Koliko ste pripravljeni plačati za prodajo vašega izdelka ali storitve?
S pomočjo Google oglaševanja lahko v celoti izvemo, koliko vas stane prodaja enega izdelka za določeno preteklo obdobje. Uspešnost, ki je v tem primeru znižanje cene za nakup, je odvisna od vrste produkta, od cene ključnih besed torej konkurence na Googlu.
Nekatere storitve prodajamo tudi po 2 € na nakup.
Vašo Adwords kampanjo optimiziramo tako, da stroški oglaševanja ne presežejo dobička, ki ga ustvarite s prodajo izdelka.
Donosnost naložbe je razmerje med stroški oglaševanja in dobičkom – koliko dobička ste ustvarili z oglasi v primerjavi s stroški, ki ste jih porabili za te oglase.
Prodaja z Google Adwords
Dobičkonosna prodaja z Googlom je realnost. Kako poteka?
Določimo vrednost
Najprej postavimo zgornjo omejitev cene za nakup. Potrebujete podatek, koliko dobička ustvarite s prodajo enega izdelka oz. koliko ga namenite za prodajo preko Googla.
Optimizacija kampanje
Vašo kampanjo postavimo in optimiziramo, tako da dosežemo največji možen izkoristek v smislu cene za nakup.
Dvig proračuna = dvig prodaje
Ko je dosežena zadostna stopnja konverzije, da je cena na nakup pod omenjenim dogovorjenim zneskom
Povrnitev investicije
Po določenem času (3-6 mesecev, včasih prej) se preračuna donosnost naložbe v Google Adwords prodajo. S tem dobite podatek, na osnovi katerega je jasno, ali nadaljevati z oglaševanjem na Googlu, ali ne.
Donosnost naložbe = (prihodek – stroški prodanega blaga)/stroški prodanega blaga