Kaj je spletni prodajni sistem?

Prodaja po spletu ni enostavna stvar. Zgolj spletna stran kot taka ne deluje. Prav tako ne deluje, če k neuspešni spletni strani dodate Google in Facebook oglaševanje. Tudi e-poštni marketing ne bo kaj dosti spremenil. Spletni prodajni sistem je sicer vse od omenjenega, a je zastavljen drugače. Spletni prodajni sistem ni zasnovan na ključnih besedah ali estetiki ali najpoznejših trendih. Zasnovan je na poznavanju vedenja uporabnika na spletu. Sodeluje z uporabnikom, ki ima neko potrebo ali željo in ga nagovarja na različnih točkah, ko ta raziskuje izdelek ali storitev.

Sistem ustvarja baze tovrstnih uporabnikov, ki pridejo v interakcijo s spletno stranjo in jih uvršča v skupine glede na to, kako blizu so temu, da sprejmejo odločitev o nakupu.

Sistem za pospeševanje prodaje

Ne samo, da sistem pospešuje prodajo ampak to dosega s stroški, ki so sprejemljivi za podjetje. Za pospeševanje prodaje lahko podjetje plačuje relativno visoke zneske (cene na nakup), ki pa niso več sprejemljivi. Sistem je usmerjen k dobičkonosni spletni oglaševalski kampanji, ki obenem izkorišča zastonj kanale, kot je SEO optimizacija, pisanje besedil, objave na forumih in skupinah na Facebooku, po drugi strani pa smotrno izkorišča tudi plačane kanale, kot so Facebook oglaševanje in Google oglaševanje.

Posebno mesto dobi tudi št. 1 orodje za pospeševanje prodaje e-poštni marketing, ki v okviru spletnega prodajnega sistema ni omejen zgolj na občasno pošiljanje prodajnih sporočil, temveč se odziva na dejanja uporabnikov v okviru tega sistema (na Facebooku, spletni strani, v Google).

Smotrno pospeševanje prodaje

Pospeševanje prodaje z zgrajenim sistemom je cenejše oz. bolj donosno, poleg tega pa je usmerjen k temu, da “odraste in postane samostojen”, kar pomeni, da ne potrebujete več vlagati vanj zunanjih sredstev, temveč vanj vračate del sredstev, ki jih generira oz. omejeno deluje tudi brez sredstev.

Kako poteka pospeševanje prodaje na spletu

Pospeševanje prodaje na spletu zahteva uporabo vseh razpoložljivih orodij na tak način, da so le ti najbolje izkoriščeni. Od vsakega kanala in orodja vzamemo le najboj donosne načine in prakse ter jih integriramo v sistem.

Za pospeševanje prodaje tako uporabljamo predvsem orodja za spletno analitiko (Google Analytics, CRM sisteme in ostalo), orodja za optimizacijo uporabniške izkušnje, hitrosti spletne strani in SEO optimizacijo za iskalnike ter kanale za pridobivanje prometa in povečevanje prodaje (Google oglaševanje, Facebook oglaševanje, E-poštni  marketing, AdRoll, Linkedin oglaševanje, …) in drugo.

Cene za vzpostavitev sistema za spletno prodajo nihajo, odvisne pa so od količine izdelkov, od tega, koliko ima podjetje že pripravljenega in kako se s svojimi razpoložljivimi sredstvi vključi v ta proces in od stopnje konkurence.

[ts_contact_infomation icon_contact=”fontelegant” icon_fontelegant=”icon_mobile” title_contact=”Kontaktiraj” address_contact=”” text_email_contact=”martin@oglasevanjenaspletu.si” phone_contact=”040636759″ fax_contact=””]
[contact-form-7 404 "Not Found"]