Optimizacija spletnih strani, ki vas pripelje na 1. položaje že v 6-ih mesecih.
Optimizacija spletnih strani
Naročite SEO analizoNajbolj učinkovita in zanesljiva optimizacija spletnih strani v Sloveniji
Prvi položaji so dosegljivi. Zagotavljamo uvrstitve na prve položaje iskalnikov za ključne besede, kjer je konkurenca najvišja.
Optimizacija spletnih strani je eden izmed najbolj pomembnih procesov v digitalnem marketingu. Vsebinski marketing in strategija za ustvarjanje vsebine postaja najbolj pomembno področje optimizacije spletnih strani. Mobilne naprave so postale merilo za uvrščanje spletnih strani v Google iskalniku.
Optimizacija spletnih strani zahteva, da podjetja in skrbniki spletnih strani poiščejo področja in tematike, kjer lahko pomagajo svojim obiskovalcem. Z ustvarjanjem vsebine za uporabnike, ki jo ti iščejo lahko podjetja komunicirajo s strankami v času, ko se odločajo o nakupu, raziskujejo in primerjajo.
Kakovostna vsebina tako podjetja povezuje s potencialnimi kupci. Taka vsebina je lahko v obliki besedila, videa ali grafična. S tem, ko uporabniki najdejo pravo informacijo se vsebina vedno višje uvršča v Google iskalniku. Pomembno pa je, da imajo podjetja pri tem vodenje in navodila, kakšno vsebino ustvarjati in kako jo v splet umeščati. Za to skrbimo mi.
Kaj je optimizacija spletnih strani?
Optimizacija spletnih strani je proces, ki se izvaja z namenom, da se spletna stran uvršča višje v iskalnikih, da uporabniki lažje pridejo do informacij spletne strani in na njej dobijo tisto, kar so prvotno iskali. Optimizacija spletnih strani vsebuje več področij dela, ki obsegajo delo na strani (on site optimizacija) in izven strani (off site optimizacija). S pomočjo optimizacije spletne strani le-ta pridobiva več obiskovalcev in jih lahko ``pretvarja`` v kupce. Optimizacija spletnih strani pomeni več prometa in več prihodkov, zato so podjetja pripravljena v optimizacijo spletnih strani investirati vedno več sredstev.
- Uporabljamo 100% “whitehat” tehnike
- Poskrbimo za vrhunsko vsebino z dodano vrednostjo
- Ustvarjamo vrhunsko strukturo povezav

Zakaj vlagati v optimizacijo spletne strani
Prvi položaji imajo tudi sublimalno vrednost
Optimizacija spletnih strani zahteva organizirano delo in stalno izboljševanje, pisanje in ustvarjanje vsebine, povezav itd. Na najbolj konkurenčnih področjih optimizacije spletnih strani je s procesi potrebno vztrajati, tudi ko so prvi položaji že doseženi.



Kako poteka optimizacija
Kako poteka optimizacija spletnih strani
- Optimizacija spletnih strani mora temeljiti na analizah, ki nam pokažejo najprej, katere ključne besede sploh zasledujemo. Potrebno se je jasno zavedati, kako uporabniki iščejo določeno rešitev in kje so volumni iskanj dovolj visoki, da ima investicija v optimizacijo spletnih strani smisel.
- Naslednja analiza je analiza spletne strani iz vidika optimizacije. Zanima nas hitrost spletne strani, kakovost in količina vsebine, struktura strani, tehnični vidiki ipd. To so osnovni (temeljni) in enkratni postopki optimizacije spletnih strani, ki jih uredimo najprej.
- Primerjava spletne strani s tekmeci, ki nato sledi, nam pokaže, kje so naše prednosti in katere so slabosti v primerjavi z njimi. Pri optimizaciji spletnih strani je namreč dovolj, da “si boljši” in ni potrebno, da “si popoln”.
- Zasnova in implementacija strategije za optimizacijo spletnih strani je “načrt” za to, kako bomo izvajali optimizacijo, katere zunanje povezave, članke, videe ipd. bomo ustvarjali, kako pogosto ipd. Ko to preide v delo se optimizacijo izvaja na mesečni ravni in spremlja rezultate.



Orodja za optimizacijo spletnih strani
Za optimizacijo spletnih strani uporabljamo preko 10 orodij ...
Osnova za optimizacijo spletnih strani so orodja, ki nam dajejo vpogled v stanje in omogočajo spremljanje napredka optimizacije spletnih strani. Na vsako spletno stran namestimo orodja Google Search Console in Google Analytics. Search Console nam in vam omogoča, da indeksiramo nove ali spremenjene strani in jih s tem posredujemo Googlu. Obenem nam daje vpogled v iskanja na katera se naša spletna stran prikazuje, v število klikov, prikazov, CTR in položaj naše spletna strani za določene izraze.
Optimizacijo izvajamo z najboljšimi orodji na trgu, to so Majestic, Ahrefs, MOZ in SemRush …



Področja optimizacije
On site, off site, mobile, ... Optimizacija na vseh področjih.
Poskrbimo da dosežemo najvišje možne hitrosti spletnih strani (na podlagi orodij GT metrics, Pingdom in Google Pagespeed). Rezultati orodja Google pagespeed ključno vplivajo pri uvrstitvi na Googlu.
Vsebina je tisto, kar uporabnik vidi, tisto, kar ga nagovori. Vaša vsebina je prvi stik z uporabnikom ne šele, ko zaide na vašo spletno stran, temveč že takrat, ko v Googlu zagleda vaš zadetek. S pravimi besedili in skrbno izbranimi ciljnimi ključnimi besedami poskrbimo za najvišja razmerja med kliki in prikazi. V celoti uredimo besedila, slike in opise za iskalnike.



Imate dodatna vprašanja?
Vse informacije o optimizaciji spletnih strani
1. Kako hitro so vidni učinki optimizacije
Nekateri učinki optimizacije se zabeležijo takoj. To velja predvsem za tiste procese optimizacije, ki jih izvajamo na strani. Po vsaki taki spremembi pošljemo stran v indeksiranje. Učinki off site optimizacije se zabeležijo v nekaj dneh ali tednih po izvedbi. Kljub temu pa uvrstitve niso neposredno vezane na te spremembe oz. je Google previden pri spreminjanju uvrstitev, zato se ves učinek optimizacije pokaže najkasneje v 6-ih mesecih po izvajanju optimizacije spletnih strani.
2. Koliko stane optimizacija spletnih strani
Optimizacija spletnih strani na področjih, kjer je konkurenca visoka in aktivna, je izredno zamudna in zahteva veliko spremljanja, brskanja in preizkušanja. Poleg tega zahteva veliko pisanja. Temeljna optimizacija spletne strani stane od približno 500 €. to je enkraten strošek, ki uredi spletno stran iz vidika optimizacije. Nadaljnja optimizacija spletnih strani je odvisna od tega, koliko na tem področju lahko naredite v podjetju. Po dogovoru vam pripravimo predlog in ponudbo, ki je sprejemljiva in vsebuje dovolj rešitev da se doseže učinek.
3. Se z optimizacijo zaključi, ko dosežemo položaje
Če vaši tekmeci ne izvajajo optimizacije potem je dovolj, da se optimizacijo izvaja dokler ne dosežemo položajev. Če tekmeci redno in stalno izvajajo optimizacijo, potem jo mora tudi vaše podjetje, da bi obdržalo položaje.
4. Kaj če položajev ne dosežemo
Tehnike, ki jih v okviru optimizacije spletnih strani izvajamo so preverjene in zagotovo učinkovite. Vemo da delujejo, delovale so v našem primeru in v primeru mnogih naših strank.
5. Ali lahko optimizacija škoduje naši domeni
Da, a ne optimizacijam ki jo mi izvajamo. Naše tehnike so večkrat preverjene in uporabljene preden jih uporabimo pri strankah. Ne poslužujemo se “black hat” procesov, ne izvajamo “keyword stuffing-a”, ne umeščamo slabih povezav s “spam score-om” in ne izvajamo “fake branding-a”, … Čeprav mnoge od omenjenih tehnik delujejo menimo, da dolgoročno ne morejo imeti dobrega vpliva.
6. Zakaj ima naša optimizacija dodano vrednost
Vsebinski marketing, ki je že poznan pojem, je temelj optimizacije spletnih strani. Google nagrajuje spletne strani s kakovostno in koristno vsebino. Naša optimizacija temelji na vsebini, ki bo vašim bodočim strankam pomagala. Ko bodo našli vašo vsebino, bodo v njej našli tudi odgovore, ki so jih iskali. Poskrbimo, da bo prava vsebina umeščena na pravo ključno besedo. Uporabniki po tem, ko bodo našli vašo vsebino, le-te ne bodo več iskali, saj bo v njej prava informacija. Google bo to nagradil.
7. Ali potrebujemo temeljno optimizacijo
Da. Brez da bi najprej izvedli osnovno optimizacijo spletne strani tudi nadaljnje delo ne bo imelo učinka oz. bo imelo sorazmerno nižji učinek kot sicer.
8. Je naša spletna stran primerna za optimizacijo
Vsaka spletna stran je lahko primerna za optimizacijo. Včasih pa je za vas ceneje narediti novo spletno stran, kot popravljati staro. Če je tako, vam bomo to povedali in razložili vse vidike.
Kako poteka optimizacija spletnih strani
Od temeljite analize do pravih potez
Optimizacija spletnih strani zasnovana na pravih podatkih pelje k pravim odločitvam
- 1
SEO analize
Analiziramo iskanja v Google iskalniku, poiščemo ključne besede, ki prinašajo promet; analiziramo vaše strani in strani konkurentov in profile zunanjih povezav.
- 2
SEO strategija
Poiščemo rešitve in procese za optimizacijo spletne strani, ki jih vaše podjetje mora implementirati za izboljšanje uvrstitev.
- 3
Impolementacija SEO rešitev
Začnemo z izvajanjem optimizacije spletnih strani, uredimo temeljno optimizacijo vaše spletne strani in izvajamo procese optimizacije na redni ravni.
Področja optimizacije spletnih strani
Optimizacija spletnih strani obsega več kot 200 različnih aspektov, ki jih pregledamo in poiščemo najbolj nujne zadeve, s katerimi začnemo. S časom spletno stran ``obkljukamo`` na vseh 200 področjih ...
Spremljajte prihodnje objave o novostih na področju oglaševanja in optmizacije
Redno pišemo o aktualnih temah in dobrih praksah v oglaševanju in svetu SEO. Naročite se.
























Mnenja strank
Zadnji projekti
Poglejte si zadnje projekte na področju optimizacije spletnih strani in njihove rezultate
Koliko stane optimizacija spletne strani?
Cena optimizacije spletne strani je odvisna od stopnje in aktivnosti konkurence ter stanja spletne strani in domene, ki jo želimo optimizirati. Bolj kot je konkurenca aktivna na področju optimizacije, tem več je potrebno vlagati v SEO.
Ali res lahko dosežemo 1. uvrstitve že v 6-ih mesecih?
Da, a mogoče ne v vsaki niši. Nekatere niše so namreč tako aktivne, da je za prva mesta potrebnega več časa. V kolikor pa gre za stran, ki je trenutno med prvimi štirimi uvrstitvami in želi doseči prvo, pa je mogoče, če so izpolnjeni še drugi dejavniki.
Kaj vsebuje storitev optimizacija spletnih strani?
Zgolj gradnja povratnih povezav vsekakor ni dovolj. Je pa tudi to področje nujno. Poleg povezav sta pomembna še splošna tehnična optimizacija strani in pa količina ter kakovost besedila. Manjši del predstavljajo še različni mikro dejavniki, kot je prepoznavnost blagovne znamke (branded search), stopnja konverzij, social impact in mnogi drugi.
Ali je smiselno optimizacijo plačevati po poziciji?
Pozicije so iz dneva v dan drugačne. Glede na lokacijo, čas in napravo uporabnika, se tudi pozicije prilagajajo. Tako je določen dan povprečna pozicija npr 4,7, drugi dan 5,2 itd. Najem pozicije je mogoč le v primeru, ko se optimizacija izvaja izključno s pomočjo povratnih povezav. Iz vidika cene in učinka je to vsekakor počasnejši in dolgoročno dražji način optimizacije.