimizacije. Nadaljnja optimizacija spletnih strani je odvisna od tega, koliko na tem področju lahko naredite v podjetju. Po dogovoru vam pripravimo predlog in ponudbo, ki je sprejemljiva in vsebuje dovolj rešitev da se doseže učinek.

3. Se z optimizacijo zaključi, ko dosežemo položaje

Če vaši tekmeci ne izvajajo optimizacije potem je dovolj, da se optimizacijo izvaja dokler ne dosežemo položajev. Če tekmeci redno in stalno izvajajo optimizacijo, potem jo mora tudi vaše podjetje, da bi obdržalo položaje.

4. Kaj če položajev ne dosežemo

Tehnike, ki jih v okviru optimizacije spletnih strani izvajamo so preverjene in zagotovo učinkovite. Vemo da delujejo, delovale so v našem primeru in v primeru mnogih naših strank.

5. Ali lahko optimizacija škoduje naši domeni

Da, a ne optimizacijam ki jo mi izvajamo. Naše tehnike so večkrat preverjene in uporabljene preden jih uporabimo pri strankah. Ne poslužujemo se “black hat” procesov, ne izvajamo “keyword stuffing-a”, ne umeščamo slabih povezav s “spam score-om” in ne izvajamo “fake branding-a”, … Čeprav mnoge od omenjenih tehnik delujejo menimo, da dolgoročno ne morejo imeti dobrega vpliva.

6. Zakaj ima naša optimizacija dodano vrednost

Vsebinski marketing, ki je že poznan pojem, je temelj optimizacije spletnih strani. Google nagrajuje spletne strani s kakovostno in koristno vsebino. Naša optimizacija temelji na vsebini, ki bo vašim bodočim strankam pomagala. Ko bodo našli vašo vsebino, bodo v njej našli tudi odgovore, ki so jih iskali. Poskrbimo, da bo prava vsebina umeščena na pravo ključno besedo. Uporabniki po tem, ko bodo našli vašo vsebino, le-te ne bodo več iskali, saj bo v njej prava informacija. Google bo to nagradil.

7. Ali potrebujemo temeljno optimizacijo

Da. Brez da bi najprej izvedli osnovno optimizacijo spletne strani tudi nadaljnje delo ne bo imelo učinka oz. bo imelo sorazmerno nižji učinek kot sicer.

8. Je naša spletna stran primerna za optimizacijo

Vsaka spletna stran je lahko primerna za optimizacijo. Včasih pa je za vas ceneje narediti novo spletno stran, kot popravljati staro. Če je tako, vam bomo to povedali in razložili vse vidike.

Kako poteka optimizacija spletnih strani

Od temeljite analize do pravih potez

Optimizacija spletnih strani zasnovana na pravih podatkih pelje k pravim odločitvam
  • 1

    SEO analize

    Analiziramo iskanja v Google iskalniku, poiščemo ključne besede, ki prinašajo promet; analiziramo vaše strani in strani konkurentov in profile zunanjih povezav.

  • 2

    SEO strategija

    Poiščemo rešitve in procese za optimizacijo spletne strani, ki jih vaše podjetje mora implementirati za izboljšanje uvrstitev.

  • 3

    Impolementacija SEO rešitev

    Začnemo z izvajanjem optimizacije spletnih strani, uredimo temeljno optimizacijo vaše spletne strani in izvajamo procese optimizacije na redni ravni.

Področja optimizacije spletnih strani

Optimizacija spletnih strani obsega več kot 200 različnih aspektov, ki jih pregledamo in poiščemo najbolj nujne zadeve, s katerimi začnemo. S časom spletno stran ``obkljukamo`` na vseh 200 področjih ...
Optimizacija spletnih strani za mobilne naprave

Spletne strani optimiziramo za mobilne naprave v dveh pogledih. Optimizacija spletne strani najprej zajema izboljšanje uporabnosti to je izkušnje uorabnika s spletno stranjo. V drugem delu prilagodimo elemente tudi zahtevam Google iskalnika, tako da prepozna vašo spletno stran kot optimizirano za mobilne naprave.

Optimizacija hitrosti spletne strani

oskrbimo da dosežemo najvišje možne hitrosti spletnih strani (na podlagi orodij GT metrics, Pingdom in Google Pagespeed). Rezultati orodja Google pagespeed ključno vplivajo pri uvrstitvi na Googlu.

Optimizacija vsebine spletne strani

Vsebina je tisto, kar uporabnik vidi, tisto, kar ga nagovori. Vaša vsebina je prvi stik z uporabnikom ne šele, ko zaide na vašo spletno stran, temveč že takrat, ko v Googlu zagleda vaš zadetek. S pravimi besedili in skrbno izbranimi ciljnimi ključnimi besedami poskrbimo za najvišja razmerja med kliki in prikazi. V celoti uredimo besedila, slike in opise za iskalnike.

Gradnja zunanjih povezav

Upravljamo s široko paleto spletnih strani, ki so med seboj povezane glede na področja. Imamo omrežje za računalniške/tech rešitve, marketing omrežje, omrežje strani za poslovne strani, gradbeništvo in dom, zdravje, nakupovanje, ... Poleg tega sodelujemo tudi z zunanjimi sodelavci s katerimi uredimo dodatne povezave.

Zastavite vprašanje

Optimizacija spletnih strani je obsežno področje, zato vam z veseljem pomagamo. V kolikor potrebujete dodatne informacije o optimizaciji spletne strani se obrnite na nas. Zastavite vprašanje, ki vas zanima in odgovorili vam bomo.

1. položajni v 6-ih mesecih

Po pregledu vaše spletne strani zagotovimo, katere rezultate bomo dosegli in kdaj.

Rezultati vidni takoj

Takoj poskrbimo za uporabnost (UX), hitrost in vsebinsko optimizacijo. To pomeni, da prve rezultate dela vidite in ``uporabljate`` takoj.

Globalno izboljšanje rezultatov

Z optimizacijo spletne strani izboljšamo položaje vseh vaših podstrani. Tako kot posledico optimizacije za izbrane ključne besede dobite tudi boljše uvrstitve za vse ostale.

Spremljajte prihodnje objave o novostih na področju oglaševanja in optmizacije

Redno pišemo o aktualnih temah in dobrih praksah v oglaševanju in svetu SEO. Naročite se.



    prva_hisa_optimizacija
    creaton-oglasevanje-in-optimizacija
    optimizacija-spletnih-strani-planinsec
    databox-marketing
    skupina-8-marketing
    elektro-maribor-marketing
    intera-intrix-marketing
    8ms-marketing

    Mnenja strank

    Peter Ladič

    Intera d.o.o. (Intrix)

    Martinovo znanje obsega vse in še veliko več, kar smo potrebovali za spletni nastop. Vodil nas je skozi turbolentne čase in z njegovo pomočjo vztrajno branimo odlične pozicije. Vsekakor priporočam!
    Sandy Halliday

    8 Million Stories (8ms.com)

    Great work and great to work with! Would use again.
    Lorik Bejta

    Doctor Chimney LLC

    Great service, competitive pricing, punctual & very professional at highest level. Will continue...
    Dorian Planinšec

    Visoka Odškodnina Planinšec d.o.o.

    Zelo zadovoljni, priporočamo.
    Davorin Gabrovec

    Databox

    Zelo sem zadovoljen z Martinom in njegovim delom. Je eden izmed pionirjev spletnega oglaševanja v Sloveniji in zagotovo bomo z njim sodelovali tudi v prihodnje.
    Igor Hočevar

    Elementare d.o.o.

    Prisluhniti, razbrati cilj in poiskati pot! Vredno spoštovanja in zaupanja.
    Poglejte si naša dela

    Vas zanima več? Stopite v stik.

    Stopite v stik

    Koliko stane optimizacija spletne strani?

    Cena optimizacije spletne strani je odvisna od stopnje in aktivnosti konkurence ter stanja spletne strani in domene, ki jo želimo optimizirati. Bolj kot je konkurenca aktivna na področju optimizacije, tem več je potrebno vlagati v SEO.

    Ali res lahko dosežemo 1. uvrstitve že v 6-ih mesecih?

    Da, a mogoče ne v vsaki niši. Nekatere niše so namreč tako aktivne, da je za prva mesta potrebnega več časa. V kolikor pa gre za stran, ki je trenutno med prvimi štirimi uvrstitvami in želi doseči prvo, pa je mogoče, če so izpolnjeni še drugi dejavniki.

    Kaj vsebuje storitev optimizacija spletnih strani?

    Zgolj gradnja povratnih povezav vsekakor ni dovolj. Je pa tudi to področje nujno. Poleg povezav sta pomembna še splošna tehnična optimizacija strani in pa količina ter kakovost besedila. Manjši del predstavljajo še različni mikro dejavniki, kot je prepoznavnost blagovne znamke (branded search), stopnja konverzij, social impact in mnogi drugi.

    Ali je smiselno optimizacijo plačevati po poziciji?

    Pozicije so iz dneva v dan drugačne. Glede na lokacijo, čas in napravo uporabnika, se tudi pozicije prilagajajo. Tako je določen dan povprečna pozicija npr 4,7, drugi dan 5,2 itd. Najem pozicije je mogoč le v primeru, ko se optimizacija izvaja izključno s pomočjo povratnih povezav. Iz vidika cene in učinka je to vsekakor počasnejši in dolgoročno dražji način optimizacije.