Optimizacija spletnih strani se v praksi dela na mnogo načinov. Pri tem je pomembno le to, da z dejansko zanimivo vsebino za obiskovalca stran najbolje in najbolj dolgoročno optimiziramo.
- Objave, ki zanimajo vaše stranke, ki odgovarjajo na njihova vprašanja, ki jim omogočajo boljšo uporabo vaših produktov, bolj premišljen nakup, ipd., so najboljša pot do optimizacije vaše spletne strani. Obenem s s tem gradi tudi ime vašega podjetja in odnos strank v smislu zaupanja. To je 100% organska optimizacija, ki prinaša vrednost, katero vaše podjetje nujno potrebuje za obstoj v dobi interneta.
- Strateško načrtovanje procesa optimizacije. Pred začetkom se je potrebno vprašati, kje lahko vaše podjetje najde to vrednost in kako jo lahko dolgoročno posreduje. Izpeljava je nato zgolj izvedba tega odgovora.
- Del optimizacije pa se dogaja skrit očem uporabnika in vsebuje osnovne ureditve strani (robots, webmaster, …)
- Optimizacija akcij na spletu je premišljena usklajena uporaba vseh možnih kanalov, po katerih podjetje komunicira z uporabniki. Pri tem je treba poznati možnosti in doseg posameznih medijev in najti idejo, ki jih najbolj učinkovito vključuje.
- Nekateri z umetno ustvarjenimi povezavami z bolj relevantnih spletnih mest ustvarjajo optimizirano stran bolj relevantno za iskalnike. Tudi to deluje.