Način prodaje kuhinj in pohištva s pomočjo spleta je lahko identičen, kot pri konkurenčnih ponudnikih. To je “Odprodaja eksponatov – 70% do 90 % popusta”. A tega se v Elementare ne gredo. Tako smo njihovo znanje na nov način ponudili trgu, v obliki storitve “projektiranje notranje opreme” oz “urejanje interierja”. Na popolnoma nov način smo predstavili njihovo delo ter izdelke, ki jih sicer ponujajo. Začasno smo uredili portfelj in spletno stran za storitve projektiranje.elementare.si, ki pa se je kasneje vsebinsko združila z glavno stranjo elementare.si, na kateri je bila prvotno ponudba različnih modelov kuhinj.

V sodelovanju z različnimi agencijami smo z Element-are tako bolje izoblikovali ponudbo storitve in jo predstavili trgu. Vedno večji delež strank vstopi v proces preko storitve, namesto iskanja posameznega kosa pohištva. Seveda, pa se dogaja tudi obratno.

Poleg tega, smo se na Google nekoliko lahko izognili relativno dragemu področju oglaševanja “kuhinj v akciji” in prešli na področje projektiranja in oblikovanja interierja, ki pa je bolj znosno kar se tiče konkurence.

Obenem je Elementare eden izmed slavnih uporabnikov Lead ads oglasov za Facebook in Autoresponderja, ki vsakega bodočega kupca kuhinj izobrazi v smeri, da lahko oblikuje boljšo odločitev o nakupu.