Padec pozicij na Google iskalniku zaradi “core” posodobitve – Kaj storiti?

kaj storiti pri padcu uvrstitev v Google zaradi core posodobitve

Google nam je končno dal nekaj, na kar lahko pazimo, če posodobitve negativno vplivajo na uvrstitev spletnega mesta v Googlovem iskanju.

Google je objavil nasvete o osnovnih posodobitvah, Googlovih algoritmičnih posodobitvah za razvrščanje po iskalnem jedru. Google posodablja svoj algoritem za razvrščanje jedra približno vsakih nekaj mesecev, zadnja posodobitev je se je zaključila 16.12.2020.

Googlov prejšnji nasvet je bil, da ne morete storiti ničesar, da popravite svoje spletno mesto, če opazite, da uvrstitve v iskalnem omrežju po temeljni posodobitvi padejo. Google se je v tem novem prispevku v blogu ponovil, vendar pa je dodal nekaj splošnih nasvetov, kako se morate poglobiti v vsebino.

Ničesar ni mogoče popraviti

Google je poudaril, da po teh osnovnih posodobitvah na vašem spletnem mestu pogosto ni ničesar za popraviti.

»Vemo, da bodo tisti, ki imajo spletna mesta, na katerih pride do padcev, iskali popravek in želimo zagotoviti, da ne bodo poskušali popraviti napačnih stvari. Poleg tega morda sploh ni ničesar za popraviti. “

Google je dodal:

“Nič ni narobe s stranmi, ki bodo zaradi posodobitve morda manj uspešne.”

Kaj se je torej spremenilo?

Vprašanje je torej, kaj se je spremenilo? Kaj moram storiti, da se moje spletno mesto po posodobitvi bolje uvrsti iskalniku. Google je dejal, da se je spremenilo, kako njegovi sistemi ocenjujejo vsebino na splošno. Google je dal ta primer o najboljših ocenah filmov:

»Eden od načinov razmišljanja o tem, kako deluje osnovna posodobitev, je, da si predstavljate, da ste leta 2015 ustvarili seznam 100 najboljših filmov. Nekaj ​​let kasneje leta 2019 seznam osvežite. Seveda se bo spremenil. Nekateri novi in ​​čudoviti filmi, ki takrat še niso obstajali, bodo zdaj kandidati za vključitev. Morda boste nekatere filme tudi ponovno ocenili in ugotovili, da so si na seznamu zaslužili višje mesto kot prej. Seznam se bo spremenil in filmi, ki so bili prej na seznamu in se premikajo navzdol, niso slabi. Pred njimi so preprosto boljši filmi, «

Kaj lahko naredim?

Googlov zadnji nasvet je podoben nasvetu, ki ga je leta 2011 dal glede algoritma Panda: »Predlagamo, da se osredotočite na to, da ponujate najboljšo vsebino, ki jo lahko. To želijo naši algoritmi nagraditi. «

Google je ponudil naslednji seznam vprašanj, ki jih je treba upoštevati pri ocenjevanju vaše vsebine:

  • Ali vsebina zagotavlja izvirne informacije, poročanje, raziskave ali analize?
  • Ali vsebina vsebuje vsebinski, popoln ali izčrpen opis teme?
  • Ali vsebina ponuja pronicljivo analizo ali zanimive informacije, ki so izven očitnega?
  • Če vsebina črpa iz drugih virov, ali se izogiba preprostemu kopiranju ali prepisovanju teh virov in namesto tega zagotavlja bistveno dodatno vrednost in izvirnost?
  • Ali opis in / ali naslov strani vsebujeta opisen, koristen povzetek vsebine?
  • Ali se naslov in / ali naslov strani izogibata pretiravanju ali pretresljivosti?
  • Je to vrsta strani, ki jo želite dodati med zaznamke, deliti s prijateljem ali priporočiti?
  • Bi pričakovali, da boste to vsebino videli v tiskani reviji, enciklopediji ali knjigi?

Vprašanja strokovnosti

  • Ali vsebina predstavlja informacije na način, da jim želite zaupati, kot so jasni viri, dokazi o strokovnem znanju, ozadje o avtorju ali spletnem mestu, ki ga objavlja, na primer prek povezav do strani avtorja ali spletnega mesta “About” strani?
  • Če bi raziskali spletno mesto, ki proizvaja vsebino, ali bi se vam zdelo, da je vredno zaupanja ali ga splošno priznavajo kot avtoriteto na določeno temo?
  • Ali je to vsebino napisal strokovnjak ali navdušenec, ki temo dokazljivo dobro pozna?
  • Ali vsebina ne vsebuje enostavno preverljivih dejanskih napak?
  • Bi zaupali tej vsebini za vprašanja, povezana z vašim denarjem ali vašim življenjem?

Predstavitvena in produkcijska vprašanja

  • Ali vsebina nima črkovalnih ali slogovnih težav?
  • Je bila vsebina dobro ustvarjena ali se zdi neurejena ali naglo narejena?
  • Ali je vsebina množično proizvedena ali črpana iz veliko zunanjih virov, ali jo širi po velikem omrežju spletnih mest, tako da posamezne strani ali spletna mesta ne dobijo toliko pozornosti ali skrbi?
  • Ali ima vsebina pretirano veliko oglasov, ki onemogočajo ​​glavno vsebino ali jo motijo?
  • Ali se vsebina dobro prikazuje na mobilnih napravah?

Primerjalna vprašanja

  • Ali vsebina ima očitno vrednost v primerjavi z drugimi stranmi v rezultatih iskanja?
  • Ali se zdi, da vsebina služi resničnim interesom obiskovalcev spletnega mesta ali se zdi, da jo piše zgolj nekdo, ki poskuša uganiti, kaj bi se lahko uvrstilo v iskalnikih?

Smernice za ocenjevalce kakovosti in EAT

Kot so v zadnjih nekaj letih govorili številni SEO-ji, morate prebrati smernice za ocenjevalce kakovosti iskanja , ki so premaknile lokacije in se osredotočili na odseke EAT. EAT pomeni strokovnost, avtoritativnost in zaupanje. “Branje smernic vam lahko pomaga oceniti, kako se vaša vsebina ukvarja z vidika EAT, in izboljšave, ki jih je treba upoštevati,” je dejal Google.