Naročite temeljito analizo spletne strani
Naredimo temeljit pregled spletne strani, ki vam bo razkril, kje ste lahko boljši in kje zaostajate za konkurenco.
Naročite analizoSEO analiza spletne strani
Dejstvo je, da bi vsaka spletna stran lahko delovala še bolje. Vedno, ne glede na vložena sredstva, je še prostor za izboljšave. Izziv pa je odkriti, kje so izboljšave potrebne in katere izboljšave bodo prinesle največ efekta. Zato ponujamo SEO analizo, ki se osredotoča na 3 vidike. To so tehnična on-site analiza strani, analiza domene in povezav ter analiza vsebine spletne strani.
Zakaj SEO analiza & v čem je razlika?
SEO analiza spletne strani je osnova, ki služi kot osnova za vse nadaljnje SEO procese. To je temelj, na katerem naredimo strategijo za optimizacijo spletne strani. Naša SEO analiza strani med drugim razkrije konkurenčne dejavnike, kot so povratne povezave, avtoriteto domene in kakovost ter berljivost besedil, ki so ključni dejavniki pri uvrstitvah.
Analize spletnih strani z namenom, optimizacije za iskalnike so se od nekdaj izvajale po enaki logiki. Naredil se je tehnični pregled strani, ki je razkril napake in pomanjkljivosti dotične strani, ki pa so dokaj nepomembne iz vidika optimizacije. Igrajo vlogo, a niso bistvene. Da se spletna stran uvrsti mora biti (bolj) koristna za tistega, ki išče informacijo. Tukaj tehnični vidiki ne igrajo glavne vloge. To vlogo igra vsebina kot informacija, njena dostopnost (hitrost in prilagojenost napravi uporabnika) ter berljivost (kako hitro lahko razbere informacijo). Večina nasvetov, člankov in mnogo storitev na področju SEO pa se še vedno osredotoča na stare prakse, ki pa so seveda vedno manj uspešne. Ker je svet optimizacije spletnih strani drugačen, je drugačna tudi naša analiza strani, saj je tako ali tako njen edini namen (od nekdaj) iskanje priložnosti za boljše uvrstitve.
Če podjetje želi analizo spletne strani, se razume, da jo želi z namenom izboljšanja pozicij na iskalnikih. Kar pa vpliva na uvrstitve, pa niso toliko tehnične lastnosti, kot pa sama uporabnost in vrednost vsebine. Naša SEO analiza tako v ospredje postavlja ta dejavnika, ki sta ključna pri uvrstitvah. Ves preostali del SEO analize je zgolj informativen in je sekundarnega pomena.
Spremljajte prihodnje objave o novostih na področju oglaševanja in optmizacije
Redno pišemo o aktualnih temah in dobrih praksah v oglaševanju in svetu SEO. Naročite se.







